Bekijk volle/desktop versie : Rybewys.. theorie..Hoe zit dat in elkaar.. ?



Pagina's : [1] 2 3 4 5

15-06-2006, 00:55
Als je eerst met theorie wil beginnen.. moet je dat melden bij cbr ofzo ?

En de boeken + cd-rom die je waarshcijnlijk nodig gaat hebben, moet je die kopen.. zo ja, waar dan.. ?


Wil rijbewijs gaan halen maar pas na zomervakantie.. weet niets byna..

15-06-2006, 00:59


theorie kan je cbr bellen dan afspraak maken of je kan om 7uur ochtend daar aanmelden als reserve en als iemand niet komt opdagen kan jij zn plaats innemen. het kost volgens mij iets van 35 euro denk ik weet het niet zeker. je moet ook wat menemen geldig bewijs , pasfoto(denk ik). en dat bevolkingsregister denk ik.

15-06-2006, 08:51

Citaat door Nuclear:
theorie kan je cbr bellen dan afspraak maken of je kan om 7uur ochtend daar aanmelden als reserve en als iemand niet komt opdagen kan jij zn plaats innemen. het kost volgens mij iets van 35 euro denk ik weet het niet zeker. je moet ook wat menemen geldig bewijs , pasfoto(denk ik). en dat bevolkingsregister denk ik.
wat is dat voor een valse info
ik heb zelf me tering theorie ghehaald
je kan gaan bellen of je moet daar als eerste aanwezig zijn rond 9 begin het en je staat als reserve nr 1 kan je mee doen wat heb je nodig een uitreksel een id het kost 30,10 suc6 en owja vergeet je hersens nie mee te neme anders heb je kans op 99,99% OM TE ZAKKE

15-06-2006, 09:05
boek / cd-rom kun je bij de bieb lenen (maar meestal zijn ze al uitgeleend) of leen het van een vriend of vriendin

theorie, bel het cbr voor een afspraak of je kunt als reserve opgaan

maar het belangrijkste is dat je goed leert want het is zonde om 35 euro te verspillen!

15-06-2006, 09:45


Ik ga het waarschijnlijk ook in de vakantie doen...

15-06-2006, 11:02

Citaat door Psycho_Riff:
wat is dat voor een valse info
ik heb zelf me tering theorie ghehaald
je kan gaan bellen of je moet daar als eerste aanwezig zijn rond 9 begin het en je staat als reserve nr 1 kan je mee doen wat heb je nodig een uitreksel een id het kost 30,10 suc6 en owja vergeet je hersens nie mee te neme anders heb je kans op 99,99% OM TE ZAKKE
Thanks.
Dat is iets wat ik altijd vergeet mee te nemen.

15-06-2006, 11:03

Citaat door alhoceima_boyy:
boek / cd-rom kun je bij de bieb lenen (maar meestal zijn ze al uitgeleend) of leen het van een vriend of vriendin

theorie, bel het cbr voor een afspraak of je kunt als reserve opgaan

maar het belangrijkste is dat je goed leert want het is zonde om 35 euro te verspillen!
Thankyoe.

15-06-2006, 11:06

Citaat door H_anae:
Thanks.
Dat is iets wat ik altijd vergeet mee te nemen.
meeneme he dont forget it!
heb je me nodig voor iets over theorie pm me maar want k heb et gehaald

15-06-2006, 11:07

Citaat door H_anae:
Thankyoe.
ajb

15-06-2006, 11:12

Citaat door Psycho_Riff:
meeneme he dont forget it!
heb je me nodig voor iets over theorie pm me maar want k heb et gehaald
In 1 keer ?
En je praktijk dan.. ?

15-06-2006, 11:19

Citaat door H_anae:
In 1 keer ?
En je praktijk dan.. ?
wat d8 je van 3x

1= 11 fouten
2= 17

dit was puur blind theorie make als k haal bouchans zonie bouchans rijinsctructeur zei whollah je gaat lere en kansloos dat k hem haal
2 dage blokke was geweest 3e x puff 4 foute dAMdN! dat werd tijd
over 2 weekies ga k afrijde insha''allah in 1 x

15-06-2006, 13:03

Citaat door Wicky:
't eerste wat je moet doen is je theorie halen wat veel mensen doen is eerst lessen en dan theorie maar dan zitte ze daar zonder theorie en jah je kan niet altijd blijven lessen wat het kost eenmaal 35 euro per uur daarom eerst theorie dan lessen. voor theorie kun je gewoon een afspraak maken met het CBR o800 nummer gewoon op google zoeken maar wat ik gedaan heb is gewoon daar na toe gaan kaartje kopen ik kon meteen beginnen wat veel mensen komen niet opdagen er is altijd wel een plekje vrij dus gewoon der heen gaan kaartje kopen kost 35 euro of zo wel goed leren boeken kun je overal halen ik heb ze voor 30 euro gekocht bij mijn eximinator wollah die zijn echt goed goed als je die hebt haal je 't in 1 keer maar je kan gewoon boeken uit de bieb halen alleen die zijn van paar jaar geleden en als ik jou was zou ik niet te lang gaan wachten want het word steeds moeilijker vanaf januari moet je naast je theorie examen en praktijk ook een extra toets doen mohim veel succes ik heb nu al een week mijn rijbewijs ik was 'm die dag ook bijna kwijt dus kijk uitttt.



Zoveel moeten moeten den voor je rijbewijs en em dan bijna kwijtraken, allatief!

Maar bedankt.

15-06-2006, 13:03



Citaat door Psycho_Riff:
wat d8 je van 3x

1= 11 fouten
2= 17

dit was puur blind theorie make als k haal bouchans zonie bouchans rijinsctructeur zei whollah je gaat lere en kansloos dat k hem haal
2 dage blokke was geweest 3e x puff 4 foute dAMdN! dat werd tijd
over 2 weekies ga k afrijde insha''allah in 1 x
De 1e 2keer had jij je hersenen ook niet meegenomen zker.. ?

15-06-2006, 13:09

Citaat door H_anae:
De 1e 2keer had jij je hersenen ook niet meegenomen zker.. ?
klopt
Drom zei k neem je hersens mee

15-06-2006, 13:11

Citaat door Wicky:
't eerste wat je moet doen is je theorie halen wat veel mensen doen is eerst lessen en dan theorie maar dan zitte ze daar zonder theorie en jah je kan niet altijd blijven lessen wat het kost eenmaal 35 euro per uur daarom eerst theorie dan lessen. voor theorie kun je gewoon een afspraak maken met het CBR o800 nummer gewoon op google zoeken maar wat ik gedaan heb is gewoon daar na toe gaan kaartje kopen ik kon meteen beginnen wat veel mensen komen niet opdagen er is altijd wel een plekje vrij dus gewoon der heen gaan kaartje kopen kost 35 euro of zo wel goed leren boeken kun je overal halen ik heb ze voor 30 euro gekocht bij mijn eximinator wollah die zijn echt goed goed als je die hebt haal je 't in 1 keer maar je kan gewoon boeken uit de bieb halen alleen die zijn van paar jaar geleden en als ik jou was zou ik niet te lang gaan wachten want het word steeds moeilijker vanaf januari moet je naast je theorie examen en praktijk ook een extra toets doen mohim veel succes ik heb nu al een week mijn rijbewijs ik was 'm die dag ook bijna kwijt dus kijk uitttt.
het is ook erg zonde, om je theorie te halen en dan pas te beginnen met lessen om vervolgens je theorie te zien verlopen....

Pagina's : [1] 2 3 4 5