Bekijk volle/desktop versie : Schoonmama voor de eerste keer ontmoeten



Pagina's : [1] 2 3 4 5

13-06-2006, 10:04
Ik ga inshAllah mijn schoonmama ontmoeten voor het eerst.

Zelf ben ik geen marokkaanse en wil niet voor schut staan

Wat moet ik doen en meenemen voor haar

Het word zo spannend...ik kom dan aan op het vliegveld en ik ken wel zijn vader en zussen en broers hier in nl maar die kende ik al als vriendin van zijn zusjes dus dat was peace of cake , maar ik ben nu al nerveus voor de ontmoeting met mijn schoonmoeder....

Wat moet ik doen...hoe moet ik me gedragen...ze zijn erg lief en doen me wel altijd de groetjes en zo, maar ik wil natuurlijk wel netjes overkomen

13-06-2006, 10:11



Citaat door NoHide:
Ik ga inshAllah mijn schoonmama ontmoeten voor het eerst.

Zelf ben ik geen marokkaanse en wil niet voor schut staan

Wat moet ik doen en meenemen voor haar

Het word zo spannend...ik kom dan aan op het vliegveld en ik ken wel zijn vader en zussen en broers hier in nl maar die kende ik al als vriendin van zijn zusjes dus dat was peace of cake , maar ik ben nu al nerveus voor de ontmoeting met mijn schoonmoeder....

Wat moet ik doen...hoe moet ik me gedragen...ze zijn erg lief en doen me wel altijd de groetjes en zo, maar ik wil natuurlijk wel netjes overkomen
wees gewoon jezelf als je een goed hart hebt zal ze je meteen mogen
en trek gewoon wat netjes aan.
Sucses

13-06-2006, 10:25
met stof kan je der heel blij mee maken...

Ik heb ook stof voor me toekomstige schoonmama gekocht...

Slippertjes parfum en nog bodylotion...
Meskinna ze wilt niks maar 1 keer in de maand koop ik wat voor der..

Ik heb ook 2 hetzelfde stoffen gekocht voor me mama en me schoonmama daarvan gaan ze een taksijta van maken voor op de bruiloft...
En 2 hetzelfde hijaabs...

Ik hoop dat je er wat aan hebt..
En veel succes wees gewoon jezelf en niet zenuwachtig zijn..
Is makkelijker gezegd dan gedaan ik was ook zenuwachtig maar het viel reuze mee....

13-06-2006, 10:26

Citaat door nice_lady:
wees gewoon jezelf als je een goed hart hebt zal ze je meteen mogen
en trek gewoon wat netjes aan.
Sucses
heel goed advies.. als je vanaf de eerste keer niet jezelf bent, zul je altijd toneel moeten spelen!!

13-06-2006, 10:26



Citaat door NoHide:
Ik ga inshAllah mijn schoonmama ontmoeten voor het eerst.

Zelf ben ik geen marokkaanse en wil niet voor schut staan

Wat moet ik doen en meenemen voor haar

Het word zo spannend...ik kom dan aan op het vliegveld en ik ken wel zijn vader en zussen en broers hier in nl maar die kende ik al als vriendin van zijn zusjes dus dat was peace of cake , maar ik ben nu al nerveus voor de ontmoeting met mijn schoonmoeder....

Wat moet ik doen...hoe moet ik me gedragen...ze zijn erg lief en doen me wel altijd de groetjes en zo, maar ik wil natuurlijk wel netjes overkomen
ga je naar marokko?

Je moet inderdaad gewoon jezelf zijn. Lekker gezellig met ze kletsen..help haar een beetje mee als je ziet dat ze het druk hebt.. dat vinden ze altijd wel leuk!! Als je met je man weggaat een dagje uit.. vraag haar dan een keertje mee! Dat zal ze ook wel leuk vinden.. En je moet natuurlijk een cadeautje meenemen vanuit Nederland..

13-06-2006, 10:29
Wees gewoon jezelf , niet meer, niet minder...
Toneelstukjes opvoeren is te moeilijk


- je op je gemak voelen als je zelf niet lekker in je vel zit , is onmogelijk -

13-06-2006, 10:46
Ik zal zeker wel mezelf zijn....maar toch misschien zijn er not done's ofzo

Ja aan stof zat ik ook al te denken.....

En helpen doe ik altijd natuurlijk....dat is bij ons ook normaal om te helpen

13-06-2006, 11:03

Citaat door NoHide:
Ik ga inshAllah mijn schoonmama ontmoeten voor het eerst.

