Bekijk volle/desktop versie : geen wk voor de grootste bluffer....



08-06-2006, 00:06
Het ergste vermoeden werd bewaarheid voor Djibril Cissé. De aanvaller van Frankrijk wacht een revalidatie in plaats een optreden op het WK-podium.
Voor Cissé, die in 2005 al zes maanden aan de kant stond na een dubbele beenbreuk, sloeg het noodlot al vroeg in het oefenduel met China toe. De spits brak zijn been na ongelukkig terecht te zijn gekomen.

Raymond Domenech sprak in de rust al van een drama. Na afloop bracht de uitslag van het onderzoek de bevestiging. 'Hij ondergaat vanavond nog een operatie', vertelde de Franse bondscoach. 'Het is een enorme klap voor ons.'

Nicolas Anelka en Ludovic Giuly gelden als mogelijke vervangers voor de ongelukkige Cissé, van wie verwacht werd dat hij tegen Zwitserland zou starten.

08-06-2006, 00:26


Als je Cisse al in de basis wil laten starten tegen de Zwitsers, dan weet je van tevoren dat Frankrijk niets te zoeken heeft op een WK. Ze gaan echt verliezen van Zwitserland.

08-06-2006, 00:37
ik heb alleen paar minuten van die wedstrijd gekeken, toen china penalty mocht nemen.. maar wat ik gezien had was echt fkkin slechtt.....

08-06-2006, 00:38
ik heb die blessure van cisse dus gemist.. iemand misschien een video link ofzo?

08-06-2006, 00:40


Doe niet so zielig joh ballack met je bluffer

08-06-2006, 01:25
Frankrijk was echt belabberd gewoon, tering ik wist niet wat ik zag. Pas in de laatste minuten waarin die Auberdy binnenviel werden ze wakker en begonnen ze te voetballen. Maar voor de rest was het bedroevend gewoon, met zoveel sterren nog wel.