Bekijk volle/desktop versie : Ghimaars tot de enkels wie oh wee!



Pagina's : [1] 2 3 4

13-06-2006, 23:45
Assalamoe aleikoum warahmatoe Allahi wabarakatoehoe,

Ik had ze een tijdje geleden gekocht, maar aan iemand anders gegeven. Nu is alles dus uitverkocht helaas.

Dus mijn vraag is:

Wie kan mij hier inscha allah aan helpen? Waar kan ik ze vinden, ik heb me kapot gezocht naar deze ghimaars, maar nergens meer te verkrijgen helaas

13-06-2006, 23:53


Waar had jij ze gekocht Oegtie Elkareema?

13-06-2006, 23:55

Citaat door Oem_Khoebaib:
Waar had jij ze gekocht Oegtie Elkareema?
Van een zuster in den haag, maar die haalde haar man van saudie arabie en nu niet meer.

14-06-2006, 00:03
Volgens mij kun je ze in Den Haag bij de winkel at-Taqwa kopen. Ik heb daar zelf ooit ghimaars tot aan de heupen gekocht, maar ze hadden ook langere. Ik wil binnenkort Insha'Allah als ik weer tijd heb ook langere gaan kopen daar, dus weet het nog niet zeker.

Maar als je op hun site bent en naar de webshop gaat, dan zie je bij de categorie hijaab een aantal ghimaars. De meeste zijn klein, maar bij eentje kun je de maat kiezen en daar staat bij de maat ook: 'XXXL (tot aan de grond) + 10 euro'. In totaal zouden die dus 22 euro zijn.

Ik heb geen idee of dat een redelijke prijs is, maar dat is het enige wat ik weet over de lange ghimaars. Hopelijk heb je er iets aan... De website is trouwens: www.at-taqwa.nl

14-06-2006, 00:21



Citaat door Maiden_Woman:
Volgens mij kun je ze in Den Haag bij de winkel at-Taqwa kopen. Ik heb daar zelf ooit ghimaars tot aan de heupen gekocht, maar ze hadden ook langere. Ik wil binnenkort Insha'Allah als ik weer tijd heb ook langere gaan kopen daar, dus weet het nog niet zeker.

Maar als je op hun site bent en naar de webshop gaat, dan zie je bij de categorie hijaab een aantal ghimaars. De meeste zijn klein, maar bij eentje kun je de maat kiezen en daar staat bij de maat ook: 'XXXL (tot aan de grond) + 10 euro'. In totaal zouden die dus 22 euro zijn.

Ik heb geen idee of dat een redelijke prijs is, maar dat is het enige wat ik weet over de lange ghimaars. Hopelijk heb je er iets aan... De website is trouwens: www.at-taqwa.nl
Assalamoe aleikoum zuster,

Alles goed inscha allah? Nee, daar hebben ze alleen ghimaars tot de buikgedeelte, maar ik wil tot de enkels.

14-06-2006, 00:30
Ik denk dat je bij moskee at tawheed de langste kunt krijgen wat winkeltjes betreft en het ligt aan je lengte hoe lang die is zuster..

Bij mij zijn ze tot mijn kuiten ongeveer, walhamdulillaah..

Verder moet je het hebben van broeders en zusters die ze uit het buitenland halen, er is wel een zuster die ze binnenkort krijgt dacht ik wa Allahu Ta3ala alem als ik haar spreek dan zal ik even vragen en je benaderen oke oegtil azieza..

Wil je met of zonder mouwen want zonder mouwen zijn volgens mij echt heel moeilijk te krijgen zelfs in het buitenland..

Zoals Oempje in een andere topic zei haar broer was voor haar op zoek in Egypte en heeft er slechts weinig kunnen vinden terwijl er heel veel vraag was..

Ghair insha Allah

Fie amaani Allah lieve zuster,

wasalaam aleikoem warahmatullahi wabarakatuh

14-06-2006, 00:41

Citaat door MuslimaZahra:
Ik denk dat je bij moskee at tawheed de langste kunt krijgen wat winkeltjes betreft en het ligt aan je lengte hoe lang die is zuster..

Bij mij zijn ze tot mijn kuiten ongeveer, walhamdulillaah..

Verder moet je het hebben van broeders en zusters die ze uit het buitenland halen, er is wel een zuster die ze binnenkort krijgt dacht ik wa Allahu Ta3ala alem als ik haar spreek dan zal ik even vragen en je benaderen oke oegtil azieza..

Wil je met of zonder mouwen want zonder mouwen zijn volgens mij echt heel moeilijk te krijgen zelfs in het buitenland..

