Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk haren snijden??



Pagina's : [1] 2

13-06-2006, 19:23
Wie o wie heeft er ervaring mee ??


dus niet gewoon knippen maar snijden .. heb gehoord dat chinezen het best vaak doen!!!

Laat het me weten

13-06-2006, 20:00


De meeste kappers doen dat hoor..Er wordt in eerste instantie wel gekeken of je haar daar geschikt voor is. Het ziet er dan niet heel er geknipt uit...het haar heeft dan botte puntjes!!

Bella,

13-06-2006, 20:06
weetje toevallig wat beters is .. snijden of gewoon normaal knippen ..

Heb jij het ook wel eens gedaan ??

13-06-2006, 20:21
Ik heb het eens laten snijden. Ging lekker snel en ik vond het eigenlijk wel mooi zitten.

Ik denk dat het inderdaad ook ligt aan het soort haar dat je hebt.

13-06-2006, 23:43


Waarom zou je snijden als het ook geknipt kan worden?

13-06-2006, 23:44
Doet zeker pijn

14-06-2006, 01:23
snijden bedoelen jullie gewoon met dat scheermes toch verdunnen of heb ik het verkeerd.

14-06-2006, 08:03
neej ik raad je sekr niet aan om je haar te snijden voornamelijk je pony...walah is egt slegt vooor je haaar...je kunt het ook gewn op hetzelfde manier gewn knipppen


eeerste als je snijd ziet het er wel leuk uit maar daarna is het egt neit mooi hoe super stijl je haar ook hebt walah egt egt raar worden


moehiem succes

14-06-2006, 08:16
Als het slecht is voor je haar dan zouden de kappers het niet doen.

Snijden is juist goed voor je haar, het puntje wordt dan niet recht maar schuin gesneden waardoor het soepeler valt en niet zo stijf van het knippen. Als je dik haar hebt wordt het verdunt maar niet dat het lelijk is, het blijft gewoon mooi.

Je kan ook knippen & snijden in 1 doen, dus dat ze onder knipt en boven snijd.
Ze snijden het met een fijn mesje en nee dat doet geen pijn.

14-06-2006, 08:27

Citaat door WhiteRose:
Als het slecht is voor je haar dan zouden de kappers het niet doen.

Snijden is juist goed voor je haar, het puntje wordt dan niet recht maar schuin gesneden waardoor het soepeler valt en niet zo stijf van het knippen. Als je dik haar hebt wordt het verdunt maar niet dat het lelijk is, het blijft gewoon mooi.

Je kan ook knippen & snijden in 1 doen, dus dat ze onder knipt en boven snijd.
Ze snijden het met een fijn mesje en nee dat doet geen pijn.
Ik zelf heb het nooit gedaan ik hen zo ie zo krullend haar maar me nigt wel sorry en ziet er niet meer uit terwijl dat ze eerst heel mooi had juist en sorry hoor kappers weten wel dat het niet de best optie voor je haar is ..(mn moeder is kapster)

14-06-2006, 10:44
Ik laat mijn haar vaker snijden dan knippen, vind het mooier .
Geknipt vind ik het er zo 'recht' uit zien .

Snijden is niet slecht voor je haar
Je krijgt er alleen een 'drukke' kapsel door (bij mij dan) en daar hou ik wel van .

Smaken verschillen, dus als je van een kapsel houdt met een 'drukke' textuur dan zou ik het snijden .

Als je van een precieze, nette kapsel houdt, dan hou het maar op knippen .


14-06-2006, 10:46

Citaat door Nuclear:
snijden bedoelen jullie gewoon met dat scheermes toch verdunnen of heb ik het verkeerd.
Ze bedoelt snijden met een feathermesje

14-06-2006, 11:31


Aziaten doen dat veel omdat ze juist stijl haar hebben. Je moet het alleen doen als je goed stijl haar hebt.

14-06-2006, 11:47

Citaat door obl3:
Aziaten doen dat veel omdat ze juist stijl haar hebben. Je moet het alleen doen als je goed stijl haar hebt.
Nou nee hoor, ik heb krullen van mezelf .
En ik heb het ook laten snijden, en al zeg ik het zelf: het resultaat is kei mooi .

Vind het zelf mooier dan knippen, bij knippen zit alles op 1 rechte strakke lijn, dat vind ik niet zo mooi .

Maar zoals ik al zei 'smaken verschillen', dus ieders zijn/haar ding .

14-06-2006, 11:57
Bij stijl haar krijg je het meeste effect, want in krullen zit al natuurlijk wat textuur en volume.

Pagina's : [1] 2