Bekijk volle/desktop versie : Welke spelers zullen de eerste wedstrijden gaan missen ?



Pagina's : [1] 2

08-06-2006, 13:34
Ballack

en wie nog meer ?

08-06-2006, 13:41


doelman van mexico

08-06-2006, 13:41
[QUOTE=LaasteGeruchten]Ballack

en wie nog meer ?[/Q

Gatusso, roony, en nog een paar denk ik en cisse die is hele tornooi uitgeschakeld

08-06-2006, 13:50

Citaat door sahrawwwi:
[QUOTE=LaasteGeruchten]Ballack

en wie nog meer ?[/Q

Gatusso, roony, en nog een paar denk ik en cisse die is hele tornooi uitgeschakeld
heb je het gezien die van cisse ?

wat een blessure zeg (ik heb het live gezien op eurosport)..je zag duidelijk zijn voet helemaal naar links klappen

08-06-2006, 14:00


Gattuso Zambrotta Ballack Rooney Sneijder Baros Sanchez

08-06-2006, 14:51

Citaat door Jbilo_xxl:
Gattuso Zambrotta Ballack Rooney Sneijder Baros Sanchez
cisse en misschien mist rafael van der vaart zijn eerste duel tegen servie & montenegro

08-06-2006, 14:53
En Nesta misschien

08-06-2006, 14:53

Citaat door karema:
cisse en misschien mist rafael van der vaart zijn eerste duel tegen servie & montenegro
cisse gaat niet naar het wk
Van der vaart kan wel spelen tegen servie

08-06-2006, 14:58

Citaat door Jbilo_xxl:
cisse gaat niet naar het wk
Van der vaart kan wel spelen tegen servie
Alleen in het geval van Van der Vaart kan ik ermee leven dat hij de eerste wedstrijd moet missen', tekende
De Telegraaf op uit de mond van Van Basten.

Misschien speelt hij en misschien ook weer niet. Maar hij traint weer bij de selectie en het gaat stukken beter met hem.

08-06-2006, 15:07

Citaat door karema:
Alleen in het geval van Van der Vaart kan ik ermee leven dat hij de eerste wedstrijd moet missen', tekende
De Telegraaf op uit de mond van Van Basten.

Misschien speelt hij en misschien ook weer niet. Maar hij traint weer bij de selectie en het gaat stukken beter met hem.
En daarom zal hij spelen
omdat hij al mee kan trainen

08-06-2006, 16:21
Nieuwe mensen die duel missen Isaam Joma van Tunesie hele toernooi weg en Dos Santos mist 1e duel!

09-06-2006, 00:38

Citaat door Cheb_Anwar:
Nieuwe mensen die duel missen Isaam Joma van Tunesie hele toernooi weg en Dos Santos mist 1e duel!
zo snel mogelijk naar huis dus

09-06-2006, 01:22


Michael Ballack mist definitief morgen het openingsduel van het WK tegen Costa Rica. De 29-jarige aanvoerder van de Duitse nationale ploeg heeft nog teveel last van een kuitblessure.



Naar alle waarschijnlijkheid zal Saudi-Arabië het WK moeten beginnen zonder Sami Al-Jaber. De 33-jarige aanvaller van Al-Hilal kampt met knieslachten sinds het oefenduel met een selectie uit Bad Neuheim.


Deco heeft vanmiddag voortijdig de training van de nationale selectie van Portugal moeten verlaten. De 28-jarige middenvelder van Barcelona heeft last van een spierblessure waardoor zijn aanwezigheid in het duel tegen Angola van aanstaande zondag allerminst zeker is


Pavel Nedved moest vandaag de training van het Tsjechische team voortijdig verlaten. De 33-jarige middenvelder blesseerde zijn knie bij een duel met landgenoot David Rozehnal.

De bondsarts van de Tsjechen liet weten dat de blessure van de spil in het elftal van Karel Brückner niet al te ernstig is.


Francileudo Silva dos Santos zal de eerste twee wedstrijden van Tunesië op het WK moeten missen. De 27-jarige aanvaller, van origine Braziliaan, kampt met een knieblessure.

De wedstrijden tegen Saudi-Arabië op 14 juni en Spanje op 19 juni moet de spits van het Franse Toulouse dus aan zich voorbij laten gaan


In de selectie van Kroatië is een nog onbekend virus opgedoken die al zeker acht spelers heeft geïnfecteerd. Het virus veroorzaakt klachten als misselijkheid, koorts en hoofdpijn (zijn er al acht)


Het is nog onzeker van Steven Gerrard zijn opwachting kan maken in het eerste WK-duel van Engeland. De middenvelder van Liverpool kreeg gisteren tijdens de training last van zijn rug en kon vandaag alleen wat loopoefeningen doen


nou genoeg voor vandaag.

09-06-2006, 13:07
Ballack gaat spelen

Professionele en fitte Ballack wil spelen

9/6/2006 12:43

Een dag nadat de Duitse bondscoach Jürgen Klinsmann verklaarde dat Michael Ballack het openingsduel van het gastland moet missen vanwege een kuitblessure, heeft de aanvoerder zelf gezegd dat hij fit genoeg is om tegen Costa Rica te spelen.
'Ik heb me intensief laten behandelen', liet Ballack aan de pers weten. 'Ik voel me fit, ben pijnvrij en wil spelen', liet Der Kapitän aan onduidelijkheid niets te wensen over. 'Of hij (Klinsmann, red.) me tegen Costa Rica laat spelen, is nu zijn beslissing.'

De woorden van Ballack vormen een nieuwe episode rond het getouwtrek over de fitheid van de middenvelder. Klinsmann dacht de rust te herstellen met zijn aankondiging dat Ballack niet zou spelen. Teammanager Oliver Bierhoff verklaarde daarnaast dat Die Mannschaft ook best zonder de aanvoerder kan.

Vanwege zijn gesukkel met blessures in de aanloop naar het WK, werd Ballack onprofessioneel gedrag verweten. De speler in kwestie wil daar niets van weten. 'Ik vind dat ik door die aantijgingen ben beschadigd. Spelen op het WK is de grootste prestatie uit mijn spelerscarrière en daar heb ik alles voor over.'

09-06-2006, 13:08

Citaat door karema:
Ballack gaat spelen

Professionele en fitte Ballack wil spelen

9/6/2006 12:43

Een dag nadat de Duitse bondscoach Jürgen Klinsmann verklaarde dat Michael Ballack het openingsduel van het gastland moet missen vanwege een kuitblessure, heeft de aanvoerder zelf gezegd dat hij fit genoeg is om tegen Costa Rica te spelen.
'Ik heb me intensief laten behandelen', liet Ballack aan de pers weten. 'Ik voel me fit, ben pijnvrij en wil spelen', liet Der Kapitän aan onduidelijkheid niets te wensen over. 'Of hij (Klinsmann, red.) me tegen Costa Rica laat spelen, is nu zijn beslissing.'

De woorden van Ballack vormen een nieuwe episode rond het getouwtrek over de fitheid van de middenvelder. Klinsmann dacht de rust te herstellen met zijn aankondiging dat Ballack niet zou spelen. Teammanager Oliver Bierhoff verklaarde daarnaast dat Die Mannschaft ook best zonder de aanvoerder kan.

Vanwege zijn gesukkel met blessures in de aanloop naar het WK, werd Ballack onprofessioneel gedrag verweten. De speler in kwestie wil daar niets van weten. 'Ik vind dat ik door die aantijgingen ben beschadigd. Spelen op het WK is de grootste prestatie uit mijn spelerscarrière en daar heb ik alles voor over.'
hmm dit is meer een emotionele reactie is van hem
het is beter om hem niet op te stellen als hij niet fit genoeg is

Pagina's : [1] 2