Bekijk volle/desktop versie : Vertrouw jij Vriend Als die OP vakantie gaat,, ZOnder jou... ???!!



Pagina's : [1] 2 3 4

14-06-2006, 11:59
Aaiii Shen VakantieLIefde Aan de Haak slaan,, !!

14-06-2006, 12:01


Als hij naar marokko alleen op vakantie gaat niet nee, zodra die meisjes daar nl kenteken zien gooien ze zich naakt voor de auto

Hahaha als het me vriend zou zijn dan he, mijn man vertrouw ik wel 200%





jasmina

14-06-2006, 12:07

Citaat door Simo_en_jasmina:
Als hij naar marokko alleen op vakantie gaat niet nee, zodra die meisjes daar nl kenteken zien gooien ze zich naakt voor de auto

Hahaha als het me vriend zo zijn dan, mijn man vertrouw ik wel 200%





jasmina


200%

14-06-2006, 12:08

Citaat door loco_rifia:
Aaiii Shen VakantieLIefde Aan de Haak slaan,, !!
you shouldn't

14-06-2006, 12:22


Ik zou schijt aan m'n vriendin hebben, pakken wat je pakken kan (!)

14-06-2006, 12:23

Citaat door C-A-S-A-W-I:
Ik zou schijt aan m'n vriendin hebben, pakken wat je pakken kan (!)

14-06-2006, 12:25

Citaat door loco_rifia:
(19)

14-06-2006, 12:43

Citaat door C-A-S-A-W-I:
(19)
Uhhhh

(Jahh ik ben 19 JAAR )

14-06-2006, 13:37

Citaat door loco_rifia:
Uhhhh

(Jahh ik ben 19 JAAR )
Insgelijks.

15-06-2006, 20:28
salaam a3likoum mensen
als je een man of een vriend hebt of wat dan ook vriendin of vrouw en ze gaat op vakantie met der ouders tante nichten of man gaat met zn vrienden neven ouders broers noem maar op en je bent er niet bij...wayaaaaaaaaaaaa flippascheeeeeeee hahahaha neej grapje


maar als je man of vrouw alleen op vakntie gaat met iemand anders van famlid ofsow en je bent er niet bij wrom ben je dan met je man of vrouw getrouwd als je die gene niet vertrouwt..? relatie gaat tog om vertrouwheid...?
als je je man of vrouw niet vertrouw dan heb je egt een probleem
ik ben een verloofd meisje en ik vertrouw de mijne meer dan 100%
waar die ook maar is hamdoellah

kusjes Meysa

15-06-2006, 22:31

Citaat door Lady_MaissaM19:
salaam a3likoum mensen
als je een man of een vriend hebt of wat dan ook vriendin of vrouw en ze gaat op vakantie met der ouders tante nichten of man gaat met zn vrienden neven ouders broers noem maar op en je bent er niet bij...wayaaaaaaaaaaaa flippascheeeeeeee hahahaha neej grapje


maar als je man of vrouw alleen op vakntie gaat met iemand anders van famlid ofsow en je bent er niet bij wrom ben je dan met je man of vrouw getrouwd als je die gene niet vertrouwt..? relatie gaat tog om vertrouwheid...?
als je je man of vrouw niet vertrouw dan heb je egt een probleem
ik ben een verloofd meisje en ik vertrouw de mijne meer dan 100%
waar die ook maar is hamdoellah

kusjes Meysa

15-06-2006, 22:47
Ik wou net zeggen, een relatie is gebasseerd op vertrouwen. Hier in NL ben je er ook niet altyd by. Allah mag weten wat hy uitspookt.. maar je vertrouwt hem als het goed is!

Doet hij toch iets wat niet acceptabel is, weet je genoeg..

15-06-2006, 23:33


salaam ik ben er weer kijk als hij iets niet goeds doet en ik heb het niet gezien dan is het tussen hem oebin allah maar als je egt om iemand geeft en je weet die gene vertrouwt jou wrom zou je dan nog je geliefde pijn doen? door een vakantie vriendin of vriend iemand met goeie hersenen en goeie hart doet zoiets niet en denkt er ook niet eens aan als die gene om je geeft

15-06-2006, 23:39
wollah hilaaa

15-06-2006, 23:47
heey nisar


wollah allah oe3alam ligt eraan wat die heeft gedaan enzo en of die smeekend komt zeggen NISAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRR smehlyyyyyyyyy
ahahahahah grapje meissie maar ik zou niet weten,ik weet ook nie hoe ik zou reageren enzo maar ben best naief ik vergeef mensen
maar laister als het ooit op een dag zo is laat ik het je wel weten je bent eerste die ik pm ofsow iets mailt ofsow



koezieee Meysa

Pagina's : [1] 2 3 4