Bekijk volle/desktop versie : marokaanse jongens kunnen niet versieren:confused:



Pagina's : [1] 2 3

11-06-2006, 11:53
n0u dit is eingelijk meer voor de dames maar meiden vinden jullie niet dat de MEESTE marokaanse j0ngens niet kunnen versieren..
en dan heb ik het echt over sommige die gewoon zo dom doen..
ik bedoel soms loop je gewoon wordt je aangesproken en je negeret die persoon.
en dan gaat hij je gelijk uitschelden
helemaal als ze in een groepje staaan..
en dan is het meestal dit wat ze zeggen: Ewa Faina a zain of zo
en loop je door : aa KK xxxx denk je je bent lkkr kawed blabla
gewoon verot ahahahaha

11-06-2006, 11:58


Versierpoging van een jongen is voor mij al een afknapper. hoe hij dat ook doet!
Geef mij maar een man die op je afstapt en je netjes vraagt of hij je wt mag vragen... en dan zijn verhaal doet....
geen gelach, geflirt gesis en gedoe!

11-06-2006, 12:05
Wat een zinvolle topic...Niet dat ik ze open ofzo...maar die van jou "klaart" de boel...En het is nog altijd negeert...of dacht je aan je neger vriend neger "t"

11-06-2006, 12:06

Citaat door Siesje:
Versierpoging van een jongen is voor mij al een afknapper. hoe hij dat ook doet!
Geef mij maar een man die op je afstapt en je netjes vraagt of hij je wt mag vragen... en dan zijn verhaal doet....
geen gelach, geflirt gesis en gedoe!
Juist ja, oh dat is zo lief als ze zo verlegen op je afstappen.

11-06-2006, 12:07



Citaat door rabatlady:
Juist ja, oh dat is zo lief als ze zo verlegen op je afstappen.
dat is het mooiste

en dan jaren later er om lachen met hem

11-06-2006, 12:12

Citaat door Siesje:
dat is het mooiste

en dan jaren later er om lachen met hem

11-06-2006, 12:14
Is het dan belangrijk dat Marokkaanse jongens goed kunnen versieren? Als je dat belangrijk vindt, dan wijst dat erop dat je graag versierd wil worden. Terwijl een moslimvrouw - net als een moslimman - haar blik moet neerslaan en zich niet moet bezig houden met haramrelaties.

11-06-2006, 12:18
nee dames ik bedoel wat wil je liever:
een jongen die naar je toekomt wat moeite doet en zegt: Dame je ziet er leuk uit ik wil nie stom overkomen of zo en dan een leuk gesprek met je voert of een kleine etterbak die uit de verte roept:
EWA FAIN A ZAINNNNNN!!!
En geen aandacht?? kk ka3ba tfoe 3la yemak blabla
Mara laat me weten want ik zeg jullie eerlijk allemaal zo goedkoop hea die versiertrucs de meeste dann

11-06-2006, 12:22

Citaat door Najib26:
Is het dan belangrijk dat Marokkaanse jongens goed kunnen versieren? Als je dat belangrijk vindt, dan wijst dat erop dat je graag versierd wil worden. Terwijl een moslimvrouw - net als een moslimman - haar blik moet neerslaan en zich niet moet bezig houden met haramrelaties.
iemand die een ander aanspreekt hoef niet altijd uit te zijn op een haramrelatie.

11-06-2006, 12:22

Citaat door jamila_83:
nee dames ik bedoel wat wil je liever:
een jongen die naar je toekomt wat moeite doet en zegt: Dame je ziet er leuk uit ik wil nie stom overkomen of zo en dan een leuk gesprek met je voert of een kleine etterbak die uit de verte roept:
EWA FAIN A ZAINNNNNN!!!
En geen aandacht?? kk ka3ba tfoe 3la yemak blabla
Mara laat me weten want ik zeg jullie eerlijk allemaal zo goedkoop hea die versiertrucs de meeste dann
Liever; een jongeman die je respectvol benadert en vraagt of hij je wat mag vragen, !

11-06-2006, 12:23
en voor meneer najib26....
zo bedoel ik het absoluut niet hoor
wat ik wil zeggen iedereen spreekt elkaar weleens aan...
en ik hoef absoluut nie versierd te worden of iets dergelijks...
het is gewoon iets wat ik heb gemerkt gewoon...
heel vaak loop ik met me zusje en hoor gewoon van dat gedoe?

haram relaties wat versta jij daaronder??
iedereen wil later trouwen huisje boompje beestje...
is altijd leuk om de juiste echtgenoot te ontmoeten op werk school buiten...
zo leer je elkaar namelijk in deze periode kennen

11-06-2006, 12:24
''Ewa fayn a zayn''


Altijd een klassieker

11-06-2006, 12:24



Citaat door Siesje:
Liever; een jongeman die je respectvol benadert en vraagt of hij je wat mag vragen, !
juist ja gewoon op een rustig net manier wat vragen

11-06-2006, 12:25

Citaat door Siesje:
iemand die een ander aanspreekt hoef niet altijd uit te zijn op een haramrelatie.
Dit gaat over versieren....

11-06-2006, 12:25

Citaat door Half Blood:
''Ewa fayn a zayn''


Altijd een klassieker
yek ma jij probeert deze....

Pagina's : [1] 2 3