Bekijk volle/desktop versie : Is een zwaard naar beneden gedaald voor Zarqawi?



Pagina's : [1] 2 3

12-06-2006, 15:04
de man van Zarqawi's zus zij dat er een keer tijdens een strijd met amerikanen (weet niet zeker) tegen Zarqawi, zarqawi en hij een stem hoorde die zei: Lah ma3ak en een later kwam er een zwaard naar beneden van de lucht.....


die man van zijn zus die zweerde zich kapot dat dit echt zo was hij zweerde Wallah etc. dat het niet gelogen is dat het echt waar is

wie weet hier meer over?

12-06-2006, 15:09


vanwaar heb je dit...

12-06-2006, 15:18

Citaat door anash:
vanwaar heb je dit...
al jazeera, al jazeera ging hem gelijk na de aanslag ondervragen en hij zij dit hij zwoor zich echt kapot Wallah wallah wallah wallah dit is waar ik heb het met men eigen ogen gezien, hij vertelde ook dat al zarqawi naar bin laden ging

kort na de vragen van al jazeera werd hij opgepakt door de amerikanen

maar ik wou weten of jullie er meer van weten

12-06-2006, 15:19
Nee, zeg eens...

Wann heb je dit gehoord?

12-06-2006, 15:22



Citaat door walakientje:
de man van Zarqawi's zus zij dat er een keer tijdens een strijd met amerikanen (weet niet zeker) tegen Zarqawi, zarqawi en hij een stem hoorde die zei: Lah ma3ak en een later kwam er een zwaard naar beneden van de lucht.....


die man van zijn zus die zweerde zich kapot dat dit echt zo was hij zweerde Wallah etc. dat het niet gelogen is dat het echt waar is

wie weet hier meer over?
ja dit heb ik ook gezien en die man klonk geloofwaardig

12-06-2006, 15:23

Citaat door anash:
Nee, zeg eens...

Wann heb je dit gehoord?
donderdag 7 juni had ik het gezien met mijn moeder live in de ochtend op al jazeera ik heb het interview zelf gezien toen vertelde hij het, die verslaggever van al jazeera heet yassin of yassir ik weet niet zeker

12-06-2006, 15:24

Citaat door OneNote:
ja dit heb ik ook gezien en die man klonk geloofwaardig
ja vond ik ook hij ging echt kapot zweren en iedereen die mocht et horen lah oe a3lam

12-06-2006, 15:34

Citaat door IrriteerMeNiet:
Ik had het ook gezien, maar Allahu a3lem of hij Wollahi had gezegd
hij had zich kapot gezworen hij heeft een zweer gedaan die egt gevaarlijk is als je liegt

12-06-2006, 15:43
Jammer dat ik het niet heb gezien op el Jazeera ! ik geloof dit wel er zijn veel verhalen betreft wonderen die gezien zijn op het slagveld van Mujahedeen zelfs kufar tegen wie ze vochten waren hier getuige van

12-06-2006, 15:46
Inshallah zal ik nu op el Jazeera site gaan kijken misschien vind ik die intervieuw van donderdag 7 juni zoals hierboven is aangegeven

12-06-2006, 17:32

Citaat door walakientje:
de man van Zarqawi's zus zij dat er een keer tijdens een strijd met amerikanen (weet niet zeker) tegen Zarqawi, zarqawi en hij een stem hoorde die zei: Lah ma3ak en een later kwam er een zwaard naar beneden van de lucht.....


die man van zijn zus die zweerde zich kapot dat dit echt zo was hij zweerde Wallah etc. dat het niet gelogen is dat het echt waar is

wie weet hier meer over?
Het was een droom van de zus van Abu Mus'ab Azarqawi, rahimahu Allah. Ik heb het nieuws helaas niet gezien op Al-Jazeera maar op een site was de droom van zijn zus geplaatst:


Citaat:

The dream that Zarqawi's sister saw

--------------------------------------------------------------------------------

Peace be upon those who follow the guidance,



The Husband of the sister of Al-Zarqawi (Abu Qudamah Salih Al-Hami) said to the Al-Jazeera correspondent to Jordon Yasir Abu Hillalah that his wife, the sister of Shaikh Abu Musab Al-Zarqawi saw:

"Her Brother Ahmad Abu Musab Al-Zarqawi was running to the mountains alone. Then he heard a voice from the skies:

[[ ما ودعك ربك وما قلى [/SIZE]]]



(Your Lord has not forsaken you, nor has He become displeased),

Then a sword came down from the skies, which the shaikh recieved. On one side was written Jihad and on the other was written Gardez (a town between Kabul and Khost in Afghanistan).

