Bekijk volle/desktop versie : leven met de pijn leegte en eenzaamheid en een gebroken hart nadat ik hem ben verlore



Pagina's : [1] 2

06-06-2003, 22:36
hey wie graag mijn verhaal wil lezen moet het even laten weten

cia Sherryn

06-06-2003, 22:39


ik wil het lezen

06-06-2003, 22:45
okay speciaal voor jou soumiak begin ik vanvavond

kuzzzzzzzzzzzz
Sherryn

06-06-2003, 22:52
p.s dit bericht wil ik als eerste mededelen voor alle lezers :

Wanneer je van iemand houdt en je hebt je hart gegeven jullie harten klopppen altijd samen als een laat elkaar nooit meer los of gaan en benut alletijd samen want voor dat je het weet is het te laat want je hebt de tijd en de toekomst niet in je eigen handen en voordat je het weet blijf je achter als geen een ik hoop dat het tot jullie doordring maar eerst lees......!!!!!!!!!!!1

06-06-2003, 23:06


waarom moest er aan onze liefde onze vreugde met elkaar ons geluk zomaar dramatisch uit het niets eindigen waarom konden we niet samen verder en samen bij elkaar blijven ik dacht niets kan ons meer uit elkaar houden onze liefde voor elkaar was zo sterk en zal altijd zo blijven ik weet dat het moeilijk is maar moet ergens beginnen ik kan niet de hele tijd in pijn blijven lijden en tranen die elk seconde van mijn ogen vallen en blijven snikken ik weet dat je ergens anders bent waar jij je leven voortlijd ik weet je bent ergens op een plaats waar ook veel liefde bestaat en geen pijn ik kan het niet meer verdragen ik kan het niet meer aan ik wil bij je zijn jij was mijn alles mijn leven ,mijn hart mijn ogen, ik kan het tot de dag van vandaag het nog steeds niet geloven ik weet je bent er niet meer en het doet me toch zo een zeer ik weet dat je hier niet meer kan zijn bij mij maar hier in mijn hart ben je elke dag en m'n liefde voor je zal altijd zo blijven het zal altijd zo zijn , maakt niet uit en tot mijn grote spijt dat de dood ons scheid want ik weet ooit op een dag ben jij de gene die me zal komen halen en dan zullen weer gelukkig samen zijn

het heeft nu zo en te lang geduurd ik ben hier zonder jou de weg kwijt
Wat ga ik toch nu doen heb gezegd en geschreeuwd dat ik je weer bij me wil hebben en dat ik je nodig heb, ik vraag me af of je nu nogsteeds de zelfde persoon bent die ik ken en vraag me af met wie je nu bent
is je hart nog van mij elke dag blijf ik om je huilen en rouwen maar het accepteren dat jij er niet meer ben kan ik niet IK MISSSSSSSS JE

06-06-2003, 23:17
mooi geschreven. wil je verder gaan! xxx

p.s is dit echt gebeurt?

07-06-2003, 01:02
:traan2: :love2: waarom?

Nu zit ik hier denkend aan jou en aan al onze tijden samen en al onze dagen die we samen deelden, De herrineringen maken me gek ze maken my hysterisch ik weet niet wat ik moet doen ik weet dat je me kan zien horen en voelen maar ik wil je niet laten weten .... het maakt me stuk ga kapot van binnen sinds dat jij weg bent ik weet dat je een nieuwe leven hebt en een andere concetratie .............oh lievie kom asjeblieft terug naar mij .... kan je me je horen roepen ... roepen naar jou ....ik word gek kan niet meer verder gaan met mijn leven zonder jou kanjer valt er echt niks meer te geven ik weet dat je wilt dat ik door ga maar alles wat er in mijn leven draaide draaide alleen maar om jou
ik kan niet ademen haal geen adem meer sinds jij weg bent ik voel me niet om te gaan praten ik wil niet horen dat ik je kwijt ben en of dat je niet van me houd.... lieverd begrijp je me ik kan niks doen hier zonder jou..... want ik mis jou




