Bekijk volle/desktop versie : Gisteren in McDonald's : ''Ze had zulke mooie ogen''.



Pagina's : [1] 2

08-06-2006, 11:29
Damsco, 7 Juni 2006.


Een vriend van me en ik, waren collectief onze á la Oprah fastfood aan het nuttigen, waarop er een drietal Marokkaanse meisjes onze eettafel passeerden.
Één van de jongedames, die voorop liep, had een mooi figuurtje en zulke mooie groene ogen waar ze me heel lang mee aankeek ...''het leek alsof de tijd even stil stond, m'n hart op tril stond, maar het eigenlijk wel chill vondt''.

De Marokkaanse geroesemoes was duidelijk aan beide kanten van de tent te horen, zowel bij ons aan de eettafel, als bij hen aan de balie. (inclusief dat irritante ''Fatima-gelach''.)

Ik zette mijn zinnen op actie, zodra zij een zitplaats zou vinden, maar tot mijn grote ongenoegen/verdriet ...nam ze plek bij een groepje ''gelabelde'' uitkeringtrekkers, haar ouders/familie dus.

Dag mooi meisje , echter...laat het nou zo zijn dat die vriend van me niet de minst ''Please MTV, pimp my ride'' voertuig bestuurd, een Mercedes-Benz S-Klasse 320...dus stelde ik voor, dat, zodra we haar zouden passeren op ''eieren'' gaan rijden (langzaam dus, want ze zat buiten)...en het gevoel was verukkelijk, we keken elkaar weer diep in de ogen aan...ze wou net een slok van haar Colaatje nemen, maar liet 'm gelijk weer zakken.




Dus dat....P.S zie OT.

08-06-2006, 11:30


Zo fout !

08-06-2006, 11:31

Citaat door C-A-S-A-W-I:
Damsco, 7 Juni 2006.


Een vriend van me en ik, waren collectief onze á la Oprah fastfood aan het nuttigen, waarop er een drietal Marokkaanse meisjes onze eettafel passeerden.
Één van de jongedames, die voorop liep, had een mooi figuurtje en zulke mooie groene ogen waar ze me heel lang mee aankeek ...''het leek alsof de tijd even stil stond, m'n hart op tril stond, maar het eigenlijk wel chill vondt''.

De Marokkaanse geroesemoes was duidelijk aan beide kanten van de tent te horen, zowel bij ons aan de eettafel, als bij hen aan de balie. (inclusief dat irritante ''Fatima-gelach''.)

Ik zette mijn zinnen op actie, zodra zij een zitplaats zou vinden, maar tot mijn grote ongenoegen/verdriet ...nam ze plek bij een groepje ''gelabelde'' uitkeringtrekkers, haar ouders/familie dus.

Dag mooi meisje , echter...laat het nou zo zijn dat die vriend van me niet de minst ''Please MTV, pimp my ride'' voertuig bestuurd, een Mercedes-Benz S-Klasse 320...dus stelde ik voor, dat, zodra we haar zouden passeren op ''eieren'' gaan rijden (langzaam dus, want ze zat buiten)...en het gevoel was verukkelijk, we keken elkaar weer diep in de ogen aan...ze wou net een slok van haar Colaatje nemen, maar liet 'm gelijk weer zakken.




Dus dat....P.S zie OT.
3efriet m3a rassek

08-06-2006, 11:32
Wat een pech nou... Nu ben je der kwijt.


Verbaasd me niks.

08-06-2006, 11:33




Jij hebt het inderdaad harder nodig dan ik.

08-06-2006, 11:35

Citaat door miss_saliha:
Wat een pech nou... Nu ben je der kwijt.


Verbaasd me niks.
Ach, 3,5 Miljard spleetjes, genoeg alternatieven.

08-06-2006, 11:35

Citaat door Addicted:


Jij hebt het inderdaad harder nodig dan ik.
Een scheerset bedoel je ?

08-06-2006, 11:38

Citaat door C-A-S-A-W-I:
Een scheerset bedoel je ?
Dat weet ik niet, wel als je -zwemt met een t-shirt kind of guy- bent.

08-06-2006, 11:41

Citaat door Addicted:
Dat weet ik niet, wel als je -zwemt met een t-shirt kind of guy- bent.
Géén hasj meer voor jou.

08-06-2006, 11:44

Citaat door C-A-S-A-W-I:
Géén hasj meer voor jou.
Is het je opgevallen als je op vakantie gaat en je ziet enkele heren met een t-shirt zwemmen?

Raar denk je bij jezelf

Totdat aan het einde van de rit, deze heren naar huis gaan en even snel van t-shirt omwisselen.


En wat zie?

Haren, overal haren! Alles is bedekt met haar!

08-06-2006, 11:50

Citaat door Addicted:
Is het je opgevallen als je op vakantie gaat en je ziet enkele heren met een t-shirt zwemmen?

Raar denk je bij jezelf

Totdat aan het einde van de rit, deze heren naar huis gaan en even snel van t-shirt omwisselen.


En wat zie?

Haren, overal haren! Alles is bedekt met haar!
Nee, dat is me nooit opgevallen, maar ja...dat komt doordat ik maar weinig in de Rimboes kom.

08-06-2006, 11:57

Citaat door C-A-S-A-W-I:
Nee, dat is me nooit opgevallen, maar ja...dat komt doordat ik maar weinig in de Rimboes kom.
\


Bespaar me je arrogantie!

08-06-2006, 12:08


Eten bij de Mac is zowiezo cheap

08-06-2006, 12:16

Citaat door Addicted:
\


Bespaar me je arrogantie!
!!!

08-06-2006, 12:17

Citaat door Selaila:
Eten bij de Mac is zowiezo cheap
Niet voor pubers

Pagina's : [1] 2