Bekijk volle/desktop versie : Down down down.........



Pagina's : [1] 2

13-06-2006, 22:47
Heb me nog nooit in mijn leven zo slecht gevoeld..........

13-06-2006, 22:52


whats up meid wil je er over praten

13-06-2006, 22:59

Citaat door caftani27:
whats up meid wil je er over praten
Als ik het zelf wist......
Ik voel me down, niet lekker, ik loop van de bank naar de pc en van de pc naar bed, ben niet aanpreekbaar. Waarom??? Ik heb geen idee, maar dit gevoel sucks........ik voel me nutteloos en levenloos.

13-06-2006, 22:59
De laatste tijd zie ik je alleen maar klagen! Ach zal denk ik wel door je hormonen komen!

13-06-2006, 23:03



Citaat door MiXeD:
De laatste tijd zie ik je alleen maar klagen! Ach zal denk ik wel door je hormonen komen!
Wellah merkte ik ook al.
Gaat niet goed zo.

13-06-2006, 23:06

Citaat door TheBomb:
Wellah merkte ik ook al.
Gaat niet goed zo.
Je komt er wel overheen insha allah, de eerste paar maanden zijn het ergst! Maar ik ken mensen die dit de hele zwangerschap hebben gehad.

13-06-2006, 23:11

Citaat door MiXeD:
Je komt er wel overheen insha allah, de eerste paar maanden zijn het ergst! Maar ik ken mensen die dit de hele zwangerschap hebben gehad.
Nou dit moedigt een mens weer aan
nou maar hopen dat het na een tijdje over is voor ik suicidaal wordt.

13-06-2006, 23:13
he meid wat is er man wil je er echt niet over praten doe geen gekke dingen meid alles gaat weer een keer over hoor waar je ook mee zit liefs

13-06-2006, 23:15

Citaat door caftani27:
he meid wat is er man wil je er echt niet over praten doe geen gekke dingen meid alles gaat weer een keer over hoor waar je ook mee zit liefs
hahahaha, kijk hier kan ik weer om lachen. zoals jij het brengt, lijkt het alsof ik op het punt sta voor een trein te springen.

14-06-2006, 11:14
Ben ook down geworden en opeens stevige hoofdpijn gekregen.

14-06-2006, 12:15

Citaat door Mozhima1:
Ben ook down geworden en opeens stevige hoofdpijn gekregen.
Pfff, dat heb ik ook ja.
Wat zijn we toch zielig zeg

14-06-2006, 12:24
Wat is er toch met je ??

14-06-2006, 12:33



Citaat door aliyaah:
Wat is er toch met je ??
ewa ik weet het niet.
Misschien ben ik wel toe aan een lange vakantie.
Ik heb een hele zware periode achter de rug, en heb al die tijd gedaan alsof het niks was. Nu pas merk ik hoe vermoeiend het was, geestelijk en lichamelijk.

14-06-2006, 12:33
Salamoeghalaikoem lieverd,

ik had gisteren de hele avond precies wat je nu hebt..... hoofdpijn en erg agressief tegen mijn man gewoon geen zin om tegen hem te praten en ik zat alleen maar dingen te denken over de toekomst ik probeerde mezelf wijze te maken want morgen moet voor ons geen zorg zijn want je kan elke dag doodgaan maar ja makkelijk gezegd. Ik ozu je aanraden om eventjes naar buiten gaan frisse lucht of praten tegen een goeie vriendin zodat ze jou wat vrolijker maakt en natuurlijk misschien koran beluisteren of hadith lezen van sahaba's die het veel moeilijker hebben gehad dan wij. Ik wens je het best inscha'Allah.

Wa salamoeghalaikoem.

14-06-2006, 12:35

Citaat door mu'mina:
Salamoeghalaikoem lieverd,

ik had gisteren de hele avond precies wat je nu hebt..... hoofdpijn en erg agressief tegen mijn man gewoon geen zin om tegen hem te praten en ik zat alleen maar dingen te denken over de toekomst ik probeerde mezelf wijze te maken want morgen moet voor ons geen zorg zijn want je kan elke dag doodgaan maar ja makkelijk gezegd. Ik ozu je aanraden om eventjes naar buiten gaan frisse lucht of praten tegen een goeie vriendin zodat ze jou wat vrolijker maakt en natuurlijk misschien koran beluisteren of hadith lezen van sahaba's die het veel moeilijker hebben gehad dan wij. Ik wens je het best inscha'Allah.

Wa salamoeghalaikoem.
DAnk je wel schat. Inmiddels was het in mijn geval ook gisteravond dat ik me echt super down voelde, vandaag is het ietsjes beter, maar toppie is het nog niet.

KOran luisteren is inderdaad een goed idee, gewoon iets doen wat me geestelijke rust geeft.......hebik nodig.

Pagina's : [1] 2