Bekijk volle/desktop versie : Een boodschap van een mujahid aan de geleerden...



10-06-2006, 17:02
In de Naam van Allah, Alle Lof zij Allah, en vrede en zegeningen zij met de Profeet van Allah.


Dit is een oproep van een zwakke dienaar, aan zijn meesters van de geleerden.
O geleerden, ik vraag jullie bij Allah die de hemel hoog verheven heeft, weten jullie niet dat wanneer de vijand een van de islamitische landen aanvalt dat de Jihaad dan Fard Ayn ( een individuele plicht) wordt voor de inwonende van dat land en haar omgeving ?
O geleerden, ik vraag jullie bij Allah die de hemel hoog verheven heeft, is onze Jihaad in Iraq geen Islamitische Jihaad?
Als het antwoord ja is, waarom hebben jullie ons dan in de steek gelaten in Al Qaim, Rawa en Al Hoesayba?
Zoals jullie ons in de steek hebben gelaten in Fallujah, Sammara en Tal Afar.
Heeft het nieuws jullie niet bereikt O excellenties, van wat de Amerikanen en hun bondgenoten onder de Rawafid hebben gedaan met onze zusters in Tal Afar?!..

Hebben jullie niet gehoord over de eer die werd geschonden, en de vrouwen en kinderen die werden gedood?!.. Om maar niet te spreken over de afslachting van de Mujahideen in Fallujah?

Bij Allah, naast wie er geen god is , ik zeg het zonder schaamte:
Wij hebben in Fallujah bladeren van bomen gegeten, en wij hebben bloed geplast van de dorst.
En zo zijn er vele van onze broeders gestorven wegens de dorst.
In zulke tijden, luisterden wij naar de wereld om de geleerden te horen, dat zij hun broeders zouden verdedigen die afgeslacht zijn en de wapens niet hebben neergelegd.

Het tegenovergestelde gebeurde....

Die geleerden stonden tijdens de Khutba van al Eid op, in een dag als vandaag, en ze zeiden over ons dat we Khawarij zijn(mujahied word emotioneel..).
Is degene die khurooj doet tegen de Amerikanen en ze bestrijdt, en de Ummah verdedigd... behoort hij tot de Khawarij?
Hebben wij takfier op jullie gedaan O excellenties?
Hebben wij de takfier gedaan over de Moeslims in het algemeen?
Of hebben wij jullie bevochten, en jullie vrouwen, kinderen en welvaart afgepakt?
O geleerden, waarom hebben jullie ons vlees gegeten?
En onze eer geschonden?

O geleerden, bij Allah wij zullen jullie niet genadig zijn op De Dag Des Oordeels!
Ik zal aan jullie nekken hangen, en jullie om het Sharia oordeel hiervan vragen, die Allah jullie heeft verplicht.
Heeft Allah niet een verbond met jullie gesloten, dat jullie het Boek duidelijk zullen maken voor de mensen? Waarom hebben jullie ons aan de onwetenden overgelaten...





En om deze reden en andere heb ik deze gedicht geschreven waarin ik zeg:


"O geleerden van het geloof , O zout van het land…
Wie zal er gedurende de handel (de veldslagen) een gids zijn in Allah’s weg?
De mens zal slechts oogsten wat hij gezaaid heeft,
en het beste der zaden is ‘t piek van het geloof ( de Jihad).
De trots is nog levend, de onenigheid tussen u voortdurend.
Maar degene die de doctrine opnieuw laat herleven zal nooit sterven,
de doctrine van de Jihad en niet die van de menstruatie der vrouwen.
Het zwaard heeft geen belang zonder de instructies van de Koran.

Jullie zoeken onophoudelijk naar verontschuldigingen voor de sultan , maar jullie pijlen missen de boeders (mujahideen) niet.
De waarheid is duidelijk en de valsheid is absurd,
dus voor hoelang blijven jullie op de doctrine van verraad..
De jongeren verwerpen het priesterschap en hun fluisteringen, zij storten zich serieus (in het gevecht) door hun degens voor te bereiden.
En daar is ‘t verraad dat haar pijlen heeft klaargemaakt,
de valsheid van de geleerden en de monnikken: “[I]Het zijn Khawarij , onwetenden in de godsdienst, door ze te doden zult u de beloningen van Allah ontvangen . ( en) De vergevingsgezindheid van het zuivere godsdienst zet ons ertoe aan om kharijites van alle tijdperken te stoppen.”

Geduld, O geleerden van de dwaling , geduld!!

Bij Allah zullen wij bijeen worden bijeengebracht.
Allah heeft van jullie de eed genomen dat jullie niet verbergen wat Allah heeft neergezonden van het Schrift.
Maar jullie hebben hem achter jullie ruggen geworpen zoals zij dat hebben gedaan(de Joden),
Jullie hebben jullie godsdienst verkocht voor een zeer lage prijs...
Allah zal tussen ons oordelen,bereidt u dus voor...
wij hebben ons bloed opgeofferd teneinde ons voor te bereiden op deze samenkomst - de dag des Oordeels.
De woorden van Allah hebben ons bereikt - en hij is de Waarheid Gezegend is Hij de Meest Gulle Schenker- met een duidelijke bevel om onze vijanden te bestrijden namelijk: ’ …[B]en hak al hun vingertoppen af….’[/I][/B]

11-06-2006, 01:04


Masha Allaaaah!

11-06-2006, 20:42
masha Allah

11-06-2006, 20:48
Pssssst... ik denk niet dat "kennis" een probleem is bij de huidige geleerden hoor...

11-06-2006, 21:00



Citaat door Daliatje:
ziek!
Ja net als nou

11-06-2006, 21:01
nou=JOU,
even ziek als jou ziek mens

11-06-2006, 21:07

Citaat door Daliatje:
Ik doelde op onwetenden die mensen van begeerte napraten!Hoe durven jullie de geleerden Ibn Baaz, Othaymien, Fawzan, Albaani,.. voor 'geleerden van dwaling' uit te maken die zogezegd 'weten wat er in het Boek staat en de Boodschap opzettelijk verbergen voor andere mensen'?!
Als een moslima hierover zou discuseren dan had ik daar begrip voor,
ik zou bijna geloven dat je echt geeft om de islam
funny

29-12-2006, 15:07
Masha Allaaaah alles gaat op ze tijd komen