Bekijk volle/desktop versie : Als Je Na De Zomer Gaat Trouwen? Wanneer Moet Je Dan Alles Regelen.ivm Met De Wedding



18-06-2006, 01:10
Ik Ga Na De Zomer Een Verlovings Feestje Geven....inchallah

En Als Ik Terug Ben Van Vakantie Wat Is Het Beste Wat Ik Allemaal Moet Regelen...ik Moet Ons Huisje Nog Inrichten Wat Is Het Beste Wat Ik Alleemaal Snel Moet Regelen..ik Haar Vaak Als Je Een Negaffa Wil Moet Je Er Snel Bij Zijn Catering Etc...help Me Out Damesss


Hoe Hebben Jullie Het Gedaan Tel Me

18-06-2006, 01:31


3de optie

18-06-2006, 01:36

Citaat door lieve_meiske:
3de optie
PFF INCHALLAH ZAL HET ME ALLEMAAL WEL LUKKEN

BEGINNEN MET EEN OPLEIDING...HUISJE AFMAKEN...TROUWEN

WISH ME GOOD LUCK!

WHAT ABOU YOU

18-06-2006, 01:48
Richt je huisje in... dit heb je dan achter de rug.. Opleiding doe je tegelijkertijd (tbarkellah 3liek!!) En probeer ondertussen de dingen te regelen voor de bruiloft... maar het huis gaat naar mijn idee voor... Uhhhh succes schat

18-06-2006, 02:13



Citaat door FashionMarocca:
Richt je huisje in... dit heb je dan achter de rug.. Opleiding doe je tegelijkertijd (tbarkellah 3liek!!) En probeer ondertussen de dingen te regelen voor de bruiloft... maar het huis gaat naar mijn idee voor... Uhhhh succes schat
AAAH BAREKELAWFIEK AZINA SOEKRAN BEZZAAFF...EN JE HEB GELIJK HET HUISJE IS TOG NUMBER ONE..IK WIL WEL LEKKER ME HUISJE IN NADAT IK MARRIED BEN...maar er komt zoveel bij kijken...jeetje.....studie kan ik hamdloelah combineren met me getrouwd zijn zulllen die hollandse meiden gek vinden
een getrouwde meid bij ons in de klas.. what about you girl....