Zelf ben ik geen marokkaanse en wil niet voor schut staan

Wat moet ik doen en meenemen voor haar

Het word zo spannend...ik kom dan aan op het vliegveld en ik ken wel zijn vader en zussen en broers hier in nl maar die kende ik al als vriendin van zijn zusjes dus dat was peace of cake , maar ik ben nu al nerveus voor de ontmoeting met mijn schoonmoeder....

Wat moet ik doen...hoe moet ik me gedragen...ze zijn erg lief en doen me wel altijd de groetjes en zo, maar ik wil natuurlijk wel netjes overkomen
Leuk voor je meid!

Koop iets persoonlijks voor haar.Een mooie armband ofzo.
Of idd een stofje..

Maar mag ik even wat vragen,wat voor nationaliteit heb je?
Ben verder niet nieuwsgierig of hoor.

13-06-2006, 11:22

Citaat door NoHide:
Ik zal zeker wel mezelf zijn....maar toch misschien zijn er not done's ofzo

Ja aan stof zat ik ook al te denken.....

En helpen doe ik altijd natuurlijk....dat is bij ons ook normaal om te helpen
hhmmm not done's?
half naakt bij lopen ,ik denk dat ze dat zal waarderen
Dus geen inkijk

13-06-2006, 11:25
ik geef dit standaard aan die mensen daar
xstof
xkoffie
xthee
xzak snoep
xtandpasta
xdouchgel
xen geld om een jurk te kunnen maken van die stof.

Maar dit is alleen voor tantes
nichtjes is het:

xbh
xonderbroek
xmake up
xstof
xtandpasta
xdouchgel

13-06-2006, 11:29
o ja ,wat ze ook leuk vinden is dat je niet zo plakkerig met je man bent,(de hele tijd zijn handje vast houden en hem achterna lopen)
dat je hem dus laat gaan om even tijd door te nemen met de vrouwen alleen.
Vrouwen onderling.

13-06-2006, 11:36

Citaat door NoHide:
Ik ga inshAllah mijn schoonmama ontmoeten voor het eerst.

Zelf ben ik geen marokkaanse en wil niet voor schut staan

Wat moet ik doen en meenemen voor haar

Het word zo spannend...ik kom dan aan op het vliegveld en ik ken wel zijn vader en zussen en broers hier in nl maar die kende ik al als vriendin van zijn zusjes dus dat was peace of cake , maar ik ben nu al nerveus voor de ontmoeting met mijn schoonmoeder....

Wat moet ik doen...hoe moet ik me gedragen...ze zijn erg lief en doen me wel altijd de groetjes en zo, maar ik wil natuurlijk wel netjes overkomen
wat leuk voor je... gewoon jezelf zijn.. en als je het echt niet meer weet op dat moment gewoon rustig blijven en tot 10 tellen.. Ik zou haar gewoon een bos bloemen geven (ja ik weet erg standaart) maar je haalt haar op van het vliegveld en dan is dat niks.. vraag aan je vriend wat ze leuk vindt.. kwa kleding doe een leuke rok aan met een truitje of een broek met een leuk jurkje er over heen...

echt spanned voor je.. nu moet ik in eens denken aan mijn eerste ontmoeting met me schoonouders

13-06-2006, 11:37


oja waar echt bijna alle schoenmoeders voor vallen is rustige en beetje verlegen meisjes

13-06-2006, 11:40

Citaat door NoHide:
Ik ga inshAllah mijn schoonmama ontmoeten voor het eerst.

Zelf ben ik geen marokkaanse en wil niet voor schut staan

Wat moet ik doen en meenemen voor haar

Het word zo spannend...ik kom dan aan op het vliegveld en ik ken wel zijn vader en zussen en broers hier in nl maar die kende ik al als vriendin van zijn zusjes dus dat was peace of cake , maar ik ben nu al nerveus voor de ontmoeting met mijn schoonmoeder....

Wat moet ik doen...hoe moet ik me gedragen...ze zijn erg lief en doen me wel altijd de groetjes en zo, maar ik wil natuurlijk wel netjes overkomen
Spannend !!!!

13-06-2006, 11:49
Ik word door hun opgehaald van het vliegveld dus bloemen kan niet.
Maar ik denk dat het dan gewoon stof word alleen welke stof dan he

En ik ben zelf moslima geworden dus met inkijk loop ik sowieso niet.

Euhmm verlegen zal ik wel zijn....ik zal ook wel 100x rood worden en zo....super irritant vooral nadat mijn schoonvader het wist durfde ik niet tegen hem te praten....ik geloof niet dat hij me de eerste tijd wit heeft gezien....alleen maar rood en dan mijn shcoonzusjes weer van ey je hoeft niet rood te worden hoor....echt pestkoppen zijn het

Mijn nationaliteit is nl maar afkomst is nl, frans, russisch en indonesisch....rare combi maar jah

Pagina's : [1] 2 3 4 5