Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Ik Wil Bijkomen!!!



09-06-2006, 15:38
Haay peepz,


Ik wil heeeeel graag een paar kilo's bijkomen binnen een maandje het liefst....
EN ik heb jullie hulp nodig..........

Dus kom maar op met die tips Jallah Jallah......

Ik zal jullie eeeeeeeeeeeeeeeeuwig dankbaar zijn



09-06-2006, 15:49


gezond eten + veel bananen eten + santana koekjes eten !! en veeel melk met honing drinken of chocomel ! en probeer voor het slapen gaan wat ff te eten,, het helpt !!!!

Qusjes

09-06-2006, 16:09

Citaat door Shining:
Kon ik dat maar ooit zeggen
Kon ik maar ruilen met je

09-06-2006, 16:10

Citaat door yagmur:
gezond eten + veel bananen eten + santana koekjes eten !! en veeel melk met honing drinken of chocomel ! en probeer voor het slapen gaan wat ff te eten,, het helpt !!!!

Qusjes
Shoukran voor je tips , maar wat zijn santana koekjes

09-06-2006, 16:26


MOre tipsssssssssssssss pleasee

09-06-2006, 16:39
Elke dan naar de Mac Donalds

09-06-2006, 16:40
walah ik eet altijd patat mohiem vettige dingen ...!!! ik kom niet aan van dat maar ik hoef niet aan tekomen alles ik gewn welkom

09-06-2006, 18:28

Citaat door Chitaboenita:
hOe veeel weeeg je dannn,,

ik will Ook aankomen maaar het Gaat So langzaam ik kOm gwn niet aan maar inshallah lukt het jOu..hier zijn wat tips: veel kaugOm kauwen,,Om de 2uuur iets eten,,En eeet wat smOrgens en savOnds,,
van kauwgom verteer je juist sneller dus dan val je meer af geloof ik......als ik kauwgom kauw heb ik altijd meteen weer honger en snel ik weet het niet meer

10-06-2006, 17:09
ik ken iemand die erg veel at en deed heel weinig aan lichaamsbeweging...maar erg dun.......achteraf bleek ze last te hebben van depressies...na een bezoek aan de huisarts kreeg ze wat pillen ( tegen depressie) ...nou ze is erg snel veel aangekomen...in het begin leek ze meer opgezwollen dan dat ze aan gewicht bij kwam...maar nu ziet ze er normaal uit. ze is een paar maten dikker geworden. van 34 naar 38.

tis erg moeilijk om aan te komen dan af te vallen. meisjes die, ondanks veel eten, niet aankomen hebben te maken met een stofwisselingsysteem die te goed werkt. Misschien is een calorie- koolhydraten volle dieet een uitkomst.

Maar ik raad hen wel aan niet al te veel junkfood te nuttigen. want dat heeft weer schdelijke effecten voor je gezondheid. je haar gaat er slap en duf uitzien..je gezicht...je lichaam ..etc. niet geheel bevordelijk dus.

succes met aankomen!!

greets la verite

10-06-2006, 17:31
heb gister Netwerk gekeken schijnt dat visolie ( capsules of uit vis) goed werkt tegen depressie....naast depressie zijn er erg veel voordelen aan het nuttigen van veel vis..of andere omega 3 olieen( zoals lijnzaadolie).