Bekijk volle/desktop versie : wie heeft er een huisdier en wat voor 1?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32

13-06-2006, 14:38
Wie heeft er een huis dier of wil er 1 nemen?

13-06-2006, 14:40


Voor mij geen huisdieren.. mijn man wil wel goudvissen! We zien wel..

13-06-2006, 14:43
Ik zag laats echt een heel leuk en lief hondje .... maar helaas .. Hondjes niet toegestaan .... anders had ik er zeker eentje .....

13-06-2006, 14:44
ik heb 2 katten, een vrouwtje en een mannetje.

als het aan mij ligt doen we de vrouwtje weg, want ze is nu al een jaar bij ons en nog altijd krijgen we haar niet opgevoed maar mijn man vindt het te zielig om haar weg te doen.
en het mannetje is al bijna 1 jaar en half bij ons en ik zou hem nooit niet weg doen, hij voelt het aan als ik verdriet heb, of als ik me niet goed voel, vergeleken met die andere.
hij is ook super opgevoed en luisterd naar ons.

voor de rest geen dieren voor ons hahahah

13-06-2006, 14:46


We hebben een kat een vrouwtje. ze is superlief

13-06-2006, 14:47
ik heb katten gehad. eerst 2 waarvan 1 heeeeeeeeeel erg vervelend was, dus hebben we hem aan een nederlands gezin gegeven.

de andere mannetje bleef bij ons. hem wouden we noooooooooit wegdoen, maar hij is weggelopen. we hebben alles gedaan om hem terug te vinden maar niet gelukt.

we vonden het wat leeg en namen weer een kat en die was zo erg!!! heel klein maar viel mijn zoontje hele tijd aan. toen hij paar keer met zijn nagels aan beentje van mijn zoontje hing en op zijn hoofd een keer krabde heb ik hem weggedaan.

aan een alleenstaande man die al 1 kat had.

13-06-2006, 14:48
we hebben een kat al weer bijna 6 jaar hij is zo lief en doet geen vlieg kwaad . ps mijn zoon wou een hond ,niet zolang hij nog thuis woond

13-06-2006, 14:50
Wie kan mij een stuk aanleveren waarom een hond niet is toegestaan als Huisdier?

13-06-2006, 14:56
had twee katten maar kreeg huiduitslag en bleek t later allergie te zijn. Heb ze weggedaan. NU nooit meer huisdieren. Als je op vakantie gaat moet je iemand op laten passen en t huis moet altijd grondig schoon wornden gemaakt een paar keer op een dag.

13-06-2006, 14:56

Citaat door Ghatar_tangawia:
Voor mij geen huisdieren.. mijn man wil wel goudvissen! We zien wel..
ik had er ook 2 maar ik ben blij dat die beesten dood zijn
moest die rot aqarium elke keer zo goed boenen er was steeds van die veize groene aanslag het was een hele gevecht om die visse eruit te halen, vind ze vies om aan te raken zo glibberig

13-06-2006, 14:57

Citaat door Rzinia:
ik heb katten gehad. eerst 2 waarvan 1 heeeeeeeeeel erg vervelend was, dus hebben we hem aan een nederlands gezin gegeven.

de andere mannetje bleef bij ons. hem wouden we noooooooooit wegdoen, maar hij is weggelopen. we hebben alles gedaan om hem terug te vinden maar niet gelukt.

we vonden het wat leeg en namen weer een kat en die was zo erg!!! heel klein maar viel mijn zoontje hele tijd aan. toen hij paar keer met zijn nagels aan beentje van mijn zoontje hing en op zijn hoofd een keer krabde heb ik hem weggedaan.

