Bekijk volle/desktop versie : hatelijke, scheinheilige hoofddoek klikas



Pagina's : [1] 2 3 4 5

06-06-2003, 11:52
ze doen alsof ze heilig zijn maar ondertussen zijn het de smerigste xxxxxes die ik ooit heb ge zien tfoeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

06-06-2003, 11:56


ga ga ga ga een leven zoeken jij


je moet niet zo jaloers zijn om de dames die wel gewoon een hoofddoek aan hebben in plaats net als een heks rond lopen met je kroeshaar



triest wallah

06-06-2003, 11:57

Citaat:
Origineel gepost door bint_duh_bledie
ga ga ga ga een leven zoeken jij
Ja inderdaad.........ya3ala rara mensen hierzo.....

06-06-2003, 11:59
oh zegma jullie zijn heilig ofzo jullie weten niet wat ik allemaal zie ja gaat je ergewoon voor schamen en trouwens ik heb lang stijl haar!!!!!!!!!!!!!

06-06-2003, 12:00



Citaat:
Origineel gepost door salouanadoria
Ja inderdaad.........ya3ala rara mensen hierzo.....
rare mensen mag ik mijn meing niet geven ofzo TAZZZZZZZZZzz

06-06-2003, 12:01

Citaat:
Origineel gepost door bint_duh_bledie
ga ga ga ga een leven zoeken jij


je moet niet zo jaloers zijn om de dames die wel gewoon een hoofddoek aan hebben in plaats net als een heks rond lopen met je kroeshaar



triest wallah
groot gelijk bint_duh_bledie



dit soort mensen als zij lach ik alleen maar uit





ga leven zoeken meid.

06-06-2003, 12:02

Citaat:
Origineel gepost door soulbabe
oh zegma jullie zijn heilig ofzo jullie weten niet wat ik allemaal zie ja gaat je ergewoon voor schamen en trouwens ik heb lang stijl haar!!!!!!!!!!!!!
Ach meid.......weet je wie erg zijn....diegene die er een topic over opent!! Wat zit je nou iedereen hier over een kam te scheren?!?!

06-06-2003, 12:02
wat bedoelen jullie daarmee geef dan aan waarom je het dan niet eens met me bent ???????

06-06-2003, 12:03
meid scheer ons niet over 1 kam.

06-06-2003, 12:03

Citaat:
Origineel gepost door soulbabe
oh zegma jullie zijn heilig ofzo jullie weten niet wat ik allemaal zie ja gaat je ergewoon voor schamen en trouwens ik heb lang stijl haar!!!!!!!!!!!!!
nou besahtek maar waarom verberg je het niet onder een hoofddoek en laat het alleen aan degene zien die het daar het recht op heeft je hoeft je schoonheid niet aan iedereen te tonen

laat die meisjes met rust wallah kala scheinheilig
we worden al zo raar aangekeken door joden nu ook door onze eigen zusters


die denken dat ze het zijn

06-06-2003, 12:03

Citaat:
Origineel gepost door soulbabe
rare mensen mag ik mijn meing niet geven ofzo TAZZZZZZZZZzz
ALS JE EENS RESPECT TOONDE VOOR DE LEDEN HIERZO!!

06-06-2003, 12:06

Citaat:
Origineel gepost door salouanadoria
Ach meid.......weet je wie erg zijn....diegene die er een topic over opent!! Wat zit je nou iedereen hier over een kam te scheren?!?!
ik heb het ook niet over alle!!!!!!!!!!!!! meiden met een hoofddoek en ik heb degelijk wel respect maar ja lezen is ook een vak!!

06-06-2003, 12:06


Alles over een scheren heet dat. Je hebt goede en slechte meisjes met of zonder hoofddoek. Kijk es goed rond en laat je niet leiden door het negatieve!

06-06-2003, 12:08

Citaat:
Origineel gepost door bint_duh_bledie
nou besahtek maar waarom verberg je het niet onder een hoofddoek en laat het alleen aan degene zien die het daar het recht op heeft je hoeft je schoonheid niet aan iedereen te tonen

laat die meisjes met rust wallah kala scheinheilig
we worden al zo raar aangekeken door joden nu ook door onze eigen zusters


die denken dat ze het zijn
ik ken heel veel meiden met een hoofddoek die er misbruik van maken en daar kan ik me af en toe gewoon diep om schamen want ik vat hem dan niet nou leg eens uit dan!

06-06-2003, 12:08

Citaat:
Origineel gepost door soulbabe
ik heb het ook niet over alle!!!!!!!!!!!!! meiden met een hoofddoek en ik heb degelijk wel respect maar ja lezen is ook een vak!!
Wat je respect noemt....

Pagina's : [1] 2 3 4 5