Bekijk volle/desktop versie : ''// Sba7 lilah allemaal!! Stel je eens voor..''\\



Pagina's : [1] 2

15-06-2006, 08:34
[ Je hebt afgelopen nacht maar slechts 3,5 uur geslapen. Je verslaapt jezelf en trekt je kleren aan onderweg naar de tramhalte natuurlijk gebeurd dat struikelend over je eigen voeten.. Daarnaast constateer je dat je 2 kg bent aangekomen, is dit geen reden om gewoon te zeggen '' IK WIL DOOD!!'' En daarnaast weet je dat je een hele berg werk staat te wachten.]



(Promessa meid je kon 'm toch ook wijzigen )

15-06-2006, 08:38



Citaat door Selaila:
[ Je hebt afgelopen nacht maar slechts 3,5 uur geslapen. Je verslaapt jezelf en trekt je kleren aan onderweg naar de tramhalte natuurlijk gebeurd dat struikelend over je eigen voeten.. Daarnaast constateer je dat je 2 kg bent aangekomen, is dit geen reden om gewoon te zeggen '' IK WIL DOOD!!'' En daarnaast weet je dat je een hele berg werk staat te wachten.]



(Promessa meid je kon 'm toch ook wijzigen )
Ik kan het me heel goed voorstellen heb zelf net zoveel geslapen en denk er nu aan om hier op kantoor gewoon op de grond ( we hebben schone tapijt ) verder te slapen .
en mijn schoonheids slaapje doen

15-06-2006, 08:40

Citaat door Selaila:
[ Je hebt afgelopen nacht maar slechts 3,5 uur geslapen. Je verslaapt jezelf en trekt je kleren aan onderweg naar de tramhalte natuurlijk gebeurd dat struikelend over je eigen voeten.. Daarnaast constateer je dat je 2 kg bent aangekomen, is dit geen reden om gewoon te zeggen '' IK WIL DOOD!!'' En daarnaast weet je dat je een hele berg werk staat te wachten.]



(Promessa meid je kon 'm toch ook wijzigen )
als jij dat voor ons zou willen dood....graag.

15-06-2006, 08:41

Citaat door zwita:
Ik kan het me heel goed voorstellen heb zelf net zoveel geslapen en denk er nu aan om hier op kantoor gewoon op de grond ( we hebben schone tapijt ) verder te slapen .
en mijn schoonheids slaapje doen
Woelah ik ook had mijn alarm gezet om 7 uur en werd pas om half 8 wakker
En kan elk moment omvallen en ook door slapen op de tapijt hier op kantoor

15-06-2006, 08:43


mietjes ik ben gisteren om 10 uur gaan slapen. Heerlijk tot 7 uur.

15-06-2006, 08:44

Citaat door Ahmitchar:
als jij dat voor ons zou willen dood....graag.
Jij aanbidt de grond onder mijn voeten dat is nu wel duidelijk.

15-06-2006, 08:45

Citaat door Ahmitchar:
mietjes ik ben gisteren om 10 uur gaan slapen. Heerlijk tot 7 uur.
Sodeflikker hé, wat een tiener bedtijd.

15-06-2006, 08:45

Citaat door zwita:
Ik kan het me heel goed voorstellen heb zelf net zoveel geslapen en denk er nu aan om hier op kantoor gewoon op de grond ( we hebben schone tapijt ) verder te slapen .
en mijn schoonheids slaapje doen
Jullie hebben 't over tapijt, ik merk nu pas op dat we tapijt hier hebben

15-06-2006, 08:45

Citaat door Ahmitchar:
mietjes ik ben gisteren om 10 uur gaan slapen. Heerlijk tot 7 uur.
hahah nou nou
Was om half 1 gaan slapen met moeite alleen om mijn klote verslag af te krijgen

15-06-2006, 08:49

Citaat door tetouania89:
hahah nou nou
Was om half 1 gaan slapen met moeite alleen om mijn klote verslag af te krijgen
Hahaha, ik ben er juist vroeg uitgegaan om mijn verslag af te maken..

15-06-2006, 08:51

Citaat door Naima_XX:
Hahaha, ik ben er juist vroeg uitgegaan om mijn verslag af te maken..
haha meskienaa ewa ik ben er ook vroeg uit gegaan en ben nu ook bezig met mijn verslag maar alleen op stage

15-06-2006, 08:52

Citaat door Selaila:
Jullie hebben 't over tapijt, ik merk nu pas op dat we tapijt hier hebben


Yaa gekkerd.,... bij ons heeft het hele bedrijf tapijt zelfs kantine

15-06-2006, 08:55



Citaat door tetouania89:
Woelah ik ook had mijn alarm gezet om 7 uur en werd pas om half 8 wakker
En kan elk moment omvallen en ook door slapen op de tapijt hier op kantoor
je wilt niet weten ben nu gewoon een chineze marokkaan die kleine ogen damnnn

15-06-2006, 08:57

Citaat door tetouania89:


Yaa gekkerd.,... bij ons heeft het hele bedrijf tapijt zelfs kantine
Ik zal er straks opletten als ik zodirect niet in slaap val achter mijn bureau En vanaf morgen ga ik op een vloeibaar dieet om die 2 kg van mijn kont te halen.

15-06-2006, 08:58

Citaat door Selaila:
[ Je hebt afgelopen nacht maar slechts 3,5 uur geslapen. Je verslaapt jezelf en trekt je kleren aan onderweg naar de tramhalte natuurlijk gebeurd dat struikelend over je eigen voeten.. Daarnaast constateer je dat je 2 kg bent aangekomen, is dit geen reden om gewoon te zeggen '' IK WIL DOOD!!'' En daarnaast weet je dat je een hele berg werk staat te wachten.]



(Promessa meid je kon 'm toch ook wijzigen )
Dit heb ik vandaag ook meegemaakt. Ben gewoon over mijn eigen voeten gestruikeld en lelijk op mijn bek gegaan. Oké, 'bijna' op mijn bek gegaan.

Daarnaast ben ik afgevallen, heerlijk! Nu kan ik me vol proppen met Ben & Jerry's.

P.S: Goede morgen, lief!

Pagina's : [1] 2