aan een alleenstaande man die al 1 kat had.
hoe heb je dat aangepakt met die vervelende kat van je, we hebben haar nu al sinds september, alleen maar problemen met haar pfff ze is superbang van ons, nog altijd na zoveel maanden, komt nooit niet naar ons, wilt niet eten in onze buurt of wat dan ook doen in onze buurt, is altijd verstopt, ik heb maanden aan haar geinvesteerd om haar op mijn schoot te krijgen met vrije wil maar lukt gewoon niet.
we hadden haar gevonden via markplaats en die mannetje kregen we van mijn zus, die kindjes teveel had van haar eigen kat.
als ik kijk naar dat mannetje, we moeten hem echt bijna wegstompen, zoveel aandacht wilt die

ik word er zo psysch van, mijn druppel was dat ze laatts haar nagels in mijn nieuwe stof heeft gezet van mijn marokkaanse banken, en er zitten nu een paar draden los en die andere zou dat echt niet in zijn hoofd halen .

ik heb de neiging om de deur van de tuin te openen en haar weg te laten lopen en te zeggen tegen mijn man dat ik thuis kwam en dat ze al weg was, of haar naar de asiel te brengen en te zeggen dat ze is weggelopen

so ik heb mijn hart gelucht

13-06-2006, 14:58

Citaat door Miss_Magrebia:
Ik zag laats echt een heel leuk en lief hondje .... maar helaas .. Hondjes niet toegestaan .... anders had ik er zeker eentje .....
ja als je op een boederij zou wonen kon het wel maar ja helaas kan het niet in rijtjeshuis.

13-06-2006, 15:00



Citaat door Miss_Magrebia:
Ik zag laats echt een heel leuk en lief hondje .... maar helaas .. Hondjes niet toegestaan .... anders had ik er zeker eentje .....
Al zou t toegestaan zijn, ik zou nooit een hond nemen. Ze zijn onbetrouwbaar en kunnen je zo bijten. Net als die baby van 8 dagen die dood is gebeten.
Of die vrouw die op t nieuws vertelde dat ze wakker werd en haar sigaret op wilde steken maar bleek dat ze geen mond meer had. ERAF gebeten.

13-06-2006, 15:01

Citaat door achermijnpc:
hoe heb je dat aangepakt met die vervelende kat van je, we hebben haar nu al sinds september, alleen maar problemen met haar pfff ze is superbang van ons, nog altijd na zoveel maanden, komt nooit niet naar ons, wilt niet eten in onze buurt of wat dan ook doen in onze buurt, is altijd verstopt, ik heb maanden aan haar geinvesteerd om haar op mijn schoot te krijgen met vrije wil maar lukt gewoon niet.
we hadden haar gevonden via markplaats en die mannetje kregen we van mijn zus, die kindjes teveel had van haar eigen kat.
als ik kijk naar dat mannetje, we moeten hem echt bijna wegstompen, zoveel aandacht wilt die

ik word er zo psysch van, mijn druppel was dat ze laatts haar nagels in mijn nieuwe stof heeft gezet van mijn marokkaanse banken, en er zitten nu een paar draden los en die andere zou dat echt niet in zijn hoofd halen .

ik heb de neiging om de deur van de tuin te openen en haar weg te laten lopen en te zeggen tegen mijn man dat ik thuis kwam en dat ze al weg was, of haar naar de asiel te brengen en te zeggen dat ze is weggelopen
so ik heb mijn hart gelucht
yek

kzou da trouwens ook doen

13-06-2006, 15:07

Citaat door Magrebia:
yek

kzou da trouwens ook doen
wollah ik word helemaal psyschisch door haar, ik wou bijna huilen toen ik mijn dure banken zag en dat die stof nu al na 2 weken een paar draden los zat ik heb zolang gepraat met mijn man om haar weg te doen, maar hij wil gewoon niet, hij zegt nee is zielig en in asiel krijgt ze geen goede aandacht blablabla

gisteren was ik aan het dweilen, en ze liep de tuin in wollah ik dacth zou ik haar laten gaan en op een gegeven moment dacht ik weet je wat laat ik maar achter haar aan rennen en ik bracht haar terug, want ze wou via een gaatje naar de straat lopen en vandaag heb k zo een erge spijt dat ik haar niet heb laten gaan

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32