Bekijk volle/desktop versie : Komaan ff serieus hé, wie van jullie ...



Pagina's : [1] 2 3 4 5

06-06-2003, 19:42
Komaan ff serieus hé, wie van jullie mastur.beert NIET????

Want had ik geschreven,wie van jullie masturbeert er,zou iedereen zeggen IKKE ... dus speel ik het anders ... zahmak wie doet dat niet ... en eerlijk zijn,geen tnawies verkopen,ik weet dat elke jongen aan zijn lu.l minstens 2 keer per maand zit te trekken, en dat meisjes, uit verveling en frustraties ook met hun handjes in hun broekje zitten en lekker zitte te spele met hun cl.itoris ...

Hé ik verwacht iets spannends hé

TADA

06-06-2003, 19:46


whahahaha 3ala oversekste griet

06-06-2003, 19:48
is toch haram?

06-06-2003, 19:48

Citaat:
Origineel gepost door mocro_souhaila
whahahaha 3ala oversekste griet
Hewa sahebti, moet wel hé ... maar jij hebt niet meegedaan aan mijn enquête, hshoema 3aliek ... vertel ben nieuwsgierig...
EN EN ENE vertel kom op vertel ... hoeveel keer, hoe vaak, met wat ,hoe hahahha

TADA

06-06-2003, 19:49


m ik weet t niet van jou maar ik zit er niet aan
'dan moet je egt egt niets te doen hebben
ik denk niet dat meisjes dat zo snel doen

06-06-2003, 19:50

Citaat:
Origineel gepost door Shahinez
Hewa sahebti, moet wel hé ... maar jij hebt niet meegedaan aan mijn enquête, hshoema 3aliek ... vertel ben nieuwsgierig...
EN EN ENE vertel kom op vertel ... hoeveel keer, hoe vaak, met wat ,hoe hahahha

TADA
waarom ik niet mee heb gedaan aan deze enquete...omdat mij antwoord jou tog niet interesseerd...je wil tog liever dat iedereen antwoord dat ie wel masturbeert...ewa dan moet ik je teleurstellen, wantd at doe ik NIET....en waarom zou ik joud at eigenlijk moeten vertellen ....ga je vieze enquetes ergens anders plaatsen...want deze topiic SLAAT NERGENS OP.....

kus souhaila

06-06-2003, 19:51
Ik doe het wel ...is lekker ...het ontspant me. E$cht het gevoel er na is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk. En vooral nu met dit weer

06-06-2003, 19:51

Citaat:
Origineel gepost door chainreaction
m ik weet t niet van jou maar ik zit er niet aan
'dan moet je egt egt niets te doen hebben
ik denk niet dat meisjes dat zo snel doen
Of dat ik niets te doen heb ... hahah shoefie ik ga je iets zeggen, je moet je nergens voor schamen , echt niet, wees maar eerlijk ... waarschijnlijk ben je zo van die meid die niet snel toegeeft maar ik kan erop wedde dat er een BEEST in je zit ... GRRRRRRRRRRRRRRRRR

TADA

P.S.:heeft niets te maken met niets te doen, je leert je lichaam kenne, je komt te weten wat je aangenaam vindt en wat je niet aangenaam vindt

06-06-2003, 19:54

Citaat:
Origineel gepost door mocro_souhaila
waarom ik niet mee heb gedaan aan deze enquete...omdat mij antwoord jou tog niet interesseerd...je wil tog liever dat iedereen antwoord dat ie wel masturbeert...ewa dan moet ik je teleurstellen, wantd at doe ik NIET....en waarom zou ik joud at eigenlijk moeten vertellen ....ga je vieze enquetes ergens anders plaatsen...want deze topiic SLAAT NERGENS OP.....

kus souhaila
Slaatnergensop heeft zijn eigen topics ... als je hem wilt bezoeken moet je maar naar hem toegaan, ten tweede,als je niet mee wilt doen is cool, maar je zegt zelf dat je niet masturbeert jek ...moet ik dat geloven???

Mohim ik laat je wel, ik ga hier geen discussie houden of je al dan niet mee doet met mijn enquête

TADA

06-06-2003, 19:55
ze3ma als je zegt dat je het niet doet ben je een klote hummel en ben je niet eerlijk....tfoe zolang je niet zegt wat mensen willen horen lieg je.....maar ja, er is maar 1 iemand die weet of je liegt of niet duzzzz

06-06-2003, 19:56
wahahahahahahahah ik moet je egt telleurstellen want ik doe t egt niet [allah heeft mij een tekortgegeven toen ie hormonen uitdeelde]ik durf t zelfs te zweren waarschijnlijk doe jij t ook niet en wil je aandacht met deze topic
enne ik ben 15 ik denk niet dat ik me lichaam nu al wil verkennen terwijl t niet eens klaar daar voor is
maar als jij verder niets te doen hebt dan met je handje spelen is dat toch fijn voor jou

06-06-2003, 19:59

Citaat:
Origineel gepost door chainreaction
wahahahahahahahah ik moet je egt telleurstellen want ik doe t egt niet [allah heeft mij een tekortgegeven toen ie hormonen uitdeelde]ik durf t zelfs te zweren waarschijnlijk doe jij t ook niet en wil je aandacht met deze topic
enne ik ben 15 ik denk niet dat ik me lichaam nu al wil verkennen terwijl t niet eens klaar daar voor is
maar als jij verder niets te doen hebt dan met je handje spelen is dat toch fijn voor jou
Hahah zinna, als ik aandacht wil ga ik dat anders aanpakken schat, niet op deze manier.Nee wollah,ik ben nieuwsgierig ... want al die tijd dacht ik dat ik abnormaal was ofzo ... maar meid jebent jong, dat komt nog wel misschien .. binne een week ofzo hahahah als je tips nodig hebt om je cli.t te stimuleren ... u ask me i tell u OKAYY

TADA

06-06-2003, 20:00


shahinez echt vies van je tfoe

06-06-2003, 20:00
ze3ma zo weinig mensen die het doen ...hmmm. Tja misschien hebben ze een boyfriend (of girlfriend) die het bij hen doet

06-06-2003, 20:02
wahahahaha nee dankje zodra ik zulke gevoelens krijg die ik niet kan onderdrukken ben ik denk al getrouwd met een man
maarre is dat niet haram je zelf bevredigen of ben jij niet islamitisch
{t is een serieuze vraag]

Pagina's : [1] 2 3 4 5