Bekijk volle/desktop versie : Hoe moet een vrouw zich gedragen?



Pagina's : [1] 2 3 4 5

15-06-2006, 23:36
Salam,

Ik heb een serieuze vraag en wil gewoon serieuze antwoorden.

Hoe moet de vrouw zich gedragen tijdens de geslachtsgemeenschap.Wat verwacht een man van haar?

16-06-2006, 00:29


Citaat door wanhopige_meid:
Salam,

Ik heb een serieuze vraag en wil gewoon serieuze antwoorden.

Hoe moet de vrouw zich gedragen tijdens de geslachtsgemeenschap.Wat verwacht een man van haar?
Ik denk niet dat er een bepaalde manier is van gedragen is, tijdens het vrijen met je vrouw of man denk je echt niet van ik ga me zo gedragen of zo want dan ben je met je aandacht niet helemaal daar waar je moet zijn als je begrijpt wat ik bedoel . Je vraagt wat verwacht een man van zijn vrouw? Ik denk dat je over zoiets gewoon met je man of vrouw kunt praten gewoon zeggen wat je lekker vindt of wilt proberen, klinkt misschien grof maar ik denk dat zoiets moet kunnen binnen een huwelijk maarja zo denk ik erover. Er zijn vast die het er niet mee eens zijn maargoed ieder zijn eigen ding toch .

16-06-2006, 02:59
Stil liggen en hopen dat het snel voorbij is.

16-06-2006, 11:34

Citaat door wanhopige_meid:
Salam,

Ik heb een serieuze vraag en wil gewoon serieuze antwoorden.

Hoe moet de vrouw zich gedragen tijdens de geslachtsgemeenschap.Wat verwacht een man van haar?
Als je eenmaal aan de slag gaat, dan gaat alles vanzelf... je denkt er eerlijk gezegd niet bij na....

en wat verwacht een man van vrouw of vrouw van man.... tja... als je man en vrouw bent dan kun je t over van alles hebben, dus ook wat je wel en niet lekker vindt etc.

grt

16-06-2006, 11:51

Bedankt! Ik vroeg om serieuze reacties.

16-06-2006, 11:57

Citaat door wanhopige_meid:
Salam,

Ik heb een serieuze vraag en wil gewoon serieuze antwoorden.

Hoe moet de vrouw zich gedragen tijdens de geslachtsgemeenschap.Wat verwacht een man van haar?
Wat een man van jou verwacht meid is dat je jezelf bent en daar ook naar handelt.
En dan komt alles goed

16-06-2006, 12:48

Citaat door wanhopige_meid:
Bedankt! Ik vroeg om serieuze reacties.
ik zou zeggen leef je uit.ik bedoel als je getrouwd bent doe je niks haram dus.

16-06-2006, 12:59
Inderdaad dames, goeie tips. Gewoon zichzelf blijven en dan zul je zeker genieten. ;-)

16-06-2006, 13:27
Gewoon jezelf zijn, dat is meer dan prima, echt.

Als je de eerste keer onzeker en nerveus bent, gewoon aangeven dat dat zo is en vooral erg lief voor elkaar zijn, ben je niet nerveus, gewoon lol maken zoals je dat zelf fijn vindt.

Wil je hem bespringen, prima, laat je hem liever zelf komen en neem je liever zelf wat minder initiatief, ook prima, zolang je jezelf er maar goed bij voelt.

Er zijn geen regels over hoe je je moet gedragen, dat is voor iedereen verschillend, het enige wat teld is dat je het fijn moet hebben samen.

16-06-2006, 13:35

Citaat door corrie2:
Gewoon jezelf zijn, dat is meer dan prima, echt.

Als je de eerste keer onzeker en nerveus bent, gewoon aangeven dat dat zo is en vooral erg lief voor elkaar zijn, ben je niet nerveus, gewoon lol maken zoals je dat zelf fijn vindt.

Wil je hem bespringen, prima, laat je hem liever zelf komen en neem je liever zelf wat minder initiatief, ook prima, zolang je jezelf er maar goed bij voelt.

Er zijn geen regels over hoe je je moet gedragen, dat is voor iedereen verschillend, het enige wat teld is dat je het fijn moet hebben samen.
spreek je uit ervaring?

16-06-2006, 13:46

Citaat door wanhopige_meid:
Salam,

Ik heb een serieuze vraag en wil gewoon serieuze antwoorden.

Hoe moet de vrouw zich gedragen tijdens de geslachtsgemeenschap.Wat verwacht een man van haar?
mannen vinden het lekker asl de vrouw kreunt

16-06-2006, 15:30

Citaat door diesel49:
spreek je uit ervaring?
Aangezien ik al 14 jaar samen ben met mijn echtgenoot, ja, ik spreek uit ervaring.

16-06-2006, 15:30


Citaat door LadyMaryam:
mannen vinden het lekker asl de vrouw kreunt
en dat basseer je op wat???

16-06-2006, 16:12
ik vind leuk als mn vriendin los gaat damned wat kan ze wild zijn hahahaha

16-06-2006, 18:20

Citaat door wanhopige_meid:
Salam,

Ik heb een serieuze vraag en wil gewoon serieuze antwoorden.

Hoe moet de vrouw zich gedragen tijdens de geslachtsgemeenschap.Wat verwacht een man van haar?
wat je ook kan doen is na een bepaalde termijn de touwtjes zelf in handen nemen en boven hem gaan zitten, zal ie zo lekker vinden en geloof me, hij zal naar je kruipen om nog meer te vragen, probeer maar eens

Pagina's : [1] 2 3 4 5