Bekijk volle/desktop versie : Een topic naar aanleiding "thuis komen met een niet moslim"



Pagina's : [1] 2 3 4 5

08-06-2006, 21:20
Volgens de peiling is 60% bereidt thuis te komen met een niet-moslim waar zij haar leven mee wilt delen.

Sommige Marokkaanse moslim vrouwen zijn eerloos, schaamteloos en hebben al helemaal geen angst voor de allemachtige en tegelijkertijd hebben ze baat aan de heilige koran als ik de gemiddelde reaktie lees van de Marokkaanse vrouw op die betreffende topic, tenminste als de reakties zijn geplaatst uit een serieus oogpunt.

Ik hou mijn hart vast wat ons de komende jaren te wachten staat met "de gedachtegoed van de gemiddelde Marokkaanse vrouw" !

De aanval op de Islam door debats op TV en de media heeft averechts gewerkt op de Marokkaanse vrouw, nu kiezen zij massaal voor een ongelovige of voor een niet moslim, terwijl we een eenheid hadden moeten vormen. Zo jammer!

Als jullie je eer, religie zo hoog willen houden in het vaandel, neem dan tenminste een moslim van ander nationaliteit als jullie zo een haat of hekel hebben jegens een Maghrabie. Alhamdoulilah kent de Islam geen kleur en al helemaal geen ras. En je zult jouw ouders en familie ongetwijfeld veel pijn ermee doen om met een niet-moslim enof een ongelovige te huwen. De imaam is helaas bij vele zo verzwakt dat ze blind zijn voor de waarheid.

Maar jah het zijn overigens ook de dames die niet echt genoten hebben van een goed onderwijs. Ze komen niet verder dan een MBO niveau en hebben jammergenoeg gebrek aan verstand, dames die je alles wijs kunt maken en ze kunnen de voorwaardes van de IB-groep zo uit hun hoofd je op elk detail vertellen. Omdat ze op school voor de studiefinaciering zitten en de OV-kaart waarmee ze elke stad kunnen bezoeken voor internetdates voor "hun zogenoemde geliefde"!

Cya

08-06-2006, 21:23


http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=978405

Mijn topic

08-06-2006, 21:25
nou ik maakte een geintje tegen me moeder van ik trouw denk ooit met een nederlander,nou je wil de reactie niet weten haha

08-06-2006, 21:47

Citaat door Blingfreak:
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=978405

Mijn topic
Ja, jouw idiote topic!

08-06-2006, 21:49


ewa ja niet iedereen blijft hangen in de middeleeuwen.!

08-06-2006, 21:49

Citaat door TheClan:
Ja, jouw idiote topic!
Kifesh idioot??



Nu weet ik zeker dat der zeer weinig mensen echte Moslims zijn....

08-06-2006, 21:53

Citaat door Biatch.!:
ewa ja niet iedereen blijft hangen in de middeleeuwen.!
Jij hebt vast je studiegeld nog niet binnen.



Citaat door Blingfreak:
Kifesh idioot??



Nu weet ik zeker dat der zeer weinig mensen echte Moslims zijn....
Nou wees daar maar niet zeker van, jouw verstand die werkt niet echt optimaal. Of was het sarcastisch bedoeld?

08-06-2006, 21:56
ik geef niet graag gelijk als het alleen komt op de marokkaanse vrouw..maar ik zal je zeker niet tegenspreken.. ik vind dat we de positieve kant niet mogen vergeten, hamdoullilah tegenwoordig zie je veel allochtonen hetzij man of vrouw die zich verdiepen in de islam en veel imaan bezitten. Verschil van vroeger, als ik terug kijk naar mijn ma en haar leeftijdgenoten is dat zeker niet het geval, ze kenden amper een tafsier van een soerate en baseerde zich op de cultuur gemengd met een beetje islam.. islam is alleen maar aan het groeien zelfs in de magrabienwereld..peace

08-06-2006, 21:56

Citaat door TheClan:
Jij hebt vast je studiegeld nog niet binnen.





Nou wees daar maar niet zeker van, jouw verstand die werkt niet echt optimaal. Of was het sarcastisch bedoeld?
Me verstand werkt zeer goed........


als je verstand goed werkte zou je wel kunnen opmaken of het wel of niet sarcastisch was bedoeld








ps; ik heb eerder een topic in die trant geopend en toen werd ik uitgemaakt voor racist.... om dat ik tegen combirelaties/huwelijken ben......
Mocht jij mij ook een racist vinden.....geen enkel probleem dan....
Ieder z'n mening........Right?

08-06-2006, 21:58
waarom ga je weg van msn

08-06-2006, 22:00

Citaat door TheClan:
Jij hebt vast je studiegeld nog niet binnen.





Ik studeer ni meer en nu?

08-06-2006, 23:30
Sommige vrouwen zijn het beu om het hele huis door geslagen te worden en kiezen nu voor een niet-Moslim.

08-06-2006, 23:36



Citaat door Vincent123:
Sommige vrouwen zijn het beu om het hele huis door geslagen te worden en kiezen nu voor een niet-Moslim.
Ja heerlijk.. Zo'n man die elk weekend tot de vroege ochtend uurtjes een kroegentocht houdt met zn maatjes en tot laat in de middag zijn roes uitslaapt.

09-06-2006, 00:36

Citaat door Beloved:
Ja heerlijk.. Zo'n man die elk weekend tot de vroege ochtend uurtjes een kroegentocht houdt met zn maatjes en tot laat in de middag zijn roes uitslaapt.
Kan ie in elk geval niet vreemd gaan.......

09-06-2006, 00:51
Ik begrijp niet dat je zo een hatelijke topic neerzet als je zelf degene bent die zegt dat we een eenheid hadden moeten vormen...het is toch nog niet te laat om dat te bereiken, ik begrijp je woede wel maar ik denk dat als je je mening iets nuanceerd je veel meer mensen bereikt.

en vooral dat laatste komt zeer vies aan ik volg zelf ook een opleiding op het mbo, ik doe het niet voor de beruchte ov kaart en ook niet voor studiefinanciering,
je kan dan nu wel zeggen het is niet voor iedereen bedoeld, maar wij marokanen voelen ons ook allen aangesproken als ze het op het nieuws hebben over een marokaan.

thallah

Pagina's : [1] 2 3 4 5