Bekijk volle/desktop versie : VooDoo Voor Liefde



Pagina's : [1] 2 3 4

16-06-2006, 23:36
Salaam Aleykom,

Ik heb vraagje,
wie gelooft er in voodoo, en klopt het dat iemand voodoo met je kan doen zodat je helemaal gek wordt op diegene?

En zijn er mensen in Nl die dat kunnen doen?

ik hoop inshallah op sirieuze antwoorden.
antwoorden beneden de niveau krijgen zoiezo geen reacties

16-06-2006, 23:41


Ja man, ik ben echt bang,vooral voor een tante die haar ezel zoon aan mij wil geven, maar ik word gek door de stomme gedachten en verleiding dat ik het zelf bij iemand wil doen.
Om diegene op rechte pad te krijgen

16-06-2006, 23:41
Het bestaat wel. ( ook hier in Nederland )

16-06-2006, 23:43
Als voodoo echt bestond dan zou de beste magier keizer van de wereld zijn.

16-06-2006, 23:45


Het bestaat wel, ik heb er een boek over. Geloof me het is geen pretje als het je overkomt.. niet dat het bij mij is overkomen hmdl

16-06-2006, 23:46

Citaat door RedKing:
Als voodoo echt bestond dan zou de beste magier keizer van de wereld zijn.
Grappig ofzo?

Het bestaat! En jullie, als moslims, zouden hierin moeten geloven...

Het is alleen ten strengste verboden, om het uit te voeren..

Wees eens bang meid!

16-06-2006, 23:47
Ik vind van wel,
maar dan komen weer reacties als: nee ben je niet, anders had je geen HARAM relatie...

Maar hoe kom ik dan aan zo iemand, die mij erop kan testen en ook mij wil helpen??

16-06-2006, 23:48

Citaat door x Samra x:
Het bestaat wel, ik heb er een boek over. Geloof me het is geen pretje als het je overkomt.. niet dat het bij mij is overkomen hmdl
Harry Potter deel 7?

16-06-2006, 23:50

Citaat door V.O.N.K:
Grappig ofzo?

Het bestaat! En jullie, als moslims, zouden hierin moeten geloven...

Het is alleen ten strengste verboden, om het uit te voeren..

Wees eens bang meid!
Sorry? Meid? WTF? redKING?

16-06-2006, 23:51

Citaat door RedKing:
Sorry? Meid? WTF? redKING?
Red Malik...


duiveltje

16-06-2006, 23:54
Ja, hoe je in contakt kan komen met iemand die mij kan helpen?

17-06-2006, 00:01

Citaat door Miss_Nadia001:
Ja, hoe je in contakt kan komen met iemand die mij kan helpen?
http://www.gandalfthewhitewizard.com

17-06-2006, 00:02



Citaat door Miss_Nadia001:
Ja man, ik ben echt bang,vooral voor een tante die haar ezel zoon aan mij wil geven, maar ik word gek door de stomme gedachten en verleiding dat ik het zelf bij iemand wil doen.
Om diegene op rechte pad te krijgen
Als je dit bij iemand zou doen dan zou je uit het geloof stappen.. dus denk er ook maar niet aan

'' Tovenarij (sih'r) is een daad van ongeloof en een van de zeven zonden die een persoon tot de Hel verdoemt. Het veroorzaakt schade, maar geen voordeel. Allah zegt over degene die het leert: '.. En zij (de mensen) leerden wat hen schaadde en hen niet baatte...'
En Hij zegt ook:'... en de tovenaar wint niet, hoe hij het ook doet.'

Diegene die aan tovenarij doet, is een ongelovige, zoals Allah zegt: '.. en Soelayman was niet ongelovig, maar de Satans waren ongelovig, zij onderwezen de mensen tovenarij (Sih'r) en wat was neergezonden te Babel aan de twee Engelen Haroet en Maroet. En geen van beiden gaven onderricht, zonder dat zij zeiden:' Voorwaar wij zijn slechts een beproeving, wees daarom niet ongelovig...


De voorgeschreven bestraffing voor degene die tovenarij uitoefent, is de dood en zijn inkomen is haraam en onrein. Maar mensen die ontwetende overtreders zijn en zwak in geloof, gaan naar tovenaars om hen te helpen iemand pijn te doen of om wraak te nemen op iemand.

Als een persoon niet gelooft dat zij (tovenaars) kennis hebben van het Ongeziene, maar hij gaat uit nieuwsschierigheid of wat dan ook, dan is hij gee ongelovige, maar zijn gebeden zullen voor veertig dagen niet geaccepteerd worden. De profeet s.a.v.s heeft gezegd: ' Een ieder die naar een waarzegster gaat en hem over iets vraagt, zijn gebeden zullen voor veertig nachten niet worden geaccepteerd'. Ook al is het verplicht om te bidden en en berouw te hebben voor deze zonde.


(Sih'r wordt trouwens op heel veel manier en voor veel dingen gebruikt, ik heb er 2 boeken over en het is heel erg interessant, er wordt precies beschreven door een imam die het boek heeft geschreven hoe die tovenaars te gang gaan en welke soorten van Sih'r er zijn enzo enzo enzo.. ik heb mij er best wel in verdiept en geloof me onderschat het niet !!!"Ik wens het niemand toe en hoop niet dat je tante zoiets bij je zal flikken.!!)

17-06-2006, 00:05

Citaat door RedKing:
Harry Potter deel 7?
Gatverdamme wat ben jij een kneus zeg !

17-06-2006, 00:05
Hi Ja hartelijk dank

Daarom ben ik ook bang, ik bedoel het voor diegenes bestwil, en straks gebeurt er wat anders met hem, als zijn lichaam te zwak is ofzo..
Kan je daar ook iets over vinden in je boek?
groetjes

PS een echte Voodoo vrouw/man heeft toch geen internet site, want dat geloof ik niet,
het moet echt een ervarende zijn

Pagina's : [1] 2 3 4