Bekijk volle/desktop versie : Mijn leven als moslim nu, bekeerd tot de waarheid



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27

10-06-2006, 13:32
Halloo allemaaal,



Misschien dat jullie nog herinneren dat ik vorige week een topic had geopend en nogal met veel problemen zat en vragen omtrent de islam. Van huis uit christen ben ik vandaag bekeerd tot de islam. Ik wilde vorige week vrijdag bekeren maar het lukte me niet, het ging niet. Vandaag was het zover en ik ben zoooooo blij. Alsof ik nu zo helder kan nadenken, we zijn hier maar voor 1 keer en als je het verpest dan ben je verloren. Het voelt zo raar dat ik nooit eerder zo heb kunnen denken. De imam vertelde mij dat ik niet te veel erover moet denken anders word je gek haha echt zoo raar. Ik bedankt allen die mij geholpen hebben en veel succes met alles.



Jullie nieuwe broeder


salaam

10-06-2006, 13:34


salam wa 3alaikoem
broeder massa allah dat je hebt bekeerd tot de islam en je hebt een goede keuze gemaakt moge allah je insch allah belonenn in het hiernamaals
m3a salama oegt fe dien

10-06-2006, 13:35
Alle lof is aan de heer der werelden en meester op dag des oordeels

10-06-2006, 13:56

Citaat door ikwilleiding:
Halloo allemaaal,



Misschien dat jullie nog herinneren dat ik vorige week een topic had geopend en nogal met veel problemen zat en vragen omtrent de islam. Van huis uit christen ben ik vandaag bekeerd tot de islam. Ik wilde vorige week vrijdag bekeren maar het lukte me niet, het ging niet. Vandaag was het zover en ik ben zoooooo blij. Alsof ik nu zo helder kan nadenken, we zijn hier maar voor 1 keer en als je het verpest dan ben je verloren. Het voelt zo raar dat ik nooit eerder zo heb kunnen denken. De imam vertelde mij dat ik niet te veel erover moet denken anders word je gek haha echt zoo raar. Ik bedankt allen die mij geholpen hebben en veel succes met alles.



Jullie nieuwe broeder


salaam
Assalaamoe alaikoem,

Macha-Allah

Allahoe akbar..

[COLOR="Red"]
Welkom broeder in de Islaam..!

Wa3laikoemoe salaam wr wb oegtiek( je zuster) fie dien (in het geloof)[/COLOR]

10-06-2006, 14:01


Allahoe Akbar!
Allahoe Akbar!
Allahoe Akbar!


Walhamdoelilah....

10-06-2006, 14:03

Citaat door ikwilleiding:
Halloo allemaaal,



Misschien dat jullie nog herinneren dat ik vorige week een topic had geopend en nogal met veel problemen zat en vragen omtrent de islam. Van huis uit christen ben ik vandaag bekeerd tot de islam. Ik wilde vorige week vrijdag bekeren maar het lukte me niet, het ging niet. Vandaag was het zover en ik ben zoooooo blij. Alsof ik nu zo helder kan nadenken, we zijn hier maar voor 1 keer en als je het verpest dan ben je verloren. Het voelt zo raar dat ik nooit eerder zo heb kunnen denken. De imam vertelde mij dat ik niet te veel erover moet denken anders word je gek haha echt zoo raar. Ik bedankt allen die mij geholpen hebben en veel succes met alles.



Jullie nieuwe broeder


salaam
Welkom, moge Allah je zegenen.

10-06-2006, 14:07
MashaAllah weer een nieuwe broeder erbij.

Allahoe akbar!!!

Moge Allah soebhana wa ta3ala je zondes vergeven en je op het pad van de waarheid behouden.

Ameen!!!

10-06-2006, 14:23
Assalaamoe Alaikoem Wa Rahmatoellahie wa barakatoehoe

Welkom !!!!

Ben blij dat er een nieuwe broeder bij is!!!

Wa salaamoe alaikoem

10-06-2006, 14:24
Assalamoe aleikoum warahmatoe allahi wabarakatoehoe,

Allahoe akbar, allahoe akbar! Moge allah jouw al djannah geven. amien.

10-06-2006, 14:37
Masha'Allah

Selam alaykoum broeder in dit mooie geloof

Hopelijk brengt Allah swt ons allemaal op het rechte pad en vergeeft hij onze zonden.

Het is zeker en vast niet gemakkelijk om een bekeerde om vol te houden in een nieuw geloof zonder steun , daarmee wil ik hierbij zeggen. Als er iets is...Wij , broeders en zusters zijn bereid om je te helpen insha'Allah.
In het mate dat we kunnen natuurlijk. Met Allah swt zijn hulp.

Wa salaam alaykoum

10-06-2006, 15:11
Allah leidt wie leiding zoekt. Hij heeft jou de Waarheid laten zien. Wij allen moeten Allah dankbaar zijn voor Zijn Grootheid en Barmhartigheid.

Allahoe Akbar!

10-06-2006, 15:24

Citaat door ikwilleiding:
Halloo allemaaal,



Misschien dat jullie nog herinneren dat ik vorige week een topic had geopend en nogal met veel problemen zat en vragen omtrent de islam. Van huis uit christen ben ik vandaag bekeerd tot de islam. Ik wilde vorige week vrijdag bekeren maar het lukte me niet, het ging niet. Vandaag was het zover en ik ben zoooooo blij. Alsof ik nu zo helder kan nadenken, we zijn hier maar voor 1 keer en als je het verpest dan ben je verloren. Het voelt zo raar dat ik nooit eerder zo heb kunnen denken. De imam vertelde mij dat ik niet te veel erover moet denken anders word je gek haha echt zoo raar. Ik bedankt allen die mij geholpen hebben en veel succes met alles.



Jullie nieuwe broeder


salaam
Wa'Alaikom as Salaam dierbare broeder dienaar van ALLAH
Moge ALLAH je behouden op zijn pad en je laten schitteren op Zijn weg ameen.

ALLAH is het Licht van de hemelen en de aarde. De gelijkenis van Zijn Licht is als een nis waarin een lamp staat. De lamp is door een glas omsloten; het glas is als een schitterende ster. Het wordt, aangestoken met olie van een gezegende boom, een olijfboom, die van het Oosten noch van het Westen is, welks olie bijna zou lichten, zelfs al raakte vuur haar niet. Licht op Licht. ALLAH leidt tot Zijn Licht wie Hij wil. ALLAH geeft gelijkenissen voor de mensen ALLAH heeft kennis van alle dingen.

Wij hebben duidelijke tekenen nedergezonden. En Allah leidt naar het rechte pad wie Hij wil

Met de wil van ALLAH zullen vele deze duidelijke tekenen het inzien, moge ALLAH van je houden broeder ameen. Je zuster asiya dienares van ALLAH

10-06-2006, 15:31



Citaat door ikwilleiding:
Halloo allemaaal,



Misschien dat jullie nog herinneren dat ik vorige week een topic had geopend en nogal met veel problemen zat en vragen omtrent de islam. Van huis uit christen ben ik vandaag bekeerd tot de islam. Ik wilde vorige week vrijdag bekeren maar het lukte me niet, het ging niet. Vandaag was het zover en ik ben zoooooo blij. Alsof ik nu zo helder kan nadenken, we zijn hier maar voor 1 keer en als je het verpest dan ben je verloren. Het voelt zo raar dat ik nooit eerder zo heb kunnen denken. De imam vertelde mij dat ik niet te veel erover moet denken anders word je gek haha echt zoo raar. Ik bedankt allen die mij geholpen hebben en veel succes met alles.



Jullie nieuwe broeder


salaam
Alle lof aan Allah,moge Allah jou zegenen

Masha`Allah dat je bent teruggekeerd zal het teruggekeerd noemen niet bekeerd,
Want de Islam is de natuurlijke aanleg van ieder kind dat wordt geboren.
Welkom broeder,Ben echt blij voor je!Masha`Allah

wa 3aleikoem as-salam wa rahmatulah wa barakatoe
jou zuster in de islam

10-06-2006, 15:34

Citaat door AboeAlAsad:
Salam alaikum broeder

Allah Akbar, ik ben heel erg blij dat je bent bekeerd naar de waarheid!!!
Welk 'waarheid'? Kan men over 'dé waarheid' spreken? Over welk islam heb je het? De vredelievende of de militante islam?

10-06-2006, 15:35

Citaat door Eliette_Nina:
Welk 'waarheid'? Kan men over 'dé waarheid' gesproken worden? Over welk islam heb je het? De vredelievende of de militante islam?
Zou jij wilen ophouden, want zo verpest je deze topic en jij doet je voor als meerdere personen creepy mens, houd je bij 1 personage.Wees oprecht!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27