Bekijk volle/desktop versie : Maradona..'Ik ben niet naar Duitsland gekomen om Pelé en Franz Beckenbauer te zien”



Pagina's : [1] 2 3

09-06-2006, 20:09
Maradona ontbreekt bij openingsceremonie

MUNCHEN - Diego Armando Maradona heeft de opening van het wereldkampioenschap vrijdag, tot verbazing van de organisatie, aan zich voorbij laten gaan. „Ik ben niet naar Duitsland gekomen om Pelé en Franz Beckenbauer te zien”, vertelde de voormalige voetbalster. „Ik verheug me op mooie voetbalwedstrijden.”
Maradona zegde de FIFA onlangs nog zijn aanwezigheid bij de opening toe. De Argentijn zou meelopen in de parade van ongeveer 160 voetballers die in het verleden de wereldbeker wonnen. De FIFA reageerde verbluft op de afwezigheid van Maradona. „We hebben hiervoor geen verklaring”, aldus woordvoerder Andreas Herren.

09-06-2006, 20:10


huh... volgens mij heb ik hem wel gezien hoor... :huh:

09-06-2006, 20:11

Citaat door Maroc_4_ever:
huh... volgens mij heb ik hem wel gezien hoor... :huh:
Jah als et goed is...heb ik em ook gezien ik d8 echt dat hij et was....

09-06-2006, 20:13
Hahaha nee ik weet wel wie jullie bedoelen...ik dacht op eerste gezicht ook dat hij het was maar toen de close up kwam kon je pas zien dat hij het niet was.

09-06-2006, 20:14


Hij is onbelangrijk
beter dat hij wegblijft

Pele had de wereldbeker in zn handen
zo hoort dat bij de koning van het voetbal

09-06-2006, 20:15

Citaat door Rachid_Breda:
Hahaha nee ik weet wel wie jullie bedoelen...ik dacht op eerste gezicht ook dat hij het was maar toen de close up kwam kon je pas zien dat hij het niet was.
zeg wallah dat hij er niet bij was...heb ik zijn dubbelganger gezien nigh wat

09-06-2006, 20:17

Citaat door missmaghribia:
zeg wallah dat hij er niet bij was...heb ik zijn dubbelganger gezien nigh wat
Jij bedoeld die dikkerdje die in beeld kwam toen Argentinie het veld op kwam..hij had een zelfde kapsel maar was wel iets dikker dan Maradona want die is ondertussen wel flink afgevallen en die man was ook wel iets ouder.

09-06-2006, 20:19

Citaat door Rachid_Breda:
Jij bedoeld die dikkerdje die in beeld kwam toen Argentinie het veld op kwam..hij had een zelfde kapsel maar was wel iets dikker dan Maradona want die is ondertussen wel flink afgevallen en die man was ook wel iets ouder.
hahaha jah die bedoel ik, wallah ik d8 tie erbij was....voortaan beter kijken zo te zien

09-06-2006, 20:21

Citaat door missmaghribia:
hahaha jah die bedoel ik, wallah ik d8 tie erbij was....voortaan beter kijken zo te zien
Hahaha maakt niet uit hoor want ik dacht op eerste gezicht ook gelijk dat hij Maradona was

09-06-2006, 20:22
Don Diego heeft gelijk, wat moet hij met die geldwolven en hollelikkers van Blatter ....

09-06-2006, 20:44
Diego Armando Maradona --> De BESTE speler aller tijden, DE BESTE !

10-06-2006, 14:21
hij was voor een liefdadigheids wedstrijd in napels gaan spelen toch ..

maar voor de mensen die zeggen dat pele beter is dan maradonna, die sporen niet helemaal..

maradona, beste aller tijden..

10-06-2006, 14:22



Citaat door moes_moeilijk:
Diego Maradona, ongetwijfeld de beste voetballer aller tijden
Pele is de koning

sorry

10-06-2006, 14:23

Citaat door Jbilo_xxl:
Pele is de koning

sorry
neenee, maradona

10-06-2006, 14:36

Citaat door Abekoy007:
neenee, maradona
volgens jou wel
maar dat is een mening en geen feit

De hele wereld weet het
de nos commentator die jij zo goed vind
zei het zelf bij de opening
Pele is de koning hij had de wereldbeker in zn handen

dus maradona fans kunnen de zee drinken
of ook een jointje roken als hun idool

daarom wou die vette dikzak niet komen
omdat hij gedegradeerd zou worden tot schoenenpoetser van pele

Pagina's : [1] 2 3