Bekijk volle/desktop versie : Wat is de oplossing voor de Marokkaanse jongeren problemen



Pagina's : [1] 2 3 4

14-06-2006, 12:56
--------------------------------------------------------------------------------

Wat moeten we hier tegen doen?

Zodra het een beetje mooi weer wordt en iedereen buiten te vinden is, kunnen die rot jochies het niet latten om rottigheid uit te halen. (zie Miranda bad in amsterdam)

wat valt hier tegen te doen?

dit is toch shit om steeds te horen van marokaan dat of marokaan dat!

Ik wordt er echt helemaal gek van, Wat te doen met deze gasten

14-06-2006, 12:57



Citaat door nadier:
Wat is de oplossing voor de Marokkaanse jongeren problemen
Er minder van maken?

14-06-2006, 13:03
Er is nu wel aandacht op gevestigd, er wordt alleen niks mee gedaan.
Het is elke keer weer dit en dan dat..Maar geen organisatie of persoon doet iets.

14-06-2006, 14:01
strenger opvoeden door de vaders en niet dat ze elke dag in een cafe zitten, en daar hun deal-problemen gaan bespreken.terwijl je dochter of zoon als een h.oer buiten loopt.

14-06-2006, 14:31



Citaat door nadier:
--------------------------------------------------------------------------------

Wat moeten we hier tegen doen?

Zodra het een beetje mooi weer wordt en iedereen buiten te vinden is, kunnen die rot jochies het niet latten om rottigheid uit te halen. (zie Miranda bad in amsterdam)

wat valt hier tegen te doen?

dit is toch shit om steeds te horen van marokaan dat of marokaan dat!

Ik wordt er echt helemaal gek van, Wat te doen met deze gasten
de probleem jongere eruit pikken en op schiermonikoog plaatse en kunnen ze daar zichzelf kapot maken

14-06-2006, 14:32
mijn neef hebben ze naar marokko gestuurd en lieten hem daar bij een hele erge oom

14-06-2006, 14:33
dienstplicht.

14-06-2006, 14:35
Schouderklopjes geven.

14-06-2006, 14:38

Citaat door Nuclear:
strenger opvoeden door de vaders en niet dat ze elke dag in een cafe zitten, en daar hun deal-problemen gaan bespreken.terwijl je dochter of zoon als een h.oer buiten loopt.
Onder andere...........................het is een stukje opvoeding/omgeving/vriendinkring......Strenger aanpakken en niet alleen loze waarschuwingen.....

14-06-2006, 15:16

Citaat door Wayagher:
dienstplicht.
Maar dan wel in marokko

14-06-2006, 15:43
"Ijzeren Rita''.

14-06-2006, 15:45

Citaat door ezte:
mijn neef hebben ze naar marokko gestuurd en lieten hem daar bij een hele erge oom
Jou OT.

14-06-2006, 16:02



Citaat door nadier:
--------------------------------------------------------------------------------

Wat moeten we hier tegen doen?

Zodra het een beetje mooi weer wordt en iedereen buiten te vinden is, kunnen die rot jochies het niet latten om rottigheid uit te halen. (zie Miranda bad in amsterdam)

wat valt hier tegen te doen?

dit is toch shit om steeds te horen van marokaan dat of marokaan dat!

Ik wordt er echt helemaal gek van, Wat te doen met deze gasten
jaaa oeffff altijd heh dii marokaanen dit dii marokanen dat..ik word er egt gek van,maar ik ben denk niet de enigen...ik denk dat alle marokanen zoo denken als ze bv het nieuws kijke of bv opsporings gezocht, oef ik haat da zinnetje ''en het is vermoedelijk een mAROKAAN'' ik denk zo bij me zlef ach hou je bek da hoeven we niet te weten ..hun weten zelf nog nii wie het heeft gedaan... ik denk dat zelfs de marokanen die zelf dingen doen dii zeg ma ni goed zijn bv inbreken en stelen enz ..dat als hun bv de krant lezen en zien met dikke koeiee letters een marokaan dit ofsoo da ze zelf ook denke van oooh myyy god wanner houd dit is weeer op??? maja hee ik dnek dat er niet een speciaal oplossing bestaat.. of zal kome ...de marokaanse mensen (en de rest zijnn ook trouwens geen schattjes hoor) zijn zelf de oplossing want niemand dwingt hun ofso iets hooop ik


xx

14-06-2006, 16:31
ze hebbe een paaar harde klappe nodig
klappe doen wondere

14-06-2006, 17:11
Die jongens hebben aandacht nodig.

er moet iemand zijn die naar hun luistert, want dat soort dingen gebeuren alleen maar uit verveling !

Pagina's : [1] 2 3 4