Bekijk volle/desktop versie : Thuiswerk



08-06-2006, 12:35
Salaam o3alekom,

Thuiswerk lijkt me ideaal. Je kan je eigen tijden bepalen en je kan gewoon lekker thuis bidden, top toch? je bent thuis voor je kids en je man evt. en je kan uitslapen en op tijd naar bed.
Maar als je kids nog thuis zitten/nog niet naar school gaan is dat n nadeel. Je ontmoet geen mensen, maar dat wil ik wel opgeven voor op tijd bidden en uitslapen

Hebben jullie ervaring met thuiswerk. Ik bedoel hiermee inpakwerk etc. Gewoon als bijbaantje of als n gewone baan. Ik wil er wel aan beginnen, maar er schijnen oplichters te zijn. Ik heb gehoord dat je eerst een bedrag moet storten voordat je kan werken? Wat een belachelijk idee!

Wat zijn jullie ervaringen hiermee?

Ma3a salama

08-06-2006, 12:59


Je moet nooit een bedrag storten, want dat zijn inderdaad oplichters. Er is een site waar je thuiswerk kunt vinden. Ik weet alleen niet meer welke. Maar ga eens op zoek via google.

08-06-2006, 14:28
Hoi
Ik heb in het verleden thuiswerk gedaan, maar als ik jou was zou ik er maar niet aan beginnen. Ten eerst het betaald filste slecht ten tweede je hele huis zit vol met dat inpak werk

08-06-2006, 18:47
asalaam molikoum,

Ik heb een paar jaar terug ook thuiswerk aangevraagd toen zeiden ze tegen mij je moet een bedrag van 40 gulden storten en dan krijg je thuiswerk.WaT BLIJKT HET WAREN OPLICHTERS.Ik heb nooit meer thuiswerk aangevraagd en heb geen 40 gulden meer gezien.

Asalaam molikoum warahmatulahi wabarakatuhu.

09-06-2006, 08:36


Er zijn wel veel mensen die vragen om n bedrag te storten voordat je thuiswerk kan ontvangen. Moge Allah swt hun straffen als dit oplichters zijn.

En over de hoeveelheid, Kan je niet eerst zelf bepalen hoeveel je wilt? en dat dan opbouwen als je meer aankan?

Moge Allah jullie belonen voor jullie reacties.

Ma3a salama

09-06-2006, 08:41
Ik heb bij de thuiswerkcentrale gewerkt (een soort uitzendbureau voor thuiswerkers)
Het enige wat ze daar doen is je gegevens in de pc invoeren en je zo lang mogelijk aan de telefoon houden (120 cent per minuut dacht ik )

Een en al onzin dat thuiswerken..

09-06-2006, 10:07

Citaat door boug85:
Ik heb bij de thuiswerkcentrale gewerkt (een soort uitzendbureau voor thuiswerkers)
Het enige wat ze daar doen is je gegevens in de pc invoeren en je zo lang mogelijk aan de telefoon houden (120 cent per minuut dacht ik )

Een en al onzin dat thuiswerken..
Krijgt niemand vervolgens thuis werk dan! Stelletje dieven ook hé!

Ik zou vanuit thuis wel administratief werk willen doen. Dat lijkt me wel leuk!

09-06-2006, 10:09

Citaat door een_Rotterdamse:
Krijgt niemand vervolgens thuis werk dan! Stelletje dieven ook hé!

Ik zou vanuit thuis wel administratief werk willen doen. Dat lijkt me wel leuk!
Jawel maar heeeeeeeeel weinig mensen kregen echt werk.. weet je hoeveel mensen er op een dag bellen..

administratief vanuit huis bestaat wel, een soort call center werk maar dan vanuit huis.. pm me maar als je meer informatie wilt