Bekijk volle/desktop versie : Niemand kan aan Senegal tippen wat zij in 2002 deden



13-06-2006, 20:40

Citaat door dioufy:
wat zij 4 jaar geleden gedaan hebben in korea en japan doet geen één afrikaanse land op dit wk. hoe slim en thatiek was mooi en dat missen deze landen. spelers als el hadij diouf fadiga bouba dioup henri camara omar daff waaren ook geen groten namen maar hebben voor stunt van formaat gezord door in de opennigswedstrijd frankrijk te verslaan senegal werd frankrijk b genoemd omdat in die tijd 20 speler uit die kern hun brood verdiene in frankrijk

ze speelde niet aleen mooi voetbal maar ook werd er veel strijd geleverd en bij elke doelpunt was er mooi dansen en dat is die sfeer wat ik mis bij die afrikaanse landen ik mis senegal op dit wk
.

13-06-2006, 22:12


ik wil ook wedstrijden van africa cup terugzien maar volgens mij kan je ze niet vinden

13-06-2006, 22:59
ja ik weet, maar volgens mij kan t niet, ik wil van africa cup maar kan t ook nergens vinden

13-06-2006, 23:00
Senegal was een dagsvlieg zoals Turkije en Zuid Korea het ook waren, een weekje goed voetballen en dan gaan ze in het archief tot over 200 jaar weer.