Bekijk volle/desktop versie : Married chicks: Zeggen jullie mannen niets over het MNLELEN?



Pagina's : [1] 2 3 4 5

14-06-2006, 20:44
Beste dames,


Zeggen jullie mannen niks over het xMNLELEN?

Dingen zoals, ''je glimlacht vaker tegen de pc dan tegen mij''


Zet het hier !


xMNLELEN : Synoniem, zitten op marokko.nl

© Endless

14-06-2006, 21:03



Citaat door Endless:
Beste dames,


Zeggen jullie mannen niks over het xMNLELEN?

Dingen zoals, ''je glimlacht vaker tegen de pc dan tegen mij''


Zet het hier !


xMNLELEN : Synoniem, zitten op marokko.nl

© Endless
wat een leuk woord hoe kom je op zoiets

nee niet echt (nog), maar hij vind het wel raar dat ik zin heb om te lezen wat andere (lees: onbekende - voor mijn gevoel zijn jullie bekende van me ) schrijven, maar twee dingen zijn irritant als ik op m.nl zit:

als ik lach wilt hij weten waarom ik lach, dan zeg ik "nee niets" dan zegt ie "jawel, wat is er nou zo grappig" ik: "gewoohooooooooon" dan staat ie op en dan wilt ie ook lezen voor elke lachmoet ik me verantwoorden

en punt twee: m.nl is bruin van ver ziet ie al dat ik aan het "mnlelen" ben waarom is m.nl niet gewoon wit

14-06-2006, 21:05

Citaat door wittewarda:
Is niet negatief bedoelt hoor.

14-06-2006, 21:06

Citaat door Bintje:
wat een leuk woord hoe kom je op zoiets

nee niet echt (nog), maar hij vind het wel raar dat ik zin heb om te lezen wat andere (lees: onbekende - voor mijn gevoel zijn jullie bekende van me ) schrijven, maar twee dingen zijn irritant als ik op m.nl zit:

als ik lach wilt hij weten waarom ik lach, dan zeg ik "nee niets" dan zegt ie "jawel, wat is er nou zo grappig" ik: "gewoohooooooooon" dan staat ie op en dan wilt ie ook lezen voor elke lachmoet ik me verantwoorden

en punt twee: m.nl is bruin van ver ziet ie al dat ik aan het "mnlelen" ben waarom is m.nl niet gewoon wit
Ik moest een woord hebben, ik het begon zelf te gebruiken.

Inderdaad deze site is van ver al te zien, best wel irritant. Mensen om me heen, weten meteen dat je hier zit.

Juist dat lachen, soms zit je met een glimlach omdat iemand iets grappigs zegt. Ja vertel dat maar aan je partner

14-06-2006, 21:09


Mijn zus d'r man zijn altijd tegen haar de pc is je tweede man, omdat ze zo vaak op m.nl was. Nu niet meer ze is gelukkig afgekickt.

14-06-2006, 21:11

Citaat door Akhlaaq:
Mijn zus d'r man zijn altijd tegen haar de pc is je tweede man, omdat ze zo vaak op m.nl was. Nu niet meer ze is gelukkig afgekickt.
Je geeft meer aandacht aan je pc dan aan hem. Dat botst.

Maar je moet ergens je ei kwijt.

14-06-2006, 21:12
Ik ben er meestal gewoon als hij is werken of als ik zelf op me werk zit en even hier kom kijken, eigenlijk ben ik hier maar heel soms als we samen thuis zijn. En dan vindt hij het niet erg, zolang hij maar meer aandacht krijgt als hij thuis is






jasmina

14-06-2006, 21:16

Citaat door Simo_en_jasmina:
Ik ben er meestal gewoon als hij is werken of als ik zelf op me werk zit en even hier kom kijken, eigenlijk ben ik hier maar heel soms als we samen thuis zijn. En dan vindt hij het niet erg, zolang hij maar meer aandacht krijgt als hij thuis is






jasmina
Ja dat is wel goed, lekker op je werk zo kan ie ook niet klagen.


14-06-2006, 21:19

Citaat door Endless:
Is niet negatief bedoelt hoor.
dacht dat het weer de zoveelste topic was met verwijten naar de married women.

maar dan geef ik wel antwoord op je vraag.

ik zit er meestal alleen op het werk achter. En op avonden zoals deze, als mijn man alleen maar oog heeft voor zijn andere liefde...




....



...

...
..


voetbal

14-06-2006, 21:22

Citaat door wittewarda:
dacht dat het weer de zoveelste topic was met verwijten naar de married women.

maar dan geef ik wel antwoord op je vraag.

ik zit er meestal alleen op het werk achter. En op avonden zoals deze, als mijn man alleen maar oog heeft voor zijn andere liefde...




....



...

...
..


voetbal
Oh, nee hoor meid bedoel het zeker niet op die manier. Mijn excuses als ik jullie op dat idee heb gebracht.

Haha, nu kan je de gekste dingen zeggen volgens mij, enige wat ze dan doen is vaag knikken. Zodat je niet verder zeurt, ook voordelig voor de vrouwen zo kunnen ze lekker mnelen.

14-06-2006, 21:25

Citaat door Endless:
Oh, nee hoor meid bedoel het zeker niet op die manier. Mijn excuses als ik jullie op dat idee heb gebracht.

Haha, nu kan je de gekste dingen zeggen volgens mij, enige wat ze dan doen is vaag knikken. Zodat je niet verder zeurt, ook voordelig voor de vrouwen zo kunnen ze lekker mnelen.
zekers nu rustig mnelen. In de rust komt hij wel ff langs en vraagt wat doe je?
en dan zeg oh..niets gewoon...

wat een leven

14-06-2006, 21:28
Eerlijk..............

Als ik er soms acher zit terwijl hij thuis is, dan wordt hij wel boos omdat ik hem dan geen aandacht geef. Hij zegt altijd, doe dat als ik er niet ben. Hij leest ook af en toe mee, maar dan op het forum Marokkaanse jongeren en actualiteiten omdat hij wil weten hoe de Marokkaanse jeugd denkt over bepaalde zaken (hij is leraar), maar doet dat ook niet wanneer ik thuis ben. Meestal op z'n werk.

Dus man thuis, m.nl uit! Punt uit!

Maar meestal heb ik niet eens zin om erachter te zitten als ik eenmaal thuis ben. Je zit op het werk al 8 uur lang achter je pc. Behalve als ik dan toch de pc aanzet voor iets zoals nu. Kan het niet laten om effe een kijkje te nemen. Hij zit nu voetbal te kijken. Heeft het niet in de gaten.

14-06-2006, 21:28



Citaat door wittewarda:
zekers nu rustig mnelen. In de rust komt hij wel ff langs en vraagt wat doe je?
en dan zeg oh..niets gewoon...

wat een leven
Ja dan heeft ie weer tijd voor je, dat ene kwartiertje rustpauze.

Maar meestal komen er zeker dingen uit als ; Gewoon, je weet wel, beetje surfen, acht niets bijzonders. Mysterie is altijd goed.

14-06-2006, 21:36
nee,hij zegt er niet zoveel van,ik zit hier als hij er niet is

of als hij zelf met iets anders bezig is

14-06-2006, 21:38

Citaat door seloua18:
nee,hij zegt er niet zoveel van,ik zit hier als hij er niet is

of als hij zelf met iets anders bezig is
Juist, slim.

Als ie er niet is, gewoon ff mnelen.

Pagina's : [1] 2 3 4 5