Zoals Oempje in een andere topic zei haar broer was voor haar op zoek in Egypte en heeft er slechts weinig kunnen vinden terwijl er heel veel vraag was..

Ghair insha Allah

Fie amaani Allah lieve zuster,


wasalaam aleikoem warahmatullahi wabarakatuh
Assalamoe aleikoum warahmatoeallah wabarakatoehoe ogtie,

Masha allah!

Dat zou heel fijn zijn ogtie l´azeeza zou je me dan inscha allah willen pmen?

Ja ik weet, inscha allah heeft oempje ze snel binnen.

Barakallahufieki

14-06-2006, 00:46
Wa aleikoem salaam warahmatullahi wabarakatuh

wa fiekie barak Allah oegtil azieza...

Ik zal je dan insha Allah pm'en ja, maar je moet me wel even vertellen of je mouwen wil of niet..

Want ik heb 't idee dat de zuster ze met mouwen gaat krijgen en veel zusters zijn daar niet naar opzoek..

Ik zal je sowieso even pm'en insha Allah (morgen denk ik)

Fie amaani Allah,

wasalaam aleikoem warahmatullaah

14-06-2006, 00:49

Citaat door MuslimaZahra:
Wa aleikoem salaam warahmatullahi wabarakatuh

wa fiekie barak Allah oegtil azieza...

Ik zal je dan insha Allah pm'en ja, maar je moet me wel even vertellen of je mouwen wil of niet..

Want ik heb 't idee dat de zuster ze met mouwen gaat krijgen en veel zusters zijn daar niet naar opzoek..

Ik zal je sowieso even pm'en insha Allah (morgen denk ik)

Fie amaani Allah,

wasalaam aleikoem warahmatullaah
Maak niet uit zonder of met is allebei wel goed.

Inscha allah.

Wasalaam

14-06-2006, 22:03
A salaamou 3alaykoum.

Salaam leive zuster ik heb deze gezien in belgie rudu brabant. Bij een Hindiesche aag.

Wa salaamou 3alaykoum.

P.S. mijn vriendin gaat vrijdag naar Den Haag moet ik aan haar vragen of ze voor je kijkt.

14-06-2006, 22:09

Citaat door taourirtia:
A salaamou 3alaykoum.

Salaam leive zuster ik heb deze gezien in belgie rudu brabant. Bij een Hindiesche aag.

Wa salaamou 3alaykoum.

P.S. mijn vriendin gaat vrijdag naar Den Haag moet ik aan haar vragen of ze voor je kijkt.
Wa aleikoum assalam warahmatoeallah wabarakatoehoe,

Barakallahoefieki voor het reageren.

Als je dat zou willen doen ogtie graag. Ik zoek een zwarte en donkerblauwe ghimaar tot de enkels Djazakie allah

Pm me inscha allah!

Wasalaam

14-06-2006, 22:20
Wa aleikoum assalam warahmatoeallah wabarakatoehoe,

Hoeveel kost zo'n gimaar ongeveer?

Wa aleikoum assalam warahmatoeallah wabarakatoehoe,

14-06-2006, 22:23


Wa aleikoum assalam warahmatoeallah wabarakatoehoe,

Die gimaars is helemaal lang, van hoofd tot teen en alleen je handen komen eruit en je hebt een rits bij je kin, zodat je die daar vast kan maken. is dat wat je bedoelt of gewoon als die andere simpel.

Wa aleikoum assalam warahmatoeallah wabarakatoehoe,

14-06-2006, 22:28

Citaat door taourirtia:
Wa aleikoum assalam warahmatoeallah wabarakatoehoe,

Hoeveel kost zo'n gimaar ongeveer?

Wa aleikoum assalam warahmatoeallah wabarakatoehoe,
Allahuh3lam hangt af van de stof ogtie? Vraag het inscha allah aan je vriendin.

Djazakie allah ya ogtie l´azeeza

Wasalam

14-06-2006, 22:29

Citaat door taourirtia:
Wa aleikoum assalam warahmatoeallah wabarakatoehoe,

Die gimaars is helemaal lang, van hoofd tot teen en alleen je handen komen eruit en je hebt een rits bij je kin, zodat je die daar vast kan maken. is dat wat je bedoelt of gewoon als die andere simpel.

Wa aleikoum assalam warahmatoeallah wabarakatoehoe,
Assalamoe aleikoum warahmatoeallahi wabarakatoehoe,

Na3am, maar wat bedoel je met rits?

Ik zoek gewoon een simpele ghimaar tot de enkels.

Pagina's : [1] 2 3 4