Bekijk volle/desktop versie : Op zoek naar een kamer....



Pagina's : [1] 2

10-06-2006, 12:41
Assalaam u al3ikum,

Gezien ik op korte termijn (over 2 maanden) een (studenten)kamer nodig heb, probeer ik dit middels tal van wegen kenbaar te maken. Dus ook via marokko.nl (daarbij niet wetende of dit wel/niet is toegestaan)

Mocht iemand een kamer ter beschikking hebben (in de omgeving van Den Bosch of Tilburg) en/of mensen kennen die een kamer aanbieden, dan verneem ik dit graag...

PS: Gaarne een zelfstandige woonruimte (dus eigen toilet, douche, keuken)

Ilham

10-06-2006, 13:13


nooit gedacht dat er een dag zou komen dat wijven een kamer zou zoeken.

10-06-2006, 13:17

Citaat door Nuclear:
nooit gedacht dat er een dag zou komen dat wijven een kamer zou zoeken.
En waarom zou dat volgens jou niet kunnen??

10-06-2006, 13:24
vrouwen zijn zwak denken alleen aan vrijheid en integratie, kijk nu maar buiten hoe de wijven buiten lopen sommige jongens ook maar de meiden zijn helemaal naar klote.

10-06-2006, 13:29



Citaat door Nuclear:
vrouwen zijn zwak denken alleen aan vrijheid en integratie, kijk nu maar buiten hoe de wijven buiten lopen sommige jongens ook maar de meiden zijn helemaal naar klote.
Neeejj Sorry..Niet alle vrouwen zijn Zo..Tuurlijk zijn er wel een paar..Maar dat geldt voor Jongens ook..!!

Eb Sommige Mensen zijn idd helemaal naar de klote

Maar dat wil niet zeggen dat iedereen zo is..!!

10-06-2006, 13:31
kom op ze3ma je gaat niet experimenteren met de vrijheid dat je krijgt ? niet liegen gewoon eerlijk antwoorden.

10-06-2006, 13:32
heb je broers zo ja zijn zij dan niet tegen want zij kunnen wel zien/horen hoe het gaat met die xxxx.

10-06-2006, 13:33

Citaat door Nuclear:
kom op ze3ma je gaat niet experimenteren met de vrijheid dat je krijgt ? niet liegen gewoon eerlijk antwoorden.
Neeej wallah ma K zou er misbruik van maken..!!
Zo ben ik niet..!!

K weet waar mijn grenzen liggen Hamdoelilah..!!

10-06-2006, 13:35
ik weet van mezelf dat ik mn dochter geen kans zou geven over een kamer zoeken niets een discussie over houden.

10-06-2006, 13:36

Citaat door Nuclear:
heb je broers zo ja zijn zij dan niet tegen want zij kunnen wel zien/horen hoe het gaat met die xxxx.
K heb geen broers Jammer Genoeg !!

K snap wel wat je bedoelt..Is ook niet egt iets voor een meisje om
op haar zelf te wonen..Maar als het moet dan moet het..!!
En als haar ouders weten hoe ze is en zij maakt er verder geen misbruik van..dan is er verder toch niks aan de hand..

10-06-2006, 13:38

Citaat door Nuclear:
ik weet van mezelf dat ik mn dochter geen kans zou geven over een kamer zoeken niets een discussie over houden.
Ook niet als zij een opleiding wil volgen..!!( wat ze heel graag wilt)

10-06-2006, 13:40
als jij het zegt, wat ga je doen hbo uni? want de hbo waar ik op zit wow meiden met hoofddoek die regelen, 10kg make up ga zo maar door.

10-06-2006, 13:46



Citaat door Nuclear:
als jij het zegt, wat ga je doen hbo uni? want de hbo waar ik op zit wow meiden met hoofddoek die regelen, 10kg make up ga zo maar door.
Ik ben op moment niet opzoek naar een kamer..!!De topicstarter is opzoek..!!

K heb zelf een jaartje Samen met mijn Zus gewoond vanwege opleiding Die wij volgen..!!

Ewa ja die meiden vinden dat Hoofddoek en Makeup samen Kan..!!maar zoals k al zei wil dat niet zeggen dat elke meid zo is

10-06-2006, 14:11

Citaat door Nuclear:
kom op ze3ma je gaat niet experimenteren met de vrijheid dat je krijgt ? niet liegen gewoon eerlijk antwoorden.


hallo,

ik wil hier ff op reageren, waarom expirimenteren met je vrijheid als je altijd al vrij bent geweest en nu gewoon op kamers wilt bijv. omdat je altijd ver moet reizen voor je college
Mensen moeten niet altijd achter alles iets zoeken
dat kan soms negatieve gedachten naar boven brengen



10-06-2006, 14:13

Citaat door Mr_Ilham:
Assalaam u al3ikum,

Gezien ik op korte termijn (over 2 maanden) een (studenten)kamer nodig heb, probeer ik dit middels tal van wegen kenbaar te maken. Dus ook via marokko.nl (daarbij niet wetende of dit wel/niet is toegestaan)

Mocht iemand een kamer ter beschikking hebben (in de omgeving van Den Bosch of Tilburg) en/of mensen kennen die een kamer aanbieden, dan verneem ik dit graag...

PS: Gaarne een zelfstandige woonruimte (dus eigen toilet, douche, keuken)

Ilham


veel succ6 met zoeken

hoop InsshAllah voor jou dat je iets zult vinden!



Pagina's : [1] 2