p.s de verhaal volgt nog


kusssssssie sherryn

07-06-2003, 01:08
vrienden zeggen me je raakt wel gewend aan de eenzaamheid....
ik zal nooit aan de eenzaamheid wennen want zonder jou ben ik echt de weg kwijt.......onze harten klopten altijd als een .....ze waen samengesmolten als een hart een leven en een ziel
ik heb toch zo eeen verdriet ik kan echt niet meer .....
ik ben niet meer de zelfde persoon gebleven als hiervoor ben niet het meisje die gelukkig was samen met mo en die alleen geluk kenden niet bang was en samen met jou het leven genoot...... ik ben verbitterd ben omringd alleen door hoge muren van pijn en verdrink langzaam in mijn eigen tranen die steeds van mij ogen valllen van het verdriet en het grote verlies waarom kan het niet anders zijn
....................

07-06-2003, 11:52
:traan2: je stem ........... elke keer als ik je heel erg mis en verlang om je te horen bel ik altijd naar je mobiel die je altijd gebruikte......automatisch word ik doorverbonden met je voicemail .......ik spreek hoe stom het ook klinkt een bericht in op je voicemail ...dat geeft mij op de een of een andere manier het gevoel dat ik je nog niet ben verloren en hoop ik dat je mij zult horen..horen huilen om jou ...me horen smeken dat ik je terug wil......horen dat ik om god bid ddat hij mij leven moet nemen zodat ik bij je kan zijn........
alles wat ik van jou heb zijn onze foto's samen onze moooie herrinering.....En elke keer als ik jou stem op de voicmail hoor het is zo mooi en zo vredig jou lieve zachte stem die als muziek in mijn oren klinkt.......als ik daar naar luister is het alsof je heel even bij me bent maar wannneer ik wakker wordt weet ik dat ik me heb vergist...het lijkt alsof mijn leven al voor bij is ik weet god niet meer wat ik moet doen ik denk alleen maar aan het eindeloze gemis van jou en de doorn in en de leegte in mijn hart zo een pijnlijke gevoel......
oh mo ik mis jou..........
Als je eens wist hoe veel ik nog van je hou......
Al die dagen die voorbij zijn gegaan
Er is geen dag voorbij gegaan zonder dat ik aaan je dacht en mijn hart heeft je nooit laten gaan hoe moet ik nu toch verder met dit bestaan oh nneeee ik kan het gewoon niet aaan......mijn dagen vol gemis vul ik met mooie herinneringen....wat moet ik toch anders beginnen...ze zeggen dat ik zo vernderd ben.....wat ik nu nog alleen voel is pijn de tranen die elke dag op mijn wangen branden en het eindeloze gemis van jou maar nu ben ik dat dagelijks toch wel gewend....... Elke dag is nog zwaarder om door te komen Maar ik heb hoop en geloof in ons en daar hou ik me aan vast en blijf er in geloven..... ik ben bereid om alles op tegeven....zolang jij mo maar terug komt in mijn leven wie droogt er nu mijn tranen als ik huil wie vrolijkt me op als me iets dwars zit of een chagarijnige bui...oh ik weet het allemaal niet meer de mooie herinneringen doen toch zo een zeer het leven voor mij is zo grouw want mo oh mo ik mis jou..Als je eens wist......wat voor eindeloze gemis........ik weet nu uit ervaring wat eenzaam ...eenzaam is.... :traan2:

07-06-2003, 23:23
Amal gaat door zo een moeilijke tijd heen op dit moment het begon allemaal afgelopen zomer vakantie waardoor haar leven in een keer is verander zoals je hier al boven al kon lezen zijn dit haar dagelijkse gedachten dit zijn haar woorden haar pijn haar verdriet en haar gemis

