Bekijk volle/desktop versie : Moslimmeisje dat rookt



Pagina's : 1 [2]

08-12-2015, 14:38
Grappig hoe die cultuur altijd opspeelt. Je schrikt wel als een vrouw het doet, maar niet als een man het doet. De zonde staat gelijk aan elkaar, ongeacht of het door een man of vrouw wordt gepleegd.

08-12-2015, 18:36



Citaat door karin_vloot:
Asalamoe alaikoem wa rahmatullah wa barakatuhu,

ik wou graag jullie mening weten over het volgende:

Laatst zag ik een moslimmeisje dat aan het roken was. Ze droeg geen hijaab (gewoon strakke kleren enzo). Ze stak een sigaret op alsof het de normaalste zaak van de wereld was.
Wat vinden jullie hiervan? Moet je zo iemand aanspreken op zijn gedrag ?(niet dat ik ook maar dicht bij perfect zit ofzo, maar ik rook niet).
Ik vond het in ieder geval raar, en ik vond het verschrikkelijk voor haar ouders. Hoe kun je zoiets doen zonder aan je ouders te denken. En al helemaal zonder te denken aan de straffen die Allah (SWT) je kan geven.
Anyway, ik beoordeel niemand ofzo. ik wil gewoon weten hoe anderen hierover denken.

Alaikoem asalaam, Hafida
Roken is haram en een zonde....zowel voor meisjes/vrouwen als voor jongens/mannen
Iemand erop aanspreken is niet mis mee....ik doe het regelmatig als iemand rookt zeggen dat hij moet stoppen en dat het haram is.

08-12-2015, 18:59
Rare mense. Schaad haar gezondheid maa nie jullie, jullie zijn gek. Muchrikin + Murjia zijn erger ga kennis opdoen.

Pagina's : 1 [2]