Bekijk volle/desktop versie : Helpp!!!



07-06-2006, 14:26
Selaaam mou3alaikoum beste zusters.

Me beste vriendin gaat binnekort trouwen en me vriendinnen en ik willen wat speciaals voor haar kopen als bruidscadeau, maar we hebben geen flauw idee wat ik moet kopen. Ook willen we nog wat leuks met haar gaan doen voordat ze trouwt. Dus beste zusters alle tips en ideetjes zijn van harte welkom!



Waselaam mou3alaikoum

PS: dit is de nick van me broertje

13-06-2006, 09:30


Noujah zeg!!!

13-06-2006, 10:15
jullie kunnen met z'n allen naar de sauna gaan of naar zo'n kuur,....zonder dat zij het weet

13-06-2006, 10:20
Ja zoiets hadden we ook in gedachten maar we willen ook iets speciaals geven wat blijft

Dankje wel

13-06-2006, 10:35



Citaat door najouaaatje:
Ja zoiets hadden we ook in gedachten maar we willen ook iets speciaals geven wat blijft

Dankje wel
Je kan iets kopen voor haar appartement, keukenrobot, zo van die strijkijzers,...of iets voor haar zelf een mooi juweel, ring, lingerie, maquillage-set ofzo. Je kan ook een cadeubon geven. Wat denk je hiervan?

13-06-2006, 10:38

Citaat door lala_mounia:
Je kan iets kopen voor haar appartement, keukenrobot, zo van die strijkijzers,...of iets voor haar zelf een mooi juweel, ring, lingerie, maquillage-set ofzo. Je kan ook een cadeubon geven. Wat denk je hiervan?
Daar dachten ik ook aan. Maar het moet echt echt speciaaal geven. En spullen voor het huis, ik denk dat ze van elke gast iets krijgt wat voor het huis is . Maar een lingerie dat willen we ook gaan doen incha allah

13-06-2006, 11:46

Citaat door najouaaatje:
Daar dachten ik ook aan. Maar het moet echt echt speciaaal geven. En spullen voor het huis, ik denk dat ze van elke gast iets krijgt wat voor het huis is . Maar een lingerie dat willen we ook gaan doen incha allah
Je kan ook een mooie juwelen-set geven, als alle vriendinnen bijleggen, dat vind ik zeker wel speciaal. Misschien kan je, jezelf afvragen wat je zelf graag zou willen krijgen?

13-06-2006, 11:48

Citaat door lala_mounia:
Je kan ook een mooie juwelen-set geven, als alle vriendinnen bijleggen, dat vind ik zeker wel speciaaaal. Misschien kan je, jezelf afvragen wat je zelf graag zou willen krijgen?
Ja dat is wel leuk. Het probleem is dat ik me dat zo vaak heb afgevraagd We weten het echt niet

13-06-2006, 11:58

Citaat door najouaaatje:
Ja dat is wel leuk. Het probleem is dat ik me dat zo vaak heb afgevraagd We weten het echt niet
Je, moet anders is nagaan hoeveel jullie kunnen uitgeven. Eventueel iedereen een aantal ideeen laten opsommen zo kan je inspiratie opdoen en tot een keuze komen.

13-06-2006, 22:06

Citaat door lala_mounia:
Je, moet anders is nagaan hoeveel jullie kunnen uitgeven. Eventueel iedereen een aantal ideeen laten opsommen zo kan je inspiratie opdoen en tot een keuze komen.
Ja daar zijn we ook mee bezig. we hebben al een vast bedrag af gesproken Maar heel erg bedanktt

14-06-2006, 11:55

Citaat door najouaaatje:
Ja daar zijn we ook mee bezig. we hebben al een vast bedrag af gesproken Maar heel erg bedanktt
Is graag gedaan meid, het is natuurlijk altijd gemakkelijker om advies te geven, maar las het erop aan komt,... is het niet zo simpel he. Hou me maar op de hoogte, ik ben best wel benieuwd wat het zal worden

14-06-2006, 12:03

Citaat door lala_mounia:
Is graag gedaan meid, het is natuurlijk altijd gemakkelijker om advies te geven, maar las het erop aan komt,... is het niet zo simpel he. Hou me maar op de hoogte, ik ben best wel benieuwd wat het zal worden
is goed meid , ik hou je op de hoogte