Bekijk volle/desktop versie : Wie dragen er een....?

Pagina's : [1] 2 3 4

05-06-2003, 10:32
Salaam mensen..,

Ik heb deze topic geopend omdat ik nieuwsgierig was wie er hier op marokko.nl allemaal een hijab dragen..! Ik hoop dat ik veel reacties zal krijgen..

Zelf draag ik het ook...maar alleen in een knot..., inshallah binnenkort hellemaal..., Ik ben benieuwd..

Much love..
Farida

05-06-2003, 11:29

salaam aleikom alles goed met je farida ik draag een hoofddoek ja maar waarom wil je dat eigenlijk weten???

kusjes lailatje

05-06-2003, 14:42
Hallo Farida,

Ik draag een hoofdoek en kan niet zonder naar buiten gaan.

05-06-2003, 15:30
Maar..willen jullie het gewoon zelf..of moet het van je ouders..?

Enne lailatje...ben gewoon een beetje nieuwsgierig..want tegenwoordig doet niemand hem meer op.. Ik ben blij dat er nog meiden zijn die hem uit eigen wil dragen..! mensen denken meestal dat die hoofdoek ons onderdrukt...en hebben medelijden met ons..terwijl wij juist medelijden met hun hebben.. .

Much love..
farida

05-06-2003, 16:08

Ik draag hem uit vrije wil.
Want mijn zusje is jonger dan mij en draagt 'm al langer dan mij.
En je mag niemand dwingen om het te dragen, het echt uit je HART komen vind ik.
Anders heeft het geen zin dat je 'm draagt.
Ik ken veel meiden die zehma en hoofddoek dragen, die gaan naar buiten en om de hoek of in de tram doen ze die hoofdoek uit, dus wat voor zin heeft het dan dat je 'm draagt.
Je moet 'm tenslotte voor JEZELF dragen en niet voor iemand anders vind ik.

05-06-2003, 16:13
Je hebt gelijk Diedie26!! Er zijn ook meiden die hem gewoon uithalen wanneer ze om de hoek zijn of in de metro..! Dan denk ik echt zo van:

Misschien zien je ouders het niet...maar Allah wel..! En ben je nou meer bang voor je ouders of van Allah??

Ik ben zeker bang voor Allah en daarom draag ik hem ook..ik kan niet wachten totdat ik getrouwd ben..echt niet!! Want misschien ga ik later hellemaal niet trouwen..omdat ik dan niet meer leef...! Maar Allah mag het weten..

Much love..
farida

06-06-2003, 10:18

Citaat:
Origineel gepost door Farida_zina
Je hebt gelijk Diedie26!! Er zijn ook meiden die hem gewoon uithalen wanneer ze om de hoek zijn of in de metro..! Dan denk ik echt zo van:

Misschien zien je ouders het niet...maar Allah wel..! En ben je nou meer bang voor je ouders of van Allah??

Ik ben zeker bang voor Allah en daarom draag ik hem ook..ik kan niet wachten totdat ik getrouwd ben..echt niet!! Want misschien ga ik later hellemaal niet trouwen..omdat ik dan niet meer leef...! Maar Allah mag het weten..

Much love..
farida
salaam mouleikoem
ik draag me hoofdoek al 7jaar hamdoelillah ik heb m nooit af gedaan om het hoekje allah ister en ik heb zelf voor gekozen om een hoofdoek te dragen hamdoelillah

06-06-2003, 10:30

Citaat:
Salaam mensen..,

Ik heb deze topic geopend omdat ik nieuwsgierig was wie er hier op marokko.nl allemaal een hijab dragen..! Ik hoop dat ik veel reacties zal krijgen..

Zelf draag ik het ook...maar alleen in een knot..., inshallah binnenkort hellemaal..., Ik ben benieuwd..

Much love..
Farida
hoi Farida_zina.....ik draag zelf ook een hoofddoek...en of course heb er zelf voor gekozen....en geloof me nou maar...je raakt er echt gewend aan...en kan je het nooit meer afdoen...

