Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Islam Lees dit mooie gedicht!!!

alhoceima
08-06-2002, 20:27

A oedoe billaahi minash-shaitaanir-rajeem bismi allah ra3man ra3iem la ilaha ila allah mohammedan rasoel allah - het mooiste wat wij ooit hebben geciteerd, - de mooiste zin die we ooit hebben geleerd la ilaha ila allah mohammedan rasoel allah - een zin die de harten doet bewegen, - de waarheid is aan de moslims gegeven. la ilaha ila allah mohammedan rasoel allah - een zin die we blijven herhalen, - een zin die met geen rijkdom is te betalen. la ilaha ila allah mohammedan rasoel allah - een zin waarvan we de waarde onderschatten - een zin waarvan de woorden ontelbare zegeningen bevatten. la ilaha ila allah mohammedan rasoel allah - de enige waarheid die bestaat, - de zin die in de harten van de moslims blijft leven - zelf wanneer de wereld vergaat. la ilaha ila allah mohammedan rasoel allah - de zin die je zal redden van het vuur, - een zin die je zal beschermen als een onvernietigbare muur. la ilaha ila allah mohammedan rasoel allah - reciteer daarom deze zin, oh mensen reciteer, - het maakt niet uit waar en wanneer. - herhaal deze zin keer op keer........ Broeders en Zusters dit gedichtje is niet van mij zelf, maar heb ik van www.moslim-online.nl

tangia19
08-06-2002, 20:28
echt mooi wallah...heb geen woorden voor

ffeiza
08-06-2002, 20:30
een practig gedicht.. echt mooi

oujdiameghrabia
08-06-2002, 20:48
nog nooit zo een mooie gedicht gelezen prachtig ga zo door

John
09-06-2002, 09:06

Salaam Zelfs mij maak je nu even stil Klasse dame Beslama

Sw33tn3ss
09-06-2002, 11:52
la ilaha ila allah mohammedan rasoel allah Prachtig!!! xXx Sw33tn3ss

laila13
09-06-2002, 12:55
masa alah wat een mooi gedicht

MiSsMaRrAkChIa
09-06-2002, 14:31
echt mooi bedacht heb er geen worden voor

ouahiba_b
09-06-2002, 15:02
ma sha allah, la ilaha ila allah moehamdan rasoeloe allah

Hindaatje
09-06-2002, 16:26
Origineel gepost door alhoceima A oedoe billaahi minash-shaitaanir-rajeem bismi allah ra3man ra3iem la ilaha ila allah mohammedan rasoel allah - het mooiste wat wij ooit hebben geciteerd, - de mooiste zin die we ooit hebben geleerd la ilaha ila allah mohammedan rasoel allah - een zin die de harten doet bewegen, - de waarheid is aan de moslims gegeven. la ilaha ila allah mohammedan rasoel allah - een zin die we blijven herhalen, - een zin die met geen rijkdom is te betalen. la ilaha ila allah mohammedan rasoel allah - een zin waarvan we de waarde onderschatten - een zin waarvan de woorden ontelbare zegeningen bevatten. la ilaha ila allah mohammedan rasoel allah - de enige waarheid die bestaat, - de zin die in de harten van de moslims blijft leven - zelf wanneer de wereld vergaat. la ilaha ila allah mohammedan rasoel allah - de zin die je zal redden van het vuur, - een zin die je zal beschermen als een onvernietigbare muur. la ilaha ila allah mohammedan rasoel allah - reciteer daarom deze zin, oh mensen reciteer, - het maakt niet uit waar en wanneer. - herhaal deze zin keer op keer........ Broeders en Zusters dit gedichtje is niet van mij zelf, maar heb ik van www.moslim-online.nl la ilaha ila allah.....