Bekijk volle/desktop versie : Afgewezen



16-06-2006, 11:17


[Ben nu voor beide functies waar ik een sollicitatiegesprek heb gehad afgewezen. Bij de een met de reden dat ze toch liever iemand willen die fulltime werk, en bij de ander omdat ik zogenaamd niet in het team pas. Wat moet ik doen om wel in het team te passen dan. Tijdens het gesprek vertelde hij dat hij mijn cv heel goed vond, en uiteindelijk past het niet.

Ik ben verdrietig. Zal het ooit goed komen. Zal ik ooit leuk werk vinden waar ik wel pas. Moge Allah mij steunen en alle andere zusters die ook op zoek zijn naar werk.]

16-06-2006, 11:22


Amin, incha-allah zul je gauw werk vinden. Heb sbar het komt echt goed.

16-06-2006, 11:23
heeeeeeeeeeeee meisje
heeeeeeeeeel veel sterkte
gewoon door gaan en je moet je het niet persoonlijk aantrekken
heb inmiddels ook al heel wat sollicitatiebrieven de deur uitgedaan
en ieder krijg ik te horen sorry je bent het net niet geworden
soms wordt je zo wanhopig van, maar inscha allah gewoon door gaan tot je de juiste baan vindt waar je gelukkig zal voelen
bousa kbira

16-06-2006, 11:24

Citaat door een_Rotterdamse:


[Ben nu voor beide functies waar ik een sollicitatiegesprek heb gehad afgewezen. Bij de een met de reden dat ze toch liever iemand willen die fulltime werk, en bij de ander omdat ik zogenaamd niet in het team pas. Wat moet ik doen om wel in het team te passen dan. Tijdens het gesprek vertelde hij dat hij mijn cv heel goed vond, en uiteindelijk past het niet.

Ik ben verdrietig. Zal het ooit goed komen. Zal ik ooit leuk werk vinden waar ik wel pas. Moge Allah mij steunen en alle andere zusters die ook op zoek zijn naar werk.]
Ach meid kop op!! Het was gewoon niet voorbestemd voor jouw. Zoals mijn ma zegt de baan die bij jouw past en voor jouw bestemd is wacht nog op je. alleen weet je niet wanneer dat moment aanbreekt dat je aangenomen wordt. Moge je insha allah spoedig aangenomen worden!

Gr.
LMARDIA

16-06-2006, 11:26


Fiha gayr.
Allah sluit pas een deur als ie een andere daar voor geopend heeft.
Deze banen waren niet jouw mektab, insha'allah staat je wat beters te wachten.

16-06-2006, 11:31

Citaat door serenity:
Fiha gayr.
Allah sluit pas een deur als ie een andere daar voor geopend heeft.
Deze banen waren niet jouw mektab, insha'allah staat je wat beters te wachten.
Incha'allah, ik hoop het echt. Ik zit hier officieel nog tot 21 augustus, dus de tijd begint te dringen.

16-06-2006, 11:33

Citaat door een_Rotterdamse:
Incha'allah, ik hoop het echt. Ik zit hier officieel nog tot 21 augustus, dus de tijd begint te dringen.
Insha Allah heb je tegen die tijd een droombaan gevonden en kun je daar meteen de 22ste aan de slag!


.:UcA:.

16-06-2006, 11:36

Citaat door UndercoverAngel:
Insha Allah heb je tegen die tijd een droombaan gevonden en kun je daar meteen de 22ste aan de slag!


.:UcA:.
Incha'allah. Dat is het enige wat rest.

16-06-2006, 11:37
Gair inshalah maktabs inshalah zal je gauw een leuke baan vinden gewoon

16-06-2006, 11:40

Citaat door rbattiiaa:
Gair inshalah maktabs inshalah zal je gauw een leuke baan vinden gewoon
Je brief heeft niet geholpen.

Nee hoor, geintje! Ik heb in iedergeval de kans gekregen om me voor te stellen. maar helaas pindakaas. Incha'allah komt het goed/

16-06-2006, 11:45

Citaat door een_Rotterdamse:
Je brief heeft niet geholpen.

Nee hoor, geintje! Ik heb in iedergeval de kans gekregen om me voor te stellen. maar helaas pindakaas. Incha'allah komt het goed/
ik wou dat mijn brief je ook door de sollicitatieronde kon helpen

Hee lieverd niet opgeven zo werkt het nou eenmaal als je eens wist hoeveel sollicitaties er gem. op een vacature binnenkomen dus trek het je niet aan