Bekijk volle/desktop versie : En miskien... hij trapt er in.... Lachuuuu



Pagina's : [1] 2 3 4

17-06-2006, 18:55
Assalamoe alajkoem waragmatoelahie wabarkathohoe,

Ben op zoek naar leuke, geinige, grappige dingen die je bij je echtgenoot kunt doen.

Dingen waar hij in trapt en waar je je kapot om lacht. Dat hij gewoon nieja is en ook gewoon nieja reageert, maar jij weet beter....

Later kan hij er natuurlijk ook om lachen....

Nou wie weet..

Ik heb het niet over liefdesdingetjes....

Wa alajkoem assalam

17-06-2006, 20:39


Wil ik ook wel eens weten

17-06-2006, 21:43
Ik had een keer gelezen op M.nl Dat er Zuster was die haar man een liefdesbrief stuurde om te kijken wat hij ging doen. Eentje zei: Mehaf skon hedi gesa de dir li moeskila

Als ik getrouwd bent, dan zal ik dat zeker uitproberen..

17-06-2006, 21:48

Citaat door Oem_Khoebaib:
Ik had een keer gelezen op M.nl Dat er Zuster was die haar man een liefdesbrief stuurde om te kijken wat hij ging doen. Eentje zei: Mehaf skon hedi gesa de dir li moeskila

Als ik getrouwd bent, dan zal ik dat zeker uitproberen..
Assalamoe alajkoem waragmatoelahie wabarakatohoe,

Ja en dan later nog een brief sturen en zeggen; waarom denk je dat ik je problemen wil bezorgen. Jij bent tenslotte degene die met me wilde trouwen.

Hij snapt er natuurlijk niks van elhemdoelileh.

En dan stuur je later weer een brief met; surprise.... deze liefdesbrief komt van mij af. Ik stuur je deze brief omdat.....

Wa alajkoem assalam.

17-06-2006, 21:50


Hahhahaha

17-06-2006, 21:50

Citaat door de tijd!!!:
Assalamoe alajkoem waragmatoelahie wabarakatohoe,

Ja en dan later nog een brief sturen en zeggen; waarom denk je dat ik je problemen wil bezorgen. Jij bent tenslotte degene die met me wilde trouwen.

Hij snapt er natuurlijk niks van elhemdoelileh.

En dan stuur je later weer een brief met; surprise.... deze liefdesbrief komt van mij af. Ik stuur je deze brief omdat.....

Wa alajkoem assalam.
Hij dacht dat het van een andere Vrouw kwam,

17-06-2006, 21:53
Ik zou maar niets grappigs doen, straks zegt:die nog tegen jou hier zijn de scheidingspapieren!!!

17-06-2006, 21:54

Citaat door Oem_Khoebaib:
Hij dacht dat het van een andere Vrouw kwam,
Assalamoe alajkoem waragmatoelahie wabarkatheoe,

Ja precies. Maar schat je je man boos in en dat ie de grap er niet inziet. Ho niet proberen!!!!!!!!!!! Te riskant.

Straks gaat ie denken; ben je me aan het uitproberen of show?

Wa alajkoem assalam.

17-06-2006, 21:59

Citaat door de tijd!!!:
Assalamoe alajkoem waragmatoelahie wabarkatheoe,

Ja precies. Maar schat je je man boos in en dat ie de grap er niet inziet. Ho niet proberen!!!!!!!!!!! Te riskant.

Straks gaat ie denken; ben je me aan het uitproberen of show?

Wa alajkoem assalam.
Moet je Eerste Goede band met hem hebben, En gewoon geintje met hem uithalen..



Of je legt een Poepsie scheetzak onder zijn stoel



Mijn man gaat het moeilijk met mij krijgen als je het hebt over grappen uithalen..

17-06-2006, 22:06

Citaat door Oem_Khoebaib:
Moet je Eerste Goede band met hem hebben, En gewoon geintje met hem uithalen..



Of je legt een Poepsie scheetzak onder zijn stoel



Mijn man gaat het moeilijk met mij krijgen als je het hebt over grappen uithalen..
Assalamoe alajkoem.

Ja precies; hij moet er wel tegen kunnen en de grap er van inzien.

Maar vertel; ben nu aan het 'sparen' voor strakjes.

Die zak is leuk, vooral als je over je bankstel zo'n stof los overeen hebt. Doe je m eronder, merkt ie toch niks van.

Maar vertel oegtie; wat zou jij nog meer uithalen om het huwelijk wat levendiger te maken of te houden ((vooral als hij ook zo'n grapjas is (inshAllah wel)).

Wa alajkoema asalam.

17-06-2006, 23:13

Citaat door de tijd!!!:
Assalamoe alajkoem.

Ja precies; hij moet er wel tegen kunnen en de grap er van inzien.

Maar vertel; ben nu aan het 'sparen' voor strakjes.

Die zak is leuk, vooral als je over je bankstel zo'n stof los overeen hebt. Doe je m eronder, merkt ie toch niks van.

Maar vertel oegtie; wat zou jij nog meer uithalen om het huwelijk wat levendiger te maken of te houden ((vooral als hij ook zo'n grapjas is (inshAllah wel)).

Wa alajkoema asalam.
Allaahuhelem Zuster, Er valt echt zoveel te doen

Maar dat moet je niet in het begin doen..


Ben je al getrouwd Zuster?

17-06-2006, 23:20

Citaat door Oem_Khoebaib:
Moet je Eerste Goede band met hem hebben, En gewoon geintje met hem uithalen..



Of je legt een Poepsie scheetzak onder zijn stoel



Mijn man gaat het moeilijk met mij krijgen als je het hebt over grappen uithalen..
Assalam alaikom,

Om heel eerlijk te zijn zie ik hier persoonlijk de grap niet van in. Grappen als scheten en boeren vind ik ranzig en uitermate respectloos.

Hier zou ik mee oppassen als ik jou was. De grappen moeten we leuk blijven en gebeuren op een recpectvolle en schone manier. Maar dat is mijn mening.

Voel je aub niet aangevallen. Dit is gewoon een 'moudakhala' van mijn kant uit (k).

Wassalaam.

17-06-2006, 23:25



Citaat door BintElmagreb:
Assalam alaikom,

Grappen als scheten en boeren vind ik ranzig en uitermate respectloos.



Wassalaam.
Het is niet een Echte

Ze zijn bij de Bartsmit verkrijgbaar..

17-06-2006, 23:28

Citaat door Oem_Khoebaib:
Het is niet een Echte

Ze zijn bij de Bartsmit verkrijgbaar..
Weet ik

17-06-2006, 23:31

Citaat door BintElmagreb:
Assalam alaikom,

Om heel eerlijk te zijn zie ik hier persoonlijk de grap niet van in. Grappen als scheten en boeren vind ik ranzig en uitermate respectloos.

Hier zou ik mee oppassen als ik jou was. De grappen moeten we leuk blijven en gebeuren op een recpectvolle en schone manier. Maar dat is mijn mening.

Voel je aub niet aangevallen. Dit is gewoon een 'moudakhala' van mijn kant uit (k).

Wassalaam.
Assalamoe alajkoem waragmatoelahie wabarakathoeh,

Ok boeren vind ik ook ranzig, maar die zak is lachuuuuuuuuu.

Wa alajkoem assalam.

Pagina's : [1] 2 3 4