Bekijk volle/desktop versie : nog tips voor theorie examen?:D



Pagina's : [1] 2 3

14-06-2006, 16:27
salam
ik ga morgen theorie examen doen, heeft iemand nog tips

14-06-2006, 16:39



Citaat door mr-nador:
in je boeken kijken en lezen..
lah imesghek

14-06-2006, 16:43

Citaat door mr-nador:
3lach?? het is echt zo hoor..
ewa saf wahahahahaha! ik denk mensen komen met nuttige tips

14-06-2006, 16:50

Citaat door mr-nador:
ewa mohim je hebt me tip..hoop dat je er wat aan hebt..zo heb ik m ook gehaald..
saf oesfatah

14-06-2006, 16:55


kmoet ook volgende week vrijdag..

Goed leren, meer kan je niet doen..

Als je iets niet begrijpt, vraag aan je rijinstructeur (als je al aan het rijden bent), heb ik ook gedaan, hij kan het goed uitleggen in de praktijk..

14-06-2006, 16:57
thanks! ik probeer te leren maar lukt niet, ik heb telkens zoiets van ja dit is makkelijk en dan ga ik vragen oefenen denk ik ow nee shit laat maar is helemaal niet makkelijk, krijg het er gewoon niet in :sad:

14-06-2006, 16:57

Citaat door Mounir_GT:
rechts heeft altijd voorrang
zeg wollah

14-06-2006, 17:00

Citaat door xmar0c_princesx:
thanks! ik probeer te leren maar lukt niet, ik heb telkens zoiets van ja dit is makkelijk en dan ga ik vragen oefenen denk ik ow nee shit laat maar is helemaal niet makkelijk, krijg het er gewoon niet in :sad:
Wat vind je moeilijk dan..?

Zijn het de borden en de regeltjes (van hoeveel km mag je binnen de bebouwde kom ect.) of zijn het echt de voorrangsregels..?


Want borden en regels, is gewoon een kwestie van stampen...Beter je best doen...(trouwens, mijn instructeur zei gister, dat meer als de helft zijn theorie niet de eerste keer haalt, dus je hebt 50 % kans.. )

14-06-2006, 17:04

Citaat door Mounir_GT:
ja en voetgangers ook (zebrapad)
wahahha

14-06-2006, 17:05

Citaat door Melleke:
Wat vind je moeilijk dan..?

Zijn het de borden en de regeltjes (van hoeveel km mag je binnen de bebouwde kom ect.) of zijn het echt de voorrangsregels..?


Want borden en regels, is gewoon een kwestie van stampen...Beter je best doen...(trouwens, mijn instructeur zei gister, dat meer als de helft zijn theorie niet de eerste keer haalt, dus je hebt 50 % kans.. )
die snelheidsregels zijn makkelijk wollah, alleen ik heb moeite met bijvoorbeeld bij een kruispunt welke auto moet er voor wordt daar helemaal gek van

14-06-2006, 17:10
De regel is simpel..

Rechts heeft altijd voorrang...Hou dat gewoon in je hoofd..

Rechts heeft alleen geen voorrang, als jij op een voorangsweg rijdt....Gele bord, ken je wel..

Dan heb je de regel "Doorgaand verkeer, gaat voor afslaand verkeer op dezelfde weg"...Dus als jij op een kruising linksaf wilt slaan en er komt jou een auto tegemoet die rechtdoor gaat, dan is hij rechtdoorgaand en jij bent afslaand dus mag hij eerst...

Korte bocht, gaat voor lange bocht...Dus stel jij rijdt op een weg en jij wilt rechtsaf slaan en er komt jou een auto tegemoet die dezelfde weg in wilt rijden, mag jij eerst, omdat jij de korte bocht hebt...Snap je..?

14-06-2006, 17:12
ik kan je alleen maar zeggen dat je hem de eerste keer niet gaat halen.
marokaanse meisjes halen hem pas 6e keer
ik 3e keer

maar praktijk is iets makelijker

14-06-2006, 17:34



Citaat door appie_riffie19:
ik kan je alleen maar zeggen dat je hem de eerste keer niet gaat halen.
marokaanse meisjes halen hem pas 6e keer
ik 3e keer

maar praktijk is iets makelijker
ewa saf wat is dit voor reactie

14-06-2006, 17:35

Citaat door Melleke:
De regel is simpel..

Rechts heeft altijd voorrang...Hou dat gewoon in je hoofd..

Rechts heeft alleen geen voorrang, als jij op een voorangsweg rijdt....Gele bord, ken je wel..

Dan heb je de regel "Doorgaand verkeer, gaat voor afslaand verkeer op dezelfde weg"...Dus als jij op een kruising linksaf wilt slaan en er komt jou een auto tegemoet die rechtdoor gaat, dan is hij rechtdoorgaand en jij bent afslaand dus mag hij eerst...

Korte bocht, gaat voor lange bocht...Dus stel jij rijdt op een weg en jij wilt rechtsaf slaan en er komt jou een auto tegemoet die dezelfde weg in wilt rijden, mag jij eerst, omdat jij de korte bocht hebt...Snap je..?
ik snap het ongeveer sokran

14-06-2006, 19:40
Oh ik vergeet nog iets..

Rechts heeft ook geen voorrang als de auto uit een uitrit komt of uit een straat met een uitritconstructie komt (dus met een drempel)..

Pagina's : [1] 2 3