Bekijk volle/desktop versie : Vrouwen Horen Thuis Te Blijven Niks Te Opleiding Of Werk!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21

12-06-2006, 22:22
NOEM MIJ MAAR GEK!
MAAR IK BEGIN ONDERHAND ECHT MEER DAN ZAT TE WORDEN!
OF JE ER NU HELEMAAL BEDEKT BIJ LOOPT OF NIET SOMMIGE MANNEN KUNNEN OGEN ECHT VAN JE AFHOUDEN
NIET NORMAAL
ik ging vandaag naar mijn stage. mijn stage ligt helemaal afgelegen diep in het bos en je moet bergop lopen om daar te komen(het is een asielzoekerscentrum)
en toen kwam er zo een oude van rond 70 en stopte en vroeg me of hij geen lift aan me zou geven!
ik zei rij door!
waarom niet?
neee rij door

thuis word je tenminste door niemand lastig gevallen!
en studeren kun je ook door loi of nti te volgen!
en werken kun je ook! thuis werken en via internet je werk doorsturen naar je baas!

12-06-2006, 22:24


Mannen moeten gewoon tarbiya leren en li7tiram hebben voor vrouwen

Probleem opgelost

12-06-2006, 22:25

Citaat door soekran:
NOEM MIJ MAAR GEK!
MAAR IK BEGIN ONDERHAND ECHT MEER DAN ZAT TE WORDEN!
OF JE ER NU HELEMAAL BEDEKT BIJ LOOPT OF NIET SOMMIGE MANNEN KUNNEN OGEN ECHT VAN JE AFHOUDEN
NIET NORMAAL
ik ging vandaag naar mijn stage. mijn stage ligt helemaal afgelegen diep in het bos en je moet bergop lopen om daar te komen(het is een asielzoekerscentrum)
en toen kwam er zo een oude van rond 70 en stopte en vroeg me of hij geen lift aan me zou geven!
ik zei rij door!
waarom niet?
neee rij door

thuis word je tenminste door niemand lastig gevallen!
en studeren kun je ook door loi of nti te volgen!
en werken kun je ook! thuis werken en via internet je werk doorsturen naar je baas!
Meid,
Ga je gang blijf thuis dan
Niets of niemand houd je tegen...

12-06-2006, 22:26

Citaat door soekran:
NOEM MIJ MAAR GEK!
MAAR IK BEGIN ONDERHAND ECHT MEER DAN ZAT TE WORDEN!
OF JE ER NU HELEMAAL BEDEKT BIJ LOOPT OF NIET SOMMIGE MANNEN KUNNEN OGEN ECHT VAN JE AFHOUDEN
NIET NORMAAL
ik ging vandaag naar mijn stage. mijn stage ligt helemaal afgelegen diep in het bos en je moet bergop lopen om daar te komen(het is een asielzoekerscentrum)
en toen kwam er zo een oude van rond 70 en stopte en vroeg me of hij geen lift aan me zou geven!
ik zei rij door!
waarom niet?
neee rij door

thuis word je tenminste door niemand lastig gevallen!
en studeren kun je ook door loi of nti te volgen!
en werken kun je ook! thuis werken en via internet je werk doorsturen naar je baas!
Vind k ook

Letchienatjuh

12-06-2006, 22:26


Totaal niet mee eens met je titel.......!!!!!!!

12-06-2006, 22:27

Citaat door loubiaaa:
Mannen moeten gewoon tarbiya leren en li7tiram hebben voor vrouwen

Probleem opgelost
Ewa stennay rzhell ydirou li7tiram

Letchienatjuh

12-06-2006, 22:27

Citaat door Letchienatjuh:
Vind k ook

Letchienatjuh
Hou je mond a ongeschoolde

12-06-2006, 22:28

Citaat door Blingfreak:
Totaal niet mee eens met je titel.......!!!!!!!
Ik ben der ook TOTAAL niet mee eens!

12-06-2006, 22:30
Salamoualykoum ogti,

Door dat jij bent aangesproken door 1 man wilt niet zeggen dat alle mannen zo zijn hoor, je hebt van die honden, beesten zijn het, maar soubhana allah je hebt ook vrome mannen, meid studeer en maak je studie af, doe wat met je leven, bereik wat in je leven.

12-06-2006, 22:30

Citaat door saaraa:
Ik ben der ook TOTAAL niet mee eens!
Ongeschoold thuis zitten.....

Vraagt je kind..... mamma kun je me ff helpen met me huiswerk....

Uhm Uhmm.... kind ik weet niks.....


Ga je met je man een gesprek aan.....

Uhm Uhm...... schat ik snap je niet.......






Ik ben der alleen voor om als ik me kids krijg de eerste paar jaar van hun leven of helemaal niet werken of partime werken maar dat betekent niet dat ik 24/7 thuis zit

12-06-2006, 22:31

Citaat door loubiaaa:
Hou je mond a ongeschoolde
Ga weg man..Moderne wijven..Ze3ma ''ik moet werken''..Man moet het brood op de plank brengen en niet de vrouw! Die hoort de kinderen te verzorgen en lekker eten te maken zodat als hij thuiskomt er weer een heerlijke maaltijd klaar staat voor m punt! Als je allebei zou werken zouden jullie alleen maar diepvriesvoedsel eten..

Letchienatjuh

12-06-2006, 22:34

Citaat door Letchienatjuh:
Ga weg man..Moderne wijven..Ze3ma ''ik moet werken''..Man moet het brood op de plank brengen en niet de vrouw! Die hoort de kinderen te verzorgen en lekker eten te maken zodat als hij thuiskomt er weer een heerlijke maaltijd klaar staat voor m punt! Als je allebei zou werken zouden jullie alleen maar diepvriesvoedsel eten..

Letchienatjuh
Ze3ma huisvrouw

Nodi nodi mes7i gnountek a lbazza



En nee, niet als vorige keer aan je muur afvegen he

12-06-2006, 22:34



Citaat door marakchia2005:
Salamoualykoum ogti,

Door dat jij bent aangesproken door 1 man wilt niet zeggen dat alle mannen zo zijn hoor, je hebt van die honden, beesten zijn het, maar soubhana allah je hebt ook vrome mannen, meid studeer en maak je studie af, doe wat met je leven, bereik wat in je leven.
Mss heeft ze haar studie ook afgemaakt..Wie zegt dat dat niet zo is Ik begrijp wat je bedoelt..Maar jah als je getrouwd bent en jij werkt, en hij ook..1 woord: DIEPVRIESVOEDSEL!

Letchienatjuh

12-06-2006, 22:35
Dus je man zich verrot laten werken en zelf thuis zitten huishouden en bietje voor de kids zorgen....


Het is geen vroeger meer..... dat alles zo goedkoop was en te doen was.....

Tegenwoordig moet je man of een superbaan hebben om de hypotheek of huis etc kosten te betalen of het net allemaal bij elkaar zien te scharrelen.....

Dat is 1 van de redenen waarom ik ook blijf werken......
en zo kan ik der nog honderden op noemen!!!

12-06-2006, 22:35

Citaat door loubiaaa:
Ze3ma huisvrouw

Nodi nodi mes7i gnountek a lbazza



En nee, niet als vorige keer aan je muur afvegen he
Tfoe 3liek..Bij jou zitten er allemaal vieze klodders aan de muur a lgenza

Maar niet offtopic gaan


Letchienatjuh

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21