Bekijk volle/desktop versie : Ik zou het niet kunnen...



06-06-2006, 17:23
Dat je moeder niet met je man praat of kontakt heeft...

En vanwege je man maar 2 keer bij je is geweest...

Sorry ik zou niet zonder me mama kunnen leven...


06-06-2006, 17:28


Het is niet persoonlijk bedoeld, maar je schrijfstijl is echt belaberd.
Je moet als lezer echt moeite doen om je stukjes te kunnen begrijpen.

06-06-2006, 17:30
Hey meid dan negeer me topics zo moeilijk is het niet...
Je hebt alleen maar kritiek en je bent echt de enige die er last van heeft...

Niet reageren maar negeren...

Je hoeft me niet altijd te kleineren en we weten dat jou nederlandse taal gewoon top is...

06-06-2006, 17:34
Als je dit al kleineren noemt?? Dit is slechts een stukje feedback. Waarom voel je je gelijk aangevallen? Als ik iets schrijf wat belabers is, hoor ik het liever van de mensen. Dan dat iedereen zich in stilte eraan ergert.

Je bent trouwens niet de enige, maar ik vind het gewoon ergelijk als ik een stukje open en er geen bal van snap.

06-06-2006, 17:34



Citaat door couscous1:
Het is niet persoonlijk bedoeld, maar je schrijfstijl is echt belaberd.
Je moet als lezer echt moeite doen om je stukjes te kunnen begrijpen.
.



om maar even aan mieren-neu-ke-rij te doen: het is belabberd

06-06-2006, 17:35
Dan negeer je me topics nogmaals...Me lognaam staat eronder als je Celina ziet negeer het dan...
En als je het bij anderen ook ziet waarom kom je alleen bij mij klagen en niet bij hun???

06-06-2006, 17:36

Citaat door couscous1:
Als je dit al kleineren noemt?? Dit is slechts een stukje feedback. Waarom voel je je gelijk aangevallen? Als ik iets schrijf wat belabers is, hoor ik het liever van de mensen. Dan dat iedereen zich in stilte eraan ergert.

Je bent trouwens niet de enige, maar ik vind het gewoon ergelijk als ik een stukje open en er geen bal van snap.
ik wil je niet aanvallen ofzo hoor, maar als je mensen corrigeerd denk er dan even aan dat je het goede voorbeeld geeft. (het is: belabberd)

06-06-2006, 17:37

Citaat door Celina:
Dan negeer je me topics nogmaals...Me lognaam staat eronder als je Celina ziet negeer het dan...
En als je het bij anderen ook ziet waarom kom je alleen bij mij klagen en niet bij hun???
he celina, gewoon negeren zulke mensen. Zijn de energie niet waard joh om je druk over te maken.

06-06-2006, 17:39

Citaat door cateraar:
ik wil je niet aanvallen ofzo hoor, maar als je mensen corrigeerd denk er dan even aan dat je het goede voorbeeld geeft. (het is: belabberd)
Meid hierin geef ik je gelijk.

Maar ik sprak de topicstarster aan op de schrijfstijl. Nog niet eens op spelling en taalfouten. Want zoals het bij veel mensen voorkomt schiet er weleens een foutje doorheen. Vooral als je op je werk zit en af en toe effe snel wil reageren.

06-06-2006, 17:42

Citaat door cateraar:
he celina, gewoon negeren zulke mensen. Zijn de energie niet waard joh om je druk over te maken.
Nee doe ik ook niet...

Maar elke topic die ik open verpesten ze het...
Kunnen ze gewoon niet reageren wat ik bedoel in me topics???

Mouhim dank je wel habiba

06-06-2006, 17:49

Citaat door couscous1:
Als je dit al kleineren noemt?? Dit is slechts een stukje feedback. Waarom voel je je gelijk aangevallen? Als ik iets schrijf wat belabers is, hoor ik het liever van de mensen. Dan dat iedereen zich in stilte eraan ergert.

Je bent trouwens niet de enige, maar ik vind het gewoon ergelijk als ik een stukje open en er geen bal van snap.
en het is kleinneren...

sorry moest ik ook ff kwijt aangezien ik zag dat je ook al op iets anders verbeterd was.... Maar we dwalen van de topic af....

Celina, lijkt me inderdaad verschrikkelijk als je man bijv niet met je familie overweg kan, hamdoelilah hebben wij daar geen last van! Jij wel dan? Of zie je dat soort dingen in je omgeving?!

06-06-2006, 17:51

Citaat door nouria_24:
en het is kleinneren...

sorry moest ik ook ff kwijt aangezien ik zag dat je ook al op iets anders verbeterd was.... Maar we dwalen van de topic af....

Celina, lijkt me inderdaad verschrikkelijk als je man bijv niet met je familie overweg kan, hamdoelilah hebben wij daar geen last van! Jij wel dan? Of zie je dat soort dingen in je omgeving?!


Nee gelukkig niet gelukkig kan me verloofde goed overweg met me moeder en broer en zus....

Ik zie het in me omgeving gebeuren dan denk ik hoe zou ik zo kunnen leven...Bij de geboorte van me kinderen dan....

Ik weet het niet ik zou het niet kunnen...
Ik ken ook een vrouw die het wel best vind zo als ze maar met haar man is...Voor haar is het niet erg als de moeder niet meer langskomt zo iets is gewoon hard...

06-06-2006, 17:53



Citaat door nouria_24:
en het is kleinneren...

sorry moest ik ook ff kwijt aangezien ik zag dat je ook al op iets anders verbeterd was.... Maar we dwalen van de topic af....

Celina, lijkt me inderdaad verschrikkelijk als je man bijv niet met je familie overweg kan, hamdoelilah hebben wij daar geen last van! Jij wel dan? Of zie je dat soort dingen in je omgeving?!
Het is gewoon kleineren hoor. Niks dubbel n.

06-06-2006, 17:59

Citaat door cateraar:
Het is gewoon kleineren hoor. Niks dubbel n.
Ja je hebt gelijk, ik zie het nu ook staan en als ik het lees met dubbel "n" denk ik hmmm klopt iets niet....

dacht ik ook ff slim te doen...

06-06-2006, 18:14
Ja maar als de man zelf niet wil en de moeder ook niet...