Bekijk volle/desktop versie : In de kantine.............



07-06-2006, 13:29
Ik kijk je aan. “Ik kom even naast je zitten,” zeg je.
Ik wil je zoveel vragen. De vragen regenen als het giet. Maar mijn hersenen blokkeren ik kan het gewoon niet.
We praten over koetjes en kalfjes. Maar mijn gedachten zijn ergens anders ik ben aan het dromen, piekeren en denken. Ogen zo bijzonder, ik kijk niet maar staar ernaar. De spanning tussen ons is voelbaar maar we laten allebei niets merken.
Tot we gestoord worden. “Hier zitten jullie, wij komen erbij zitten”, zeggen onze collega’s. Ik sta in één klap met beide benen weer op de grond.
Ik eet snel mijn heerlijke, warme tomatensoep. Vol zuivere groente en pure smaak. En zeg dat ik moet gaan, ik mompel iets over veel dossiers die ik moet afwerken. Ik hang m’n tas om een schouder. Hij is zwaar.
Door de deur verdwijn ik snel naar buiten, ik sluit mijn ogen en haal diep adem. Ik voel mijn benen trillen. Iedere keer weer breng jij me van min stuk. Ik smacht naar jou en kan niet wachten om in je mooie ogen te kijken.

07-06-2006, 13:33


Aap jij smaragd na?

By the way, stelt jouw avatar een berg couscous voor?

07-06-2006, 13:34
smaragd look a like

07-06-2006, 13:44
Mijn verhalen zijn gebaseerd op waargebeurde feiten.
Smaragd zegt mij niets, ik aap haar niet na..... Heeft zij soms het alleenrecht om verhalen te schrijven????? pff marokkanen zijn vermoeiend.


Ja een berg couscous. De grootste van de wereld die in de guinnes book of records is geweest.