Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Welke Foundation Gebruiken Jullie!



Pagina's : [1] 2

16-06-2006, 13:28

De foundation is egt voor mij die van de HEMAAAAAAAAAAAA


egt, hij is niet dik.. en ook niet dun.. gewoon precies voor mij bestemd..


16-06-2006, 13:45


jah ik gebruik ook die van de hemaa... Maar dan met een beetje zwitsal creme is gwn de perfecte combi ... en het ziet er neit zo droog of onnatuurlijk uit ..

16-06-2006, 13:48
ik gebruik die van loréal, ook in combinatie met creme, zo krijg je toch nog een fris effect!!

16-06-2006, 13:53

Citaat door Sakina20:
ik gebruik die van loréal, ook in combinatie met creme, zo krijg je toch nog een fris effect!!
inderdaad ... en 9 van de 10 mensen ziet neit dat ik het ophem whahah .. maar jah ik gebruik het weinig .. ook andere make-up .. is niets voor mij ..

16-06-2006, 13:54



Citaat door chaimae18:
inderdaad ... en 9 van de 10 mensen ziet neit dat ik het ophem whahah .. maar jah ik gebruik het weinig .. ook andere make-up .. is niets voor mij ..
haha ja bij mij ook .....ik gebruik wel kohl en mascara, doe ik het niet dan lijk ik echt ziek! haha

16-06-2006, 13:57

Citaat door Sakina20:
haha ja bij mij ook .....ik gebruik wel kohl en mascara, doe ik het niet dan lijk ik echt ziek! haha
neej hbiba .. je denkt dat je der zo ziek uitziet .. omdatj e het miss al een aantal jaren gebruikt .. en je kent je gezicht goed .. moet je een paar maanden neit gebruiken .. dan is het gwn normaal .. kohl .. vind ik iets voor een getrouwde vrouw ofsjow .. of als je ogen ziek zijn .. is dat een geode middeltje .. maar mascara .. voor mij 1 keer perjaar ofsjow .. hehehe

16-06-2006, 14:03

Citaat door chaimae18:
neej hbiba .. je denkt dat je der zo ziek uitziet .. omdatj e het miss al een aantal jaren gebruikt .. en je kent je gezicht goed .. moet je een paar maanden neit gebruiken .. dan is het gwn normaal .. kohl .. vind ik iets voor een getrouwde vrouw ofsjow .. of als je ogen ziek zijn .. is dat een geode middeltje .. maar mascara .. voor mij 1 keer perjaar ofsjow .. hehehe
nee man ik durf echt niet naar buiten zonder!! haha, en ja iedereen vind dat kohl wat voor getrouwde vrouwen is, maar ach ja, het is maar kohl...ik had zoiets van waarom zij wel en ik niet? .....ben nu wel inmiddels verloofd, dus ik hoor er nu wel bij 1 x per jaar mascara? ja het is beter zo joh, hoe minder je gewend bent te smeren en op te doen hoe beter wallah

16-06-2006, 14:05

Citaat door Sakina20:
haha ja bij mij ook .....ik gebruik wel kohl en mascara, doe ik het niet dan lijk ik echt ziek! haha
heb jij dat ook?


maar ja altijd een beetje dagcreme of nivea op smeren dan is het resultaat

16-06-2006, 14:05

Citaat door Sakina20:
nee man ik durf echt niet naar buiten zonder!! haha, en ja iedereen vind dat kohl wat voor getrouwde vrouwen is, maar ach ja, het is maar kohl...ik had zoiets van waarom zij wel en ik niet? .....ben nu wel inmiddels verloofd, dus ik hoor er nu wel bij 1 x per jaar mascara? ja het is beter zo joh, hoe minder je gewend bent te smeren en op te doen hoe beter wallah
heheh gaat mn man later neit schrikken als hij naast me wakker word .. Neej maar .. Ik vind het wel iets voor een meisje ensjow ..daar neit van ..macha ik zit nog op school enzo .. Dus tjah .. waarom opmaken enzo .. Als je maar er verzorgd uitziet .. met of zonder make-up ieder zijn ding


EN natuurlijk ... GEfeliciteerddddddddddddd

16-06-2006, 14:08
Doen jullie ook foundation op met warm weer ?

16-06-2006, 14:09

Citaat door chaimae18:
heheh gaat mn man later neit schrikken als hij naast me wakker word .. Neej maar .. Ik vind het wel iets voor een meisje ensjow ..daar neit van ..macha ik zit nog op school enzo .. Dus tjah .. waarom opmaken enzo .. Als je maar er verzorgd uitziet .. met of zonder make-up ieder zijn ding


EN natuurlijk ... GEfeliciteerddddddddddddd
hahaha wallahila, nee gelukkig kent mijn mannetje me ook zonder make-up, so inderdaad hij zou zich rot schrikken .....ja inderdaad er verzorgd uitzien is het belangrijkst, ik ben alleen altijd zo'n trutje geweest die weer van alles moest gaan uitproberen

dank je wel lieverd!!

16-06-2006, 14:10

Citaat door Mixed_Lady:
Doen jullie ook foundation op met warm weer ?
Nee dat doe ik niet, ik gebruik nu alleen een beetje zelfbruiner, zorgt ook voor een egale kleur

16-06-2006, 14:12



Citaat door Sakina20:
Nee dat doe ik niet, ik gebruik nu alleen een beetje zelfbruiner, zorgt ook voor een egale kleur
jah ik ook .. een piep klein beetje .. geeft een mooie uitstraling


ewa waarom niet alles uitproberen... beter nu dan later .. nu kun je in de fout gaan ensjow .. en dingen lekker uitproberen ..

16-06-2006, 14:13

Citaat door Mixed_Lady:
Doen jullie ook foundation op met warm weer ?
als het warm weer is .. dan zie je der echt anders uit .. vindi k .. veel opgewekter .. dus is dat niet nodig ..

16-06-2006, 14:16

Citaat door chaimae18:
jah ik ook .. een piep klein beetje .. geeft een mooie uitstraling


ewa waarom niet alles uitproberen... beter nu dan later .. nu kun je in de fout gaan ensjow .. en dingen lekker uitproberen ..
ja echt he, al krijg je een keer door de fout in te gaan een groen gezicht kan je je altijd nog verstoppen! hahaha

Pagina's : [1] 2