..... twee jaar geleden: Amal die heeft haar mavo examens ze is zo nerveus maar ze weet dat ze het gaat halen en dat ze i principe geen zorgen hoeft te maken.... telefoon gaat over...ring ring.... hallo met amal; hey amal met jamina .... hey moppie alles goed ? ja goed en met jou Amal ? gaat lekker hoor hoe heb je trouwens je examens gedaan> ja wel goed het komt wel goed we halen het wel maarre wat ben je op dit moment aan het doen? oh niks be effe online met iemand aan het chatten ... oh toemaar nog leuke mensen aanwezig of niet? ja nou ik ben met jongen aan het chatten genaamd mo .. hij is op z'n werk hij komt uit utrecht vandaan.... hey w8 effe amal ik kom zo naar je toe ben je alleen thuis ... ja m'n moeder is op haar werk.. okay ik kom er zo aan moet effe wat doen voor m'n moeder en dan kom ik oke ! ja is goed schat ik zie je zo wel verschijnen oh trouwens kom maar liever via de balkon de deur is open ben te lui om naar benden te gaan lopen ... is goed Amal kom er zo aan doei .. doei jamina...
Amal en jamina zijn vriendinen van elkaar en het zijn ook nog eens buren en ze zitten op dezelfde school...
Amal vindt die jongen met wie ze chat wel interessant
hij vraagt om haar nummer ... amal twijvelt in het begin ze weet niet of het wel verstandig is om haar nummer on line te geven maar ze volgt haar instinct.. en geeft het toch meteen belt hij haar op....ring ring
hallo??... dag je spreekt mo van net spreek ik met Amal? hey ja je spreekt met Amal... ewa Amal alles goed ja en met jou ? ja gaat wel goed ben nu op m'n werk en het is vrij druk maar het voordeel is dat ik een manager ben dus kan ik lekker effe rustig aan doen maar moet effe af en toe mijn collega's effe helpen oh toe maar Amal vraagt m waar hij werkt.. ik kom uit Utrecht en werk op hoge katarijne in de telefoon winkel Let's talk maar vertel eens wat doe je eigenlijk in het dagelijkse leven? oh ik niks bijzonders amal die is een beetje verlegen hij heeft een leuke lieve en een aantrekkelijke stem heel verleidend .. ik ik zit nog op school heb net m'n examens achter de rug ... oh zegt mo en hoe zijn je examens gegaan? ja wel goed heb een goed gevoel er over alleen het wachten op de uitslag is heel erg zenuwlopend ik word er helemaal gek van ah joh het komt wel goed zegt mo en zo blijven ze een uur met elkaar praten ...later wanneer ze de heeft neergelegd komt jamina binnen .... hey Amal ... hey jamina ik heb net de jongen gesproken mo .... en en is het een leuke jongen..... ja hij heeft een goeie indruk op me gemaakt enne heeft een hele leuke lieve stem ..
En hebben jullie al een date gepland? hey zo snel ga ik niet gewoon lekker rustig en effe afwachten ik heb m maar net voor het eerst gesproken dus
ja okay maar je weet maar nooit msschien is het wel een leuke jongen voor je ... ja dat is w aar jamina..........

het verhaal volgt nog .....

12-06-2003, 08:24
Liggend lig ik op m'n bed en denk aan de mystrieuze jongen mo.... hoe zal hij in het echt zijn ...''is het wel iets voor mij....ben ik wel verstandig......het is zo spannnend ......iets in mij zegt ga er voor....op de een of de andere manier geeft het mij wel een kick ... ik weet allleen hoe hij heet waar hij vandaan komt enh waar hij werkt en meer niet dammm hoe kon zwaar ben ik gezonken...........''ik zet muziek aan
ik doe de cd van Boys2men op van '' I''ll make love to you'' ik zing voluit lekker hard mee.......''close your eyes, make a wish and at the candelight ...for to night it's gonnna be our night we're gonna celebrate ohhhhh for a while light the fire... ''Girl your wish is my command ....

