Bekijk volle/desktop versie : Wk Voetbal Stimuleert Sexleven



16-06-2006, 16:16
Volgens de Duitse sekspsycholoog Konrad W. Sprai heeft het WK voetbal een positief effect op het seksleven. Voorwaarde is wel dat man en vrouwen samen naar een wedstrijd kijken.

Volgens Sprai moeten mannen na afloop van de wedstrijd hun spanning kwijt en zijn de vrouwen opgewonden door het zien van de atletische voetballers. ,,Als de man van de opwinding ook nog voor de televisie zou gaan zweten, dan is er helemaal geen houden meer aan,’’ beweert Sprai.



16-06-2006, 16:20


Die mensen zijn echt gestoord joh...een vrouw die opgwonden raakt van andere mannen terwijl ze voetbal zit te kijken met haar eigen man

16-06-2006, 16:22

Citaat door Rachid_Breda:
Die mensen zijn echt gestoord joh...een vrouw die opgwonden raakt van andere mannen terwijl ze voetbal zit te kijken met haar eigen man

16-06-2006, 16:28

Citaat door Tweeti:
Volgens de Duitse sekspsycholoog Konrad W. Sprai heeft het WK voetbal een positief effect op het seksleven. Voorwaarde is wel dat man en vrouwen samen naar een wedstrijd kijken.

Volgens Sprai moeten mannen na afloop van de wedstrijd hun spanning kwijt en zijn de vrouwen opgewonden door het zien van de atletische voetballers. ,,Als de man van de opwinding ook nog voor de televisie zou gaan zweten, dan is er helemaal geen houden meer aan,’’ beweert Sprai.

kapot zielig zijn die mensen

''mannen moeten hun spanning kwijt''
''vrouwen zijn opgewonden door het zien van atletische voetballers''

16-06-2006, 16:29


Ze zoeken tegenwoordig de gekste dingen uit duss ik weet het is bullshit maar vond het grappig om te plaatsen ik ben benieuwd hoe hij dit onderzocht heeft.

16-06-2006, 16:35

Citaat door Tweeti:
Volgens de Duitse sekspsycholoog Konrad W. Sprai heeft het WK voetbal een positief effect op het seksleven. Voorwaarde is wel dat man en vrouwen samen naar een wedstrijd kijken.

Volgens Sprai moeten mannen na afloop van de wedstrijd hun spanning kwijt en zijn de vrouwen opgewonden door het zien van de atletische voetballers. ,,Als de man van de opwinding ook nog voor de televisie zou gaan zweten, dan is er helemaal geen houden meer aan,’’ beweert Sprai.


nou ik heb er niks van gemerkt,hou op met dat slap gelul....