Bekijk volle/desktop versie : Help me...6 weken tijd 5 kilo eraf......

Pagina's : [1] 2

15-06-2006, 22:03
Hey meiden ik ben radeloos gewoon ik ben een tijdje geleden begonnen met de pil vanwege mensturatieklachten maar vond het vreemd dat ik aangekomen ben wel 5 kilo Blijkt dus dat het gewoon door die pil komt waar ik vanaf gister mee gestopt bent maar ik wil nu 5 kilo eraf hebben en k heb 6 weken de tijd voor ik naar marokko ga dus pleasseeee help me wie kan me wat tips geven of een gezond schema waar ik me aan kan houden En kan ik dat wel redden binnen 6 weken ?

15-06-2006, 22:34

Citaat door zindagi:
dat is zeker haalbaar meid
Het volgende moet je doen... Eet s ochtends 1 sneetje brood, S middags 2 sneetjes brood, S avonds een warme maaltijd, Maar een beetje op tijd en niet net zoals de meeste marokkanen 2 uur voor het slapen gaan haha
Verder moet je veel water drinken, tussendoor alleen maar fruit eten, niet snoepen en geen vette snacks en probeer 3 keer in de week te bewegen

succes gegarandeerd als je je hier aan houdt
het is gezond en je valt ongeveer een kilo per week af
succes meid, ik ga ook morgen beginnen, Zullen we het samen doen?
Oke maar een sneetje brood met wat erop dan ik ben namelijk gek op pindakaas maar dat is erg vet En bewegen doe ik iedere dag ik fiets iedere dag een uur Maar is goed ik doe vanaf morgen met je mee

15-06-2006, 22:35

Citaat door zindagi:
Het volgende moet je doen... Eet s ochtends 1 sneetje brood, S middags 2 sneetjes brood, S avonds een warme maaltijd, Maar een beetje op tijd en niet net zoals de meeste marokkanen 2 uur voor het slapen gaan haha
Verder moet je veel water drinken, tussendoor alleen maar fruit eten, niet snoepen en geen vette snacks en probeer 3 keer in de week te bewegen

Hoeveel weeg je als k vragen mag?

15-06-2006, 22:59

Citaat door zindagi:

brood is toch niet goed?

15-06-2006, 23:12

Citaat door discussie:
brood is toch niet goed?
Wat moet ze dan gaan eten ? Haha brood is bijna het enigste product die de maag een beetje vult ... Wel grapig ik heb zoiets nog nooit gehoord maar goed

15-06-2006, 23:17

Citaat door zindagi:

Wel weinig hoor!! Ik vind dat er een sneetje brood wel in de ochtend bij kan. Anders krijgt ze in de middag van die vreetbuien waarbij ze meer gaat eten..!!

2 sneetjes brood in de ochtend met magere beleg ! en 2 sneetjes brood in de middag met mager beleg! En s'avonds warme maatijd..! En tussendoor crackers of fruit ..!! en niet te vergeten 2 liter water ! Succes

15-06-2006, 23:24

Citaat door mismaroc15:
Wat moet ze dan gaan eten ? Haha brood is bijna het enigste product die de maag een beetje vult ... Wel grapig ik heb zoiets nog nooit gehoord maar goed
nou geloof me , mijn tante's moeder iedereen volgt een dieet, en brood is gewoon echt niet goed als je wilt afvallen..

salade's zonder olie en azijn
fruit
groente
klein stukje vlees..

magere yoghurt..

meer dan genoeg om te eten

15-06-2006, 23:29

Citaat door discussie:
nou geloof me , mijn tante's moeder iedereen volgt een dieet, en brood is gewoon echt niet goed als je wilt afvallen..

salade's zonder olie en azijn
fruit
groente
klein stukje vlees..

magere yoghurt..

meer dan genoeg

Dus ze leven zonder brood Ik bedoel als je echt wilt afvallen moet je je levensstijl veranderen. Geen snoep en geen troep! Waarom hoort brood dan tot de kwade?

Ik begrijp wel wat je bedoeld ! Dat er in brood best veel koolhydraten zitten, en van [I]veel koolhydraten wordt je inderdaad dik van ? Maar van 4 sneetjes brood op 1 dag daar zal je zeker niet zo dik van worden! En je moet gevarieerd eten! Anders kom je weer in problemen met vitamine of mineralen tekort [/I]

15-06-2006, 23:31

Citaat door mismaroc15:

Dus ze leven zonder brood Ik bedoel als je echt wilt afvallen moet je je levensstijl veranderen. Geen snoep en geen troep! Waarom hoort brood dan tot de kwade?

Ik begrijp wel wat je bedoeld ! Dat er in brood best veel koolhydraten zitten, en van [I]veel koolhydraten wordt je inderdaad dik van ? Maar van 4 sneetjes brood op 1 dag daar zal je zeker niet zo dik van worden! En je moet gevarieerd eten! Anders kom je weer in problemen met vitamine of mineralen tekort [/I]
tjah ze wil afvallen en snel ook..

staat nergens getypt dat ze gezond wil zijn..

by the way , 4 sneetjes brood op een dag is toch een beetje teveel van het goede, ik zou er maar 1tje nemen.

15-06-2006, 23:33
ben ook bezig met het afvallen
ik drink 1liter groene thee zonder suiker per dag helpt bij het afvallen en ik gebruik zoetjes in plaats van suiker voor de koffie, verder eet ik minder en ik beweeg 3keer per week en hamdoelillah ben tot nu 12 kilos afgevallen
als je snel wilt afvallen ik heb een calorieenarm soeprecept voor je deze moet je een week drinken je kunt 4tot 6 kilo afvallen,succes gegarandeerd

15-06-2006, 23:37

Citaat door discussie:
tjah ze wil afvallen en snel ook..

staat nergens getypt dat ze gezond wil zijn..

by the way , 4 sneetjes brood op een dag is toch een beetje teveel van het goede, ik zou er maar 1tje nemen.
Snel afvallen is altijd onverstandig maar goed

15-06-2006, 23:39

Citaat door mismaroc15:
Snel afvallen is altijd onverstandig maar goed
leg dat maar uit aan de dame die deze topic heeft geopend

15-06-2006, 23:57

WW vind ik het enige goede dieet die echt helpt en waarbij je niet aankomt als je je aan het puntensysteem houdt. En je kan af en toe nog best wat lekkers eten

16-06-2006, 08:12

Citaat door nana_:
WW vind ik het enige goede dieet die echt helpt en waarbij je niet aankomt als je je aan het puntensysteem houdt. En je kan af en toe nog best wat lekkers eten
Precies

16-06-2006, 11:04
Wat je moet doen is gewoon veel bewegen...aangezien de pil gewoon vocht vast houdt waardoor je aankomt. Ik denk niet dat het door het eten is gekomen. Behalve als je ook meer begon te eten tijdens het slikken van de pil.

Beweeg elke dag een uurtje...Ga rennen in de park of iets. En je zult het merken

Succes

Pagina's : [1] 2