Bekijk volle/desktop versie : Hoe vertel ik iemand dat de aarde niet meer rond is..



18-06-2006, 00:01
Hallo dames en heren,

Zit met een probleempje die als maar groter wordt! Er is een jongen die mij leuk vind, maar ik vind hem drie keer niks. hij belt en smst mij de hele tijd. Maar ik reageer niet, sterker nog ik ben hem totaal aan het negeren.Ik weet dat dit niet de juiste werkwijze is maar ik heb het ''lef'' niet om hem eens goed de waarheid te vertellen. Als ik hem op msn spreek dan doe ik wel normaal, dus dan reageer ik wel gewoon. Nou luidt mijn vraag als volgt: zal ik het per sms duidelijk maken dat ik niets met hem wil? Of moet ik een mailtje naar hem zenden? telefonisch durf ik het niet! Kunnen jullie mij advies/raad geven? Is er iemand die hetzelfde mee maakt of hetzelfde heeft meegemaakt?? Alvast bedankt voor jullie bruikbare tips!

p.s: izan reacties hou je in je eigen (stinkende) w.c....!

18-06-2006, 00:12


Meid, gewoon eerlijk en duidelijk tegen hem zijn. Het beste lijkt me telefonisch, maar aangezien je aangeeft dit eng te vinden dan maar via de mail, dat is dan nog net iets beter dan een lullig smsje (vind ik persoonlijk dan he).
Waarschijnlijk zal hij er niet blij mee zijn, maar beter dat je hem geen valse hoop of wat dan ook geeft, dus wees gewoon straight!
Succes





jasmina

18-06-2006, 00:14
Zeg het alsjeblieft, anders ben je erg lullig bezig. Het is misschien eerst lullig voor hem, maar daarna moet die je alleen maar dankbaar zijn, dat die niet langer heeft zitten hopen op jou.

18-06-2006, 00:16
Zeg het.


Nee = Nee..

18-06-2006, 00:16


Ik vind op dit moment een jongen leuk, en zei hij maar dat die mij niet leuk vind. Ik weet dat hij mij niet leuk vind, maar ik blijf toch hopen. Dus als hij mij nou gewoon zou vertellen ik vind je niet leuk. Zou ik eerst misschien verdriet hebben maar daarna zou ik juist beter door kunnen gaan..

18-06-2006, 00:16
ik zou het smsen of mailen smse is directer. Maar gewoon op een respectvolle manier. Want als hij verliefd op je is moet je ook aan zijn hartje denken.

zet jezelf in zijn schoenen hoe komt het het zachtst aan. maar wel de waarheid vertellen

18-06-2006, 07:33

Citaat door xana:
Als ik hem op msn spreek dan doe ik wel normaal, dus dan reageer ik wel gewoon....
Je vindt hem niet leuk, maar zit wel met hem op de msn?