Bekijk volle/desktop versie : wat heb ik nodig?



14-06-2006, 23:21
--------------------------------------------------------------------------------

salaam ahlikoem. hallo allemaal

Ik ga insaallah in augustus in marokko trouwen. Welke papieren moet ik nou allemaal meenemen naar marokko? gezondheidsverklaring ofzo uitreksel ofzo ik weet het niet meer wil iemand alle papieren voor me op een rijtje noemen en moeten ze ook vertaald worden naar het frans? moet ik ook iets halen bij de marokkaanse consulaat????


alvast bedankt

16-06-2006, 18:43


sallaam allikoum meid,
ben je hier al voor de NL wet al getrouwd dan.

16-06-2006, 18:44
zoja dan neem je die mee en vertaald in het frans.

16-06-2006, 19:17

Citaat door zina_leila21:
sallaam allikoum meid,
ben je hier al voor de NL wet al getrouwd dan.
nee ik ben helemaal nog niet getrouwd hij woont in marokko en ben dus van plan om in marokko insaallah te trouwen maar weet niet of ik wat papieren moet meenemen of niet? of is die marokkaanse geboorteboekje genoeg?
ik bezit wel de nederlandse nationaliteit.

16-06-2006, 20:09


sallaam meid,
je moet inderdaad het boekje meenemen en je nationaliteit+de marokkaanse.en dan komt het wel goed inchallah.
groetjes

17-06-2006, 11:12
salam
jij moet niks meenemen zuster
jij bent toch marokkaanse neem ik aan!
als jij daar bent
stuur je broetje met 5 euro in de hand naar het ziekenhuis en dan haalt hij voor je dat verklaring. of laat jij man dat doen voor je.
dat 5euro betaal jij zo en zo, dus bespaar je zelf de moeite.
jij moet naar lamkaddam gaan en verlovingsvewijs halen, sommigen eizen 2 getuigen om het af te geven. daar betaal jij volgens mij 2 euro
jij moet ook een geboorteacte in marokko halen, het kost 20 cent
alle die papieren heb jij binnen halve dag
s'middags kan jij met je pa en je man naar la3doul gaan, en dan ben jij getrouwd
jij betaald daat 30 euro, alsthans je man moet het betalen
salam
mog Allah mij vergeven door je adviseren om corruptie te geven, ik ben daat echt tegen, maar het kan niet anders.
maak het niet te moeilijk voor jezelf

17-06-2006, 19:07

Citaat door MohamedMaroc:
salam
jij moet niks meenemen zuster
jij bent toch marokkaanse neem ik aan!
als jij daar bent
stuur je broetje met 5 euro in de hand naar het ziekenhuis en dan haalt hij voor je dat verklaring. of laat jij man dat doen voor je.
dat 5euro betaal jij zo en zo, dus bespaar je zelf de moeite.
jij moet naar lamkaddam gaan en verlovingsvewijs halen, sommigen eizen 2 getuigen om het af te geven. daar betaal jij volgens mij 2 euro
jij moet ook een geboorteacte in marokko halen, het kost 20 cent
alle die papieren heb jij binnen halve dag
s'middags kan jij met je pa en je man naar la3doul gaan, en dan ben jij getrouwd
jij betaald daat 30 euro, alsthans je man moet het betalen
salam
mog Allah mij vergeven door je adviseren om corruptie te geven, ik ben daat echt tegen, maar het kan niet anders.
maak het niet te moeilijk voor jezelf
heel erg bedankt voor je reactie. maar me geboorte akte kan ik gewoon daar halen? ook al ben ik hier geboren???

17-06-2006, 21:55
als jij (alhala almadania) meeneemt, dan kan het wel