06-06-2003, 10:33

Citaat:
Origineel gepost door diedie26
Hallo Farida,

Ik draag een hoofdoek en kan niet zonder naar buiten gaan.

06-06-2003, 12:32
Assalam 3alikom, Alles goed met jullie met mij alhamdoellilah!!!

Ik ben echt trots op jullie dat jullie hoofddoeken dragen en inchallah ga ik dat ook doen ik denk er de laatste tijd wel vaak aan maar chitan (allah gazit 3alih) is me NU nog iets te sterk....Maar wat ik ff wilde melden is over die meiden die hun hoofdoeken maar half dragen want om eerlijk te zijn is dat ook niet goed... Ik bedoel je moet je nek ook bedekken van de islam en met zo'n knot hoofdoekje is dat dus niet het geval.. IK wil geen kritiek geven op andere maar alleen maar advies.... Ik bedoel ik kan moeilijk negatief kritiek geven als ik het zelf niet eens draag..

Kusje aan alle moslima;s van Ben..... Tabarkallah 3alikom voor de meiden die het wel dragen...

06-06-2003, 16:46
Mashallah voor degene die hem dragen en inshallah voor de meiden die hem nog niet dragen later..., en benladina..jawel dat is wel zo..het is niet goed..alleen het is wel beter om er eerst een beetje gewend aan te raken als je hem voor de eerste paar jaar draagt en wanneer je er echt hellemaal klaar voor bent dan inshallah hellemaal..

Much love..
farida

06-06-2003, 16:54

Citaat:
Salaam mensen..,

Much love..
Farida
sorry dat ik het zeg maar dat is absoluut geen hijaab wat jij draagt

hijaab is niet alleen je hara bedekken

ik zou het eerder een doek of hoofddoek noemen wat jij draagt

ma3a salaam

06-06-2003, 16:59

Citaat:
Salaam mensen..,

Much love..
Farida
Hey meid,

Ik draag ook een hoofddoek waarom eigenlijk????
en ik kan er ook absoluut niet zonder mee!!!! I mijn hoofddoek hahhahaha

liefs alhoceimagirly

06-06-2003, 17:03

Citaat:
Origineel gepost door Soefia
hoi farida zina

ik heb een vraagje je draagt een hoofddoek maar pas je je kleding ook aan dus geen strakke kleding of korte truitje want je ziet tegenwoordig meisjes met een hoofddoek op hun hoofd en dan hebben ze hele strakke of korte kleding aan.
Ik zelf draag geen hoofddoek maar integenstelling daarvan bid ik wel gewoon dagelijks en pas ik men levensstijl ook aan de islam. Maar ik hoop inshallah er ooit klaar voor te zijn en een hoofddoek te gaan dragen en dan niet niet omdat het moet maar omdat ik het zelf wil.
goedzo meid! RAbbie i3awnek! maar meisje je hebt echt gelijk er lopenb hiero toch eens een paar meiden rond dan denk ik waar dragen jullie eigenlijk die hoofddoek op jullie hoofd
als je ziet wat ze aan hebben wallah zelopen allemaal met een JLO style (denken ze zdan ziet er niet uit Fhel SCHOOIERS) en dan hoofddoek! waaron dragen ze dan een hoofddoek is toch een schande

Ik draag zelf ook mijn hijaab alhamdoelilah en pas mijn kleding zeker aan zodat alles (zoveel mogelijk) bedekt is! soms loop ik zelfs met een Jellaba rond opo school

Maar meid je hebt echt gelijk! En Moge Allah jou ook verder helpen en al onze moslim zusters en broeders inshallah!!

liefs alhoceimagirly

06-06-2003, 17:04
HOI IK DRAAG EM AL 3 JAAR WOU ZELF HET DRAGEN NU BEN IK ECGT GEWEND KAN NIET ZONDER HOOFDDOEK NAARBUITEN GAAN OKE BESLAMAAAA ZUSTERS

Pagina's : [1] 2 3 4