Then he continued running until he saw a room. He entered the room and found Prophet Muhammad, Abu Bakr, Umar, Uthman and Ali.
Prophet Muhammad gave him an enclosed letter and 3 grapes. The prophet told him not to open the letter until he leaves the room.

When he left the room he opened the letter and it was written the verse of the quran;


[[ [SIZE="3"]ولا تهنوا ولا تحزنوا وأنتم الأعلو&#160 6; إن كنتم مؤمنين ]].




"So lose not heart, nor fall into despairand you shall have the upper hand if you are believers. "

MEANING OF DREAM:
The 3 grapes that he recieved means 3 years of fighting in Iraq. The letter with the verse means that he will have a blessed matyrdom.
Maar ik weet niet of we het over hetzelfde hebben, Allahu a'lam, ik heb de uitzending helaas gemist.. Maar als het wel zo was dat het ook echt is gebeurd op het slagveld en niet alleen in droom dan geloof ik het ook. De verhalen van de Mujahiedeen lopen over van wonderen want Allah subhanahu wa Ta'ala staat hen die voor Hem vechten zeker bij! Hij, 'Azza wa Jal, heeft nog NOOIT een gelovige in de steek gelaten en Hij zal dat zeker niet doen met hen die voor Zijn Woord vechten! Daar geloof ik echt heilig in, net zo erg als dat ik geloof in Allah Alleen en dat Muhammad Zijn Profeet is en dat de Quraan het Enige Ware Boek is en de Islam de Enige Ware Religie!

ALLAHUMA NSUR ALMUJAHIDEEN FIE KULI MAKAAN, AMEEN! En insha Allah zal de dood van Sheikh Abu Mus'ab zorgen voor een oneindige karavaan van nieuwe Mujahideen die hun leven en bloed zullen offeren omwille van Allah, subhanahu wa Ta'ala. Insha Allah zal Allah, subhanahu wa Ta'ala de Ummah vele nieuwe zoons schenken die de wereld zullen reinigen van de vuile kuffaar en yahud en munafiqeen! AMEEN!

12-06-2006, 18:06
Mooi verhaal Juwayriyah, maar de vraag blijft... waar is die zwaard en waar is die brief.

Then a sword came down from the skies, which the shaikh recieved.
enclosed letter and 3 grapes

12-06-2006, 18:22



Citaat door anash:
Mooi verhaal Juwayriyah, maar de vraag blijft... waar is die zwaard en waar is die brief.

Then a sword came down from the skies, which the shaikh recieved.
enclosed letter and 3 grapes
Nee agie, ik denk dat je het verkeerd begrepen hebt...

Dit verhaal is een droom die de zus van onze Sheikh Abu Mus'ab, rahimahu Allah, heeft gehad... Dus het zwaard en de brief bevinden zich in haar prachtige droom...

De brief was een bevestiging van zijn gezegende martelaarschap insha Allah en de 3 fruitstukken stonden voor de drie jaar dat hij omwille van Allah, subhanahu wa Ta'ala heeft gestreden in Iraq. Wa Allahu a'lam maar dit is de betekenis die eraan gegeven is en dat geloof ik insha Allah ook.

Het was dus een droom, ik zei alleen dat ik het ook had geloofd als het echt gebeurd was en als hij dat had verteld want hij was op de waarheid dus dan had ik geen reden om aan zijn woorden te twijfelen. Dat was alles.

Wa assalaam 'aleikum wa rahmatu Allahi wa barakatuh.

12-06-2006, 18:36
Ah sorry, had et volgende ni gezien:

"The dream that Zarqawi's sister saw"

12-06-2006, 18:40

Citaat door anash:
Ah sorry, had et volgende ni gezien:

"The dream that Zarqawi's sister saw"
Geeft niet agie. : ) Mijn commentaar was ook niet zo heel duidelijk maar gayr insha Allah.

Wa assalaam 'aleikum wa rahmatu Allahi wa barakatuh.

Pagina's : [1] 2 3