''Ammmmaaaaaaaaaaal'!!!!!!!!!!! Amal''''
''ik doe gauw de muzie wat zachter.... wajooooooo wat is er ......
''telefoon voor je..........'' skoen? ,....... ja neem maar gewoon op dan hoor je het wel.... mijn god mijn moeder heeft echt sterke stembanden..
'' ik pak de telefoon ; '' ja hallo ? ............ ''Dag Amal....''je spreekt met je mentor mnr verkerk.....'' oh mijn god er gaat een flits door mijn lichaam heeen nu ....'nu is het moment aangebroken om te horen of ik ben geslaagd of niet oh mijn god ......'' Amal hoe vondt je dat je je examen hebt gemaakt...?....''wat heeft deze man wat voor vragen stelt hij mij mnr ik wil alleen weten of ik geslaagd ben of niet u houdt de informatie voor me op....ík ben al zo zenuwachtig dit is echt geestelijke mishandeling.....''m'nmentor die begint te lachen maar even later klinkt hij weer zo dwonn a ouili... ik ben toch niet gezakt he ...... gezakt .. gezakt het woord gezakt spookt door m'n hoofd.........''Amal je bent geslaagd je hebt allemmaal 7evns voor je examens gehaald'' gefeliciteerd meid...... ''whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik ben geslaaaaaaaaaaaaaaaaaagd Aiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ouli ik ben gewoon geslaaaaaaaaaaaaaaaag ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hhh
ík heb de oren van m'n mentor doof geschreeuwd volgende week is de diploma uitreiking dus van deze dag over een week dus wees er ook ... ja mnr verkerk dat komt in orde ik zal er zijn voor mijn eigen diploma uitreiking zal ik echt niet te laat zijn.... bedankt he meester ...ís goed Amal feest ze he.... ís goed daaaaaaag meester.... ik leg de telefoon neer....m'n moeder komt naar me toe '' askejen????? '' ik probeer geheimzinnig te doen je weet toch je moeder effe heel erg nieuws gierig maken en dan ook nog boos maken....'' oh nee niks mama laat maar.....'' nee met kolischi laat maar er is iets ik zie het aan je ....'' ik begint te schreeuwen wat is dit een klote wereld al die jaren voor niks ....whhha mama ik ben gezakt ..ik zag de gezicht van m'n moeder veranderen.....ik ging helemaal stuk van binnen '' ewa ja jammer dan volgende jaar beter....''ik kon m'n lach niet meer inhouden ''whhhhahahahahahhahahahhahahahha je trapt er in hahhahaha ik ben geslaaaaaaaaaaaaaaaagd ......!!!!!!!!!! '' m'n moeder keek me aan en kwam naar m'n toe en was heel erg blij voor me '' hjek a bent alhram fhejlik ket tfal halaja... ewa mabrouk hejda ki koeno el nes m'n moeder die pakt me bij m'n armen en begint te stoeien wij zijn echt altijd zo gek met elkaar.......
tijdens het gestoei kwam jamina binnnen....;;''Amal ben geslaaaaaaaaaaaagd we zijn gegslaaaaaaaaaaagd......'' aha wat dacht jij dan meissie we hebben het gewoon zwaar gehaald ze rent op me af en geeft me een grote knuffel tegelijk zeiden we '' gefeliciteerd'' m'n moeder kwam er ook nog effe lekker bij en daar stonden we in mijn huis kamer met z'n drieen omarmd en tranend van geluk en blijdschap....
''kom jamina dit gaan we vieren vanavond .... er wordt een grote feest gehouden.. in discotheek La Plaza speciaal voor de examenkandidaten en aangezien dat we het gehaald hebben mogen we vast wel van onze ouders uit......
''hey we gaan gewoon uit zei jamina met of zonder de toestemming van onze ouders we hebben wat te vieren we zijn ocking geslaaaaaaaaaagd helemaal lijp gewoon......
...........ring ...ring... m'n mobiel die gaat over....''hallo''.......

12-06-2003, 09:17
hallo???? :gsm:
wie is daar??
Sherryn??
ga je zo nog een vervolgje voor ons posten??

groetjes salwa

12-06-2003, 09:24


:gsm:
Halloooowwww

sherrynnn

mimi hier


ZET NOG EEN VERVOLG NEERr!@@@@!!!

12-06-2003, 10:58
thnx dames het vervolg komt vandaag nog moet nu even snel de trein pakken naar A'dam maar ik beloof jullie het vanvond of zelfs eerder zal het er op staan

kussssssssie en knuffels Sherryn

12-06-2003, 11:24
ik neem op '' hallo ''.......... ''halllooooooo met wie spreek ik''...........
''hey als je me belt moet je wel vertellen wie je bent he''...... jamina;''wat is er Amal??''..... ''Er is een of een andere gek die me belt maar zijn naam niet zegt en niet eens praat''... hallo...lusiter het gaat van jouw kosten af dus ik kan wel blijven hangen hoor......yezus...verdomme zeg me nou we je bent....'' ik hoor allleen het geluid van de menselijke adem even later hoor ik muziek op de achtergrond......het is een marokkaanse liedje en van jedwane ook nog ;'' ana ouallah mensek tia deimen vebeli ou akli deimen mghak a gzel djel hajdoua hajdoua.....
'halllo..... weetje wat fock jou blijkbaar ben je een marokkaan met geen leven ik heb vier woorden voor je :''GA EEN LEVEN ZOEKEN''
ik leg neer...'' yezus wat een sielig mens is dat man...... laag niveau zo te zien'' Jamina;'' of niet Amal ..... hey luister kifesch wat gaan we doen ik bedoel hoe gaan we het regelen vanavond......?.........
''Weetje wat jamina jij gaat naar huis en haalt je kleren en blijft bij mij slapen....zeg dta ook gewoon tegen je ouders ze zullen toch niks zeggen want je bent mijn buur meisje...
Jamina'' ; "'Ewa ja dat is het m ook nou juist je ben mijn BUURMEISJE vat je n'm je woont niet ver van me vandaan dat ik bij je kan blijven slapen....
''hey doe normaal man je ouders begrijpen het wel ga nou maar ik zie je zo oh ja neem extra kleding mee voor vanavond okay....''
''is goed Amal ik zie je zo..''
''5 min later gaat de telefoon weer'' ring....ring.....
'halllo'' ; ''Dag Amal met mo''..... Hey mo'' alles goed kanjer'' .. ja goed en met jou?... ''met mij gaat het super goed...'' zo vertel heb ik wat gemist'' ''oh maar natuurlijk je examenuitslag en en nee je bent vast en zekers geslaagd of niet Amal''?
''yes ik ben geslaagd ik heb het gewoon gemaakt mo gewoon dit ga ik echt vieren vanavond man''
ahm...''zonder mij Amal'' ookal praat ik alleen door de telefoon maar ik werd rood......
Nee man you can join the club with us'' zegmak engels je weet toch.....
Mo; 'I only wanna join you alone....''
ik werd stil ..............ik wist niks meer wat ik moest zeggen waarom weet ik altijd nooit wat te zeggen in dit soort gevallen..... ''ik begon te lachen 'hihihi jajaja in your dreams'' Mo ; ja nog wel maar binnen kort wordt het de realiteit.......
''Zo vertel mo heb je al plannetjes gemaakt dan.....?
''ik heb onze toekomst samen al uitgesxxxxxxd Amal'' ik schrok van wat hij zei maar hij maakt zeker allleen een grapje ik bedoel hij moet niet hard van stapel lopen ik ken hem maar net en niet zo goed heb hem nooit gezien en deze kerel heeft nu al his Crush on me.. damm....
''Amal ben je er nog ?... Amal'' '' oh sorry mo ben er nog'' ''oh ik wou net zeggen dacht effe dat je was flauwgevallen ik maakte alleen maar een grapje met je ...ik hou ervan om je een beetje te plagen...''
'ja ik merk het maar pas op ik pakje harder terug.......
''Hard waarom hard het mag ook gewoon lief zaht en zoet zijn''.... oke oke ik zal stoppen met plagen .......
maarre Amal wat ga je vanavond doen ik neem aan dat je het gaat vieren en dat je al plannen hebt gemaakt......
Shit ...... 'hm ja ik ga met mijn vrienden uit vanvond..........
'' zo toemaar en ben ik niet eens uitgenodigd ?'' hey iedereen is van harte welkom ... dus jij ook waar ga je uit dan...... hmmm La Plaza... hm dus vvanvond zal ik je voor het eerst zien...........h,mm lekker gauw''
oh men ik weet het niet ik wil geen blindate ik wil gewoon vanavond lekker feesten ik wil hem vanavond niet zien maar hoe ga ik het hem zeggen ????........hij heeft me al een paar keer gevraagd wanneer ik tijd had maar het probleem is ik wil nog geen tijd voor hem maken ik wil hem nog niet zien ik weeet ook niet waarom ik heb gewoon het gevoel van nee effe nog niet even rustig wachten....
''Hey Amal ik bel je starks effe terug '' ik moet nu even wat doen'' okay
''ja dat is goed mo '' ''soukran hala telephone.......
beslammma''....Ciao mo.....''

Pagina's : [1] 2