Bekijk volle/desktop versie : Vlinders......?? Is dit verliefd zijn? pffff



Pagina's : [1] 2

08-06-2006, 15:12
Een aantal dagen geleden ging ik tijdens mijn lunchpauze de stad in omdat ik wat spulletjes nodig had. Na de pauze liep ik naar de auto ik zag een jongeman in een auto mij met zijn ogen volgen, tjah kan gebeuren denk ik nog. ik rij aan en deze jongeman staat iets verderop stil. Ik rij langs hem weg en hij rijdt achter me aan, maar een kort stukje, toen was hij weg. Niets aan de hand.
na werktijd rijd ik even langs de supermarkt voor wat lekkers voor die avond, in de supermarkt aangekomen tref ik diezelfde jongeman als de middag ervoor, grappig dacht ik nog, en liep door, hij groette me netjes en vroeg of hij me wat mocht vragen om niet onbeschoft over te komen liet ik hem zijn gang gaan, hij knoopte kort een gesprek met me aan en vroeg of ik mijn nummer wilde geven, ik weigerde dit en bleef bij mijn standpunt, hij vroeg het nogmaals (dit ging allemaal heel beleefd en netjes), het was een zeer aangename jongeman om naar te kijken en kwam netjes "over"... ik zwichtte, hij gaf zijn telefoon aan me en vroeg mij mijn nummer in te toetsen, ondertussen vroeg hij of ik op vakantie ging etc, usual things..., nadat hij me nummer had vroeg hij of hij me kon bellen om wat te gaan drinken, vrijblijvend , ik zei dat ik deze week zeker geen tijd had (was meer om mezelf later bedenktijd te geven, op dat moment ging t zoeff aan me voorbij allemaal) .....hij vroeg of hij me in de loop van de komende week dan mocht bellen (pff een man die vraagt of hij mag bellen :kweetnie ik zei oke, en we namen afscheid. bij de kassa lachten hij nog heel lief.......,
ik ben denk ik beetje verliefd, kan me telefoon niet met rust laten om te kijken of hij al gebeld heeft....
maar niets

08-06-2006, 15:14


Mooie ondertekening heb je...

08-06-2006, 15:16

Citaat door serenity:
Mooie ondertekening heb je...
Dank je

08-06-2006, 15:28

Citaat door Siesje:

ik ben denk ik beetje verliefd, kan me telefoon niet met rust laten om te kijken of hij al gebeld heeft....
maar niets
ik was het

ik ga je vanavond bellen als ik klaar ben met werken

08-06-2006, 15:28


Geduld is een schone zaak

08-06-2006, 15:28
kijk of je hem nog tegen komt ergens..
suc6 sweety

08-06-2006, 15:30

Citaat door Jongeman_:
Geduld is een schone zaak
Heb ik ook...,
Heb express zijn nummer niet gevraagd om niet in de verleiding te komen zelf te bellen
Ik heb zelf aangegeven geen tijd te hebben dus tjah

08-06-2006, 15:30

Citaat door een_meisje:
kijk of je hem nog tegen komt ergens..
suc6 sweety
Wie weet,

08-06-2006, 15:33

Citaat door Siesje:
Heb ik ook...,
Heb express zijn nummer niet gevraagd om niet in de verleiding te komen zelf te bellen
Ik heb zelf aangegeven geen tijd te hebben dus tjah
Kijk wat je zegt :

ik ben denk ik beetje verliefd, kan me telefoon niet met rust laten om te kijken of hij al gebeld heeft....
maar niets



_________________________

eige schuld

08-06-2006, 15:34
Met geduld wordt je beloond meid.
Greetzzz

08-06-2006, 15:35

Citaat door Jongeman_:
Kijk wat je zegt :

ik ben denk ik beetje verliefd, kan me telefoon niet met rust laten om te kijken of hij al gebeld heeft....
maar niets



_________________________

eige schuld
ik weet eigen schuld



Bouchra : I know girl.

08-06-2006, 15:35

Citaat door Siesje:
ik weet eigen schuld



Bouchra : I know girl.
Ghair Insha'allah

08-06-2006, 15:36


dan is het goed meid veell succeessss!!!

08-06-2006, 15:38

Citaat door Jongeman_:
Ghair Insha'allah
Insha allah

09-06-2006, 19:12
Verliefdheid is en blijft een chemische reactie tussen de hersens en een waanbeeld....dus wordt maar gauw wakker meid....

Pagina's : [1] 2