Bekijk volle/desktop versie : islam opvoeding



10-06-2006, 10:09
salaam alikoem warhamtoelah wabarkatoeh.

er is een zuster die graag oppas wil doen voor jullie kinderen omgeving amsterdam(woont zelf in amsterdam bosselommer) voor een kleine bedrag per maand doet ze het .inssalh wil ze ook de kinderen de fundamenten van de islam op een kinderlijke manier bijleren.en haar man inssalh kan ook de kinderen de kleine soerat leren als dat nodig mocht zijn (bv als ze boven de 4 zijn) en verder gaat het om een rustig vredige huis waar Inssallah Allah wordt gevreest.


bedrag is 200 per maand.en insslah het is beter je geld op de goede weg tegeven en teinvesteren aan een goed zaak(want opvoeding begint jong!) en haar man is Marokaan en zei is bekeerde moslima spreekt geen arabisch maar haar man wel. en kent koran en 3akieda sunna hamdoeliha.

inssalh dat is veel en beter dan je kinderen aan de kuffar (kindercres)weg doen want wat jong is geleerd is oud gedaan en het is ook beter dat je kind toe vertrouwd aan oprechte goede mensen met de kennis over de islam. Inssalah.

Info pm en ik breng u met het gezin in contact

11-06-2006, 11:32


asalaam o3alekom warahmatu lahi wabaraktoho...

Moet het omgeving amsterdam zijn?
(men tante heeft intresse maar die woont in hilversum )

salamo3alekom

11-06-2006, 11:37
wat zij wil als ze haar kind wil brengen daar en weer wil ophalen.mag het

en zover ik weet gaat het echt om een fantastische gezin met 1 kind en haar man is een man die goed en dergelijk goede kennis heeft over 3aqieqa sunna en hemdoeliha Koran.dus hij zal niet alleen opppassen zelf als de man yhuis is(na ze werk,of avond werkt wil hij graag hun soerats leren en de basis van de islam)

Allahu aglem

11-06-2006, 11:40
masha allah
ze vraagt of ze nummer kan krijgen of iets..?
ma3a salama

11-06-2006, 11:54


inssalh je krygt het snel.

11-06-2006, 13:16
hey, ik woon niet in nederland,
maar ik vind het goed wat ze doen!!

moge Allah hun belone voor hun goede werk

11-06-2006, 15:40
voor hoeveel uur end agen is dit dan