Bekijk volle/desktop versie : ik wil een haram relatie zonder lichamelijk contact



Pagina's : [1] 2 3 4 5

06-06-2006, 11:47
wie wil met mij een haramrelatie zonder lichamelijk contact?

dus zonder handje schudden/vasthouden,kussen,omhelzen enzo...

Het is moeilijk om je dan(als man) in te houden, maar het is niet onmogelijk. wie durft het aan

06-06-2006, 11:49


Ikkuhhhhhhhhhhhhhhh wel hoor

06-06-2006, 11:53


Wtf heb je er dan aan?

06-06-2006, 11:53
ikkkeeeeeeeeeee ik wil niet naar mannenparfum reuken of naar sigaretten..

06-06-2006, 11:54


Ik wil een lief mooie knap slim meisje

06-06-2006, 11:58

Citaat door Meehdii:
Ik wil een lief mooie knap slim meisje
ben je er zeker van???

06-06-2006, 11:59

Citaat door ingenieur:
wie wil met mij een haramrelatie zonder lichamelijk contact?

dus zonder handje schudden/vasthouden,kussen,omhelzen enzo...

Het is moeilijk om je dan(als man) in te houden, maar het is niet onmogelijk. wie durft het aan
komt dat even goed uit! ik ben al een tijdje op zoek naar zo een relatie!
waneer spreken we elkaar

06-06-2006, 11:59

Citaat door anjali26:
ben je er zeker van???
jaa
aangezien ik al die eigenschappen heb
verdien ik dat toch wel?

06-06-2006, 12:00
Ik ben wel geinteresseerd

06-06-2006, 12:00

Citaat door Isch:


Wtf heb je er dan aan?
klinkt raar, maar het is spannender dan de "ouderwetse" relaties. Je bent met een vrouw(met wie je misschien in loop der tijd iets voor gaat voelen) maar je weet dat je haar niet mag aanraken. De verlangens en hormonen stapelen zich op, en mocht je dan gaan trouwen dan kun je na het tekenen van het contract je uitleven op haar. (de oude generatie marokkanen hebben dit deels ook meegemaakt)

Als je een standaardrelatie hebt dan heb je haar al aangeraakt en gekust en weet ik veel allemaal....als je daarna gaat trouwen dan is het niet spannend meer Dan weet je al hoe haar tepeltjes voelen enzo.. Tijdens het huwelijksnacht maak je kennis met haar lichaam

06-06-2006, 12:00

Citaat door ingenieur:
wie wil met mij een haramrelatie zonder lichamelijk contact?

dus zonder handje schudden/vasthouden,kussen,omhelzen enzo...

Het is moeilijk om je dan(als man) in te houden, maar het is niet onmogelijk. wie durft het aan
tssssssssss.....dit vind ik niet leuk van je....

06-06-2006, 12:01

Citaat door ingenieur:
klinkt raar, maar het is spannender dan de "ouderwetse" relaties. Je bent met een vrouw(met wie je misschien in loop der tijd iets voor gaat voelen) maar je weet dat je haar niet mag aanraken. De verlangens en hormonen stapelen zich op, en mocht je dan gaan trouwen dan kun je na het tekenen van het contract je uitleven op haar. (de oude generatie marokkanen hebben dit deels ook meegemaakt)

Als je een standaardrelatie hebt dan heb je haar al aangeraakt en gekust en weet ik veel allemaal....als je daarna gaat trouwen dan is het niet spannend meer Dan weet je al hoe haar tepeltjes voelen enzo.. Tijdens het huwelijksnacht maak je kennis met haar lichaam


Gewoon niet doen. Het blijft haram.

06-06-2006, 12:02



Citaat door Isch:


Gewoon niet doen. Het blijft haram.
is ook een optie

06-06-2006, 12:03

Citaat door l0ubia:
tssssssssss.....dit vind ik niet leuk van je....
wat is niet leuk

06-06-2006, 12:04

Citaat door Meehdii:
jaa
aangezien ik al die eigenschappen heb
verdien ik dat toch wel?
als een meisje te slim is dan jaagt dat meestal een man weg.. heb het meegemaakt dat ze zich te min voelde bij mij.. maar zoals je zegt als jij al die eigenschappen bezit zal het wel zeker lukken dat je jouw match vindt..veel suc6

Pagina's : [1] 2 3 4 5