Bekijk volle/desktop versie : Vier maanden naast 'verkeerde' zoon in coma



08-06-2006, 00:14
WENEN - Oostenrijkse ouders hebben meer dan vier maanden gewaakt naast een man in coma, per abuis in de veronderstelling dat het om hun 18-jarige zoon ging. Pas toen de man ontwaakte en Servo-Kroatisch ging spreken, werd de persoonsverwisseling ontdekt.


Dit is woensdag van medische bronnen in Klagenfurt vernomen. Bij een auto-ongeluk op 4 februari waren twee doden en een zwaargewonde gevallen. De ouders hadden de overlevende ten onrechte geïdentificeerd als hun zoon. Het blijkt nu om een 17-jarige Bosniër te gaan, een vriend van hun zoon.

De Bosnische ouders hadden de Oostenrijker al per abuis begraven als ware het hun zoon.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/44266341/Vier_maanden_naast__verkeerde__zoon_in_coma.html

08-06-2006, 00:16


Vreemde gang van zaken hoor..geen van beide families had iets door wat ik dus echt niet kan snappen..lijkt me sterk dat ze zoveel op elkaar lijken dat niet 1 persoon iets door had.

08-06-2006, 00:20

Citaat door Rachid_Breda:
Vreemde gang van zaken hoor..geen van beide families had iets door wat ik dus echt niet kan snappen..lijkt me sterk dat ze zoveel op elkaar lijken dat niet 1 persoon iets door had.
Misschien was zijn hoofd in verband gewikkeld. Door brandwonden of zo.

Dat is een vriend van mij ooit eens overkomen. Hij was wel bij kennis, maar anders had ik ook niet geweten wie er onder dat verband zat.