Bekijk volle/desktop versie : Wie kent de haagse markt ??



Pagina's : [1] 2 3

12-06-2006, 18:56
Haagse markt !!!

daar ga ik volgende week naar toe........


Is dat eigenlijk wel de moeite waard......ik wil wat stofjes en zo kopen

12-06-2006, 19:03


Ik hoor er positieve reacties over,
ben er zelf nog nooit geweest.

Laat je weten hoe het was?


12-06-2006, 19:04
Als je er nooit komt is het wel leuk voor een keer, ik vind er niks meer aan omdat ik vlakbij woon.

12-06-2006, 19:15
Je kunt aan 't begin van de laatste rij, aan de kant van de tram dus, stof vinden (€5,- per 3 meter).

Ook in de middelste rij zitten wat kraampjes met mooie stoffen, die zijn al wat duurder, dat kan oplopen vanaf €9,- per 3 meter. Denk hierbij aan bijpassende stoffen voor takshayt e.d.

Verder zijn her & der wat kleine kraampjes verspreid met goedkope stofjes van €1,- enzo.

Je moet wel echt uitkijken voor zakkenrollers, verstop je tas!

Het is er bovendien erg druk, heet, etc.. er is in tijden zoals deze nauwelijks plek om goed te lopen dus ik raad je niet aan een kinderwagen o.i.d. mee te nemen.

Zoals Ummu Mujaahied al zei; het is wel leuk als je 'r voor de eerste keer heen gaat, en als je goedkooooop kleding in wilt kopen, maar als je 't gewend bent is 't alleen maar irri om d'r heen te moeten.

12-06-2006, 19:17


Nee niet met de kinderwagen gaan en al helemaal niet als het heet is, dan wil je daar alleen maar zo snel mogelijk weg!!

12-06-2006, 19:21
ik ga met een vriendin.....ze moet stof hebben voor haar henna jurk.....maar bedankt dames voor jullie tips !!!

12-06-2006, 19:26
deze markt heb ik nog nooit van gehoord, wat hebben ze daar allemaal en is het erg groot, en zijn ze elke dag open
alvast bedankt

12-06-2006, 19:27
Het is maandag, woensdag vrijdag en zaterdag open, ja is best groot!! Groente-fruit-huishoudartikelen-vis-stof-kleding

12-06-2006, 20:40

Citaat door kerimeh:
ik ga met een vriendin.....ze moet stof hebben voor haar henna jurk.....maar bedankt dames voor jullie tips !!!
als je wilt slagen met stof moet je woensdag gaan, daar hebben ze meeste stof en goedkoop.

12-06-2006, 20:41

Citaat door oem_mujahid2:
Het is maandag, woensdag vrijdag en zaterdag open, ja is best groot!! Groente-fruit-huishoudartikelen-vis-stof-kleding
best groot?
Het is tot nu toe de grootste van europa.

12-06-2006, 20:43
ja ik woon er vlakbij.
Ga dus echt mijn hele leven lang naar de haagsche markt. En vind het nog steeds leuk! Ik vind daar altijd wel wat. Goedkope kleding, accesoires, tassen, eten enz. Vooral de groente en fruit is erg goedkoop en beter dan de supermarkt.

Dit is een van de grootste markten in nl

12-06-2006, 20:44
zeg eerlijk dame's of moeders gaan jullie ook met een kinderwagen naar de markt vind dat erg vervelend joh ik zou dat dus nooooit doen, ik hou zowizo niet van de markt maar soms moet ik gaan voor stof ofzo.
Maar dan word er alleen maar over mn tenen gereden en dan krijg je niet eens een sorry te horen of ze staan midden op de markt met nog andere drie kinderwagens te kletsen waardoor je een file veroorzaakt maar ze gaan gewoon door,, zoooooo irritant ..ppfff ben blij dat ik geen markt mens ben

12-06-2006, 20:45



Citaat door nice_lady:
zeg eerlijk dame's of moeders gaan jullie ook met een kinderwagen naar de markt vind dat erg vervelend joh ik zou dat dus nooooit doen, ik hou zowizo niet van de markt maar soms moet ik gaan voor stof ofzo.
Maar dan word er alleen maar over mn tenen gereden en dan krijg je niet eens een sorry te horen of ze staan midden op de markt met nog andere drie kinderwagens te kletsen waardoor je een file veroorzaakt maar ze gaan gewoon door,, zoooooo irritant ..ppfff ben blij dat ik geen markt mens ben
Nee, maar wel met de wagenkar. Ik loop gewoon door, ben al die mensen zat.

12-06-2006, 20:49
ik ben er nooit geweest, lijkt me wel leuk om een keer te gaan, maar welke tram kan je het beste nemen vanuit het station?

12-06-2006, 20:50

Citaat door Zarah14:
Nee, maar wel met de wagenkar. Ik loop gewoon door, ben al die mensen zat.
vorige x was ik daar met mn vriendin moest stof hebben, rijd er een vrouw zomaar over mn tenen met haar wagenkar
Dus ik zeg jee ben die karren zo beu!
zegt een marokaans vrouw met een kinderwagen(ik had het dus niet tegen haar)
Ja jij zal ook kinderen krijgen was ze boos!!!
mijn god als iemand boos mag zijn zijn de mensen die geen wagens bij hebben en elke keer een band over hun tenen krijgen
zeg ik nou als ik een kind heb ga ik niet naar de markt en als het echt moet laat ik het achter bij familie en als ik dat niet ga ik gewoon NIET naar de markt zoek ik het wel in een winkel op
maar ze liep boos verder

Pagina's : [1] 2 3