Bekijk volle/desktop versie : 2 marokaanse meiden bij six flags..



Pagina's : [1] 2 3

06-06-2003, 09:31
salaam alikoem....

gister was ik met de hele school na six flags geweest,,,,onze directeur gaat weg en dat was zeg maar een soort afscheid......
het was heel gezzelig tot dat.....
een meid die ken ze heet melissa staat bekend als een rustige meid en gewoon normaal.......ze stond in de rij met een paar vrinedinnen van mij..(ik was er zelf niet bij)bij een atracties...en opeens komen er twee marokaanse meiden...die voor kropen en voor haar gingen staan,,en zei zegt zo ja ik stond voor jou ik vind het niet zo eerlijk dat jij voorkruipt...zei antwoorde als volgt...nou wijj zijn marokaans en wij mogen dat.....waarop zei dus ik ben nederlander en moet dus achter je staan omdat jij meer waard bent danmij....waarop de marokaanse meide het volgende dede...ze pakte het meisje hangede haar aan zo een ijzeren leuning..(j eweet wel bij de atracties heb je meetsal zo een ijzeren leunig) en ze begon met zijn tweeen haar volop te slaan....ze bloede en schreeuwde van pijn en iedereen stond te kijken...en niemand deed wat...en toen kwam er een negre die de marokaanse meiden van haar vandaan hielde...het meisje was half bewusteloos en is met veel verwondingen in haar gezicht,armem en hals na het zieknehuis gebracht......allah jtsir waar gaat dit heen,.......wat vinden julli ehier nou van.....

beslemma miriam

ps dit is waargebeurd...gister

06-06-2003, 09:32


Verschrikkelijk!

06-06-2003, 09:35

Citaat:
Origineel gepost door chicaxxxxxxxa
ja echt...en natuurlijk..als ze het na vertellen jaa het waren twee marokaanse meide...nou en iedereen mij aankijken,,,van je weet wel je bent ook marokaans toch.......ewa llah jsir

06-06-2003, 09:36
ZO erg!!! tazzzzzzzzz die marokaanse wijven hebben shie goeie klappen nodig


06-06-2003, 09:40



Citaat:
Origineel gepost door SaMiax
ZO erg!!! tazzzzzzzzz die marokaanse wijven hebben shie goeie klappen nodig


06-06-2003, 09:41

Citaat:
Origineel gepost door cheima
jaa wallah ik kan daar niet tegen.. als ik erbij was...



06-06-2003, 09:46

Citaat:
Origineel gepost door SaMiax
jaa wallah ik kan daar niet tegen.. als ik erbij was...


Als je erbij was geweest nog meer rwiena :melig:

06-06-2003, 09:47
Ze3ma Gangster.

Ik heb een hekel aan girls without Class .

06-06-2003, 09:50

Citaat:
Origineel gepost door Dezteny
Ze3ma Gangster.

Ik heb een hekel aan girls without Class .
So damn treu!

06-06-2003, 09:53
j aik schrok m eechtrot...ik vind hetecht erg...maar ook omdhat marokaanse meide waren...waar is het respect gebleven..en goedheid....alleen stoer en sexy kunnen die....al s je ze ziet jonge je schrikt j edood...echt vies

06-06-2003, 09:56



wat ook jammer is dat niemand hing helpen

06-06-2003, 10:00

Citaat:
Origineel gepost door cheima
Als je erbij was geweest nog meer rwiena :melig:
ma3lish mijn leven is al een rwiena

06-06-2003, 10:02



Citaat:
Origineel gepost door Dezteny
Ze3ma Gangster.

Ik heb een hekel aan girls without Class .
anna???

06-06-2003, 10:02
j aniemand helpde dat was echt erg ik was ook boos toen ik dat hoorde.....waarommoest nou perse die neger ze uit elkaar halen,,,,,,waarom kwam het zover

06-06-2003, 10:09
whiehiehe wij zijn marokanen ja masa7iet voelen ze zich wel goed bij hun hoofd? ik denk dat ze een paar flinke spankies nodig hebbu


Pagina's